Έχοντας ως πρότυπο το 208, οι υπεύθυνοι της Peugeot, δημιούργησαν και εν τέλει ανανέωσαν το 2008. Ένα μικρό crossover που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα από πολλές διαφορετικές κατηγορίες.
Εμφάνιση: Αγρίεψε για να αναμετρηθεί με τον ανταγωνισμό
Η αλήθεια είναι πως ήτανε κάπως μουντό και αυτό ήτανε κάτι που δεν θα το συγχωρούσε ο σκληρός ανταγωνισμός της κατηγορίας. Έτσι μία πιο μάτσο εμφάνιση ήταν αναγκαία και επετεύχθη με μικρές αλλά προσεγμένες αλλαγές – προσθήκες. Η νέα μεγάλη μάσκα που πρωταγωνιστεί εμπρός και ενσωματώνει πλέον το λογότυπο της εταιρίας αποτυπώνει τις προθέσεις του φρεσκαρισμένου 2008. Επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) με σκουρόχρωμο τζάμι και μαύρα πλαστικά να περιβάλλουν τους θόλους, θα κάνουν πολλά κεφάλια να γυρίσουν. Είναι πραγματικά μία μικρογραφία του 3008, η μια μεγεθυμένη παρουσία του 208. Καμία από τις δύο περιπτώσεις βέβαια δεν είναι απαξιωτική, κάθε άλλο.
Εσωτερικό-χώροι: ¶νετο και ποιοτικό
Και το 2008, όπως τα περισσότερα μοντέλα της γκάμας, ακολουθεί την ίδια λογική στον εσωτερικό διάκοσμο. Μίνιμαλ, με ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων και χαρακτηριστικά μικρό σπορτίφ τιμόνι. Στην κεντρική κονσόλα παραμένει το εντυπωσιακό σύστημα infotainment με την μεγάλη οθόνη αφής, που δείχνει πολύ hi-tech. Στον τομέα της ποιότητας, έχουν χρησιμοποιηθεί καλά υλικά, ενώ συναρμογή και φινίρισμα είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Ευχάριστη πινελιά οι διάφορες δερμάτινες επενδύσεις που δίνουν άλλο αέρα, ενώ στο μοντέλο της δοκιμής, η ύπαρξη ambient φωτισμού μαζί με ηλιοροφή παρέχουν αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας.
Αναφορικά με τους χώρους, 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούν με μεγάλη άνεση, ενώ για ένα πέμπτο άτομο θα χρειαστούν αρκετές παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 350 λίτρα με το νούμερο να εκτοξεύεται στα 1.194 λτ. εάν αναδιπλωθούν τα καθίσματα. Πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα θα σας λύσουν τα χέρια, ενώ οδηγός και συνοδηγός έχουνε πραγματικά πολύ χώρο για τα πόδια τους.
Κινητήρας-επιδόσεις: Ικανός και γνώριμος ο 1.2 PureTech
Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής, συναντάμε τον 1.200άρη PureTech κινητήρα με τα 110 άλογα. Εξοπλισμένος με turbo και άμεσο ψεκασμό διαθέτει ροπή 215Nm διαθέσιμη στις 1.500σ.α.λ. ενώ πετυχαίνει τελική στα 188χλμ. Ο κινητήρας αυτός κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.150 κιλών, επιτρέποντας του να φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 11,2 δλ. Η ύπαρξη του αυτόματου EAT6 κιβωτίου κάνει την οδήγηση παιχνιδάκι και τον οδηγό πραγματικά να ξεχνά τι πάει να πει κούραση. Σωστές εναλλαγές που θα οδηγήσουν και σε πολύ καλά επίπεδα οικονομίας, το οποίο μεταφράζεται σε 7.4 λτ./100χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Τέλος, για όσους … «βιάζονται» λιγάκι παραπάνω, η παρουσία του κουμπιού Sport, θα τους χαροποιήσει ιδιαίτερα μιας και ο κινητήρας μεταμορφώνεται και αρπάζει πολύ περισσότερο.
Οδική συμπεριφορά: Οδηγοκεντρικό και άνετο εντός και εκτός πόλης
Είτε κινηθείτε εντός είτε εκτός πόλης, αυτό που θα αντιληφθείτε αμέσως είναι πως η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση σε συνδυασμό με την αυξημένη από το έδαφος απόσταση, προσφέρουν μοναδική άνεση στους επιβάτες. Φιλτράρονται οι ανωμαλίες του δρόμου και τίποτα δεν κοπανάει. Ένα γενικά οδηγοκεντρικό αμάξι που στις στροφές έχει φυσιολογικές κλίσεις και ελεγχόμενες αντιδράσεις. Η ήδη υψηλή θέση οδήγησης με την καλή στήριξη, ίσως να ζορίσει λίγο οδηγούς με υψηλό ανάστημα ενώ το μικρό και σπορ σε διαστάσεις τιμόνι προσφέρει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου και πολύ καλή πληροφόρηση. Με ουδέτερες αντιδράσεις και συμπεριφορά δεν θα σας αγχώσει στιγμή, ενώ σε βατές εκτός δρόμου διαδρομές τα πάει καλά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Peugeot 2008 |
---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1199/3 σε σειρά |
Καύσιμο | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 110/5.500 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 216/1.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 11.2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 188 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 4.8 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 110 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 352 |
Τιμή από | 21.450 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr