To νέο Hyundai i30 κι ο ανταγωνισμός
Ο ερχομός του νέου Hyundai i30 αναμένεται να ταράξει τα νερά της μικρομεσαίας κατηγορίας και ειδικά στο «όριο» των 15 χιλιάδων ευρώ που αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Δεν είναι μόνο το ότι είναι νέο και με φρέσκια σχεδίαση που παραπέμπει σε Γερμανικό μοντέλο. Είναι και η πολύ καλή τοποθέτηση από την άποψη της τιμής, που κάνει το νέο i30 υπολογίσιμη δύναμη στα μικρομεσαία με το «καλημέρα». Με πλούσιο βασικό εξοπλισμό που δίνει έμφαση στην ασφάλεια, το Hyundai i30 προκαλεί κάποιους «παραδοσιακούς» παίκτες στην κατηγορία. Τα Citroen C4 και Ford Focus, εκεί στα 15.000 ευρώ, έχουν αρκετά καλά επιχειρήματα. Έχουμε μπροστά μας μια τριάδα οικονομικών επιλογών, με καλό επίπεδο εξοπλισμού, που μπορούν να βάλουν σε δίλλημα τον υποψήφιο αγοραστή.
Hyundai i30 1.4 100ps Active 14.990 ευρώ
Το νέο Hyundai i30 έχει ένα από τα καλύτερα επίπεδα εξοπλισμού σε βασική έκδοση που υπάρχει στην αγορά. Τη σημαντική διαφορά κάνει το S10, το πακέτο με το οποίο η Hyundai εφοδιάζει το i30 και περιλαμβάνει 10 συστήματα που υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια στις μετακινήσεις. Μεταξύ αυτών, βρίσκουμε την προειδοποίηση για την αναχώρηση από τη λωρίδα κυκλοφορίας αλλά και το σύστημα προειδοποίησης για την απόσπαση της προσοχής του οδηγού, καθώς και το αυτόματο φρενάρισμα σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες. Όλα τα παραπάνω, μαζί με την υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (το σύστημα που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να κυλήσει πίσω κρατώντας τα ενεργοποιημένα τα φρένα αφού ο οδηγός έχει πάρει το πόδι του από το πεντάλ) και τα φώτα που φωτίζουν πιο έντονα της εκάστοτε κατεύθυνση όταν το αυτοκίνητο στρίβει, είναι μέσα στο πακέτο που η Hyundai προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. Του νέου i30 του οποίου οι χώροι είναι αναβαθμισμένοι για 5 ενηλίκους, με το χώρο των αποσκευών να είναι 395 λίτρα.
|
1.2Τ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.199 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
110/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) |
205/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) |
10,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
174 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,8 |
CO2 (γρ./χλμ.) |
112 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
408 |
Βάρος (κιλά) |
1200 |
Ford Focus 1.0 125ps Trend 15.973 ευρώ
Μέσα στο οικονομικό πλαίσιο για το οποίο συζητάμε, το Ford Focus έχει την έκδοση Trend με τον χιλιάρη Ecoboost που αποδίδει 125 ίππους. Από μόνο του το στοιχείο αυτό, δίνει ένα «μπόνους» απόδοσης στο Focus που, εκτός αυτού, έχει και το δυνατό οδηγικό χαρακτήρα να συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματά του. Η καμπίνα του Focus είναι φιλόξενη και θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες έως και πέντε ενήλικων, με το χώρο των αποσκευών να έχει όγκο 363 λίτρα. Από εκεί και πέρα, το επίπεδο εξοπλισμού Trend, αν και βασικό, κάθε άλλο παρά φτωχό είναι μια και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, a/c, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε χαμηλές ταχύτητες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, καθώς και ένα καλό «βασικό» πακέτο multimedia, με ράδιοCD, υποδοχή USB και έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών που υποστηρίζει το Ford SYNC.
|
1.0Τ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
999 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
125/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) |
200/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) |
11,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
193 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,7 |
CO2 (γρ./χλμ.) |
108 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
363 |
Βάρος (κιλά) |
1.200 |
Citroen C4 1.2 T 110ps Live 15.460 ευρώ
Η ευρυχωρία και η άνεσή του είναι τα δύο στοιχεία που κάνουν το C4 να ξεχωρίζει. Τόσο οι διαστάσεις της καμπίνας που προσφέρονται για εύκολη φιλοξενία έως και 5 ατόμων, όσο και η άνεση που προκύπτει από τη ρύθμιση της ανάρτησης και το πλούσιο αφρώδες των καθισμάτων, κάνουν το μικρομεσαίο μοντέλο της Citroen ανταγωνιστικό απέναντι στις προκλήσεις με τα νέα (και μη) μοντέλα. Ο χώρος των αποσκευών με τα 408 λίτρα του, είναι ο μεγαλύτερος της τριάδας και δίνει το στίγμα για την μεγάλη καμπίνα του αυτοκινήτου. Με τον βασικό 1.200άρη turbo κινητήρα και τους 110 ίππους, το C4 δείχνει παραπάνω από επαρκές και οικονομικό για τις ανάγκες του κοινού που κοιτάει τα μικρομεσαία. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, το C4 στην έκδοση Live είναι επαρκές με 6 αερόσακους, a/c, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και ηλεκτρικούς καθρέπτες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
1.2Τ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.199 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
110/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) |
205/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) |
10,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
174 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,8 |
CO2 (γρ./χλμ.) |
112 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
408 |
Βάρος (κιλά) |
1200 |
Η Ford έχει ΤΗΝ πρόταση
Το Focus είναι αυτό που μας «κερδίζει» τόσο με την ομοιογένειά του, όσο και με τα επιμέρους χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει στα μάτια μας. Για τον οδηγό, το Focus αποτελεί την καλύτερη επιλογή, μια και του προσφέρει την καλύτερη αίσθηση που μπορεί να εντοπίσει κανείς σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Η άνεση από την ανάρτηση είναι υποδειγματική, την ίδια στιγμή που το κράτημα και η αίσθηση της ασφάλειας, παραπέμπει σε πιο ακριβό αυτοκίνητο. Πολύ καλός είναι ο εξοπλισμός από τη βασική κιόλας έκδοση αλλά το πιο δυνατό του χαρακτηριστικό, είναι οι 125 ίπποι του 1,0 Ecoboost που έχει και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για να κερδίσει την όποια σύγκριση αλλά και την απόδοση που τον φέρνει μπροστά από τα άλλα δύο μοντέλα.