autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα καλύτερα χειροκίνητα μικρά SUV σε φρενάρισμα
Τιμές μοντέλων: 27/11/2024
JEEP AVENGER 1.2 TURBO : 23 990€ NISSAN JUKE 1.0 114 PS: 19 990€
RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90: 22 910€ OPEL MOKKA 1.2T 136 PS: 22 400€
PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS: 24 800€

Τα καλύτερα χειροκίνητα μικρά SUV σε φρενάρισμα

27/11/2024

Πρώτο στην κατηγορία το Jeep Avenger με 35,1 μέτρα.
Δεύτερο το Nissan Juke με 36 μέτρα.
Renault Captur με 36,2 μέτρα, Opel Mokka οριακά πίσω με 36,3 μέτρα.
Peugeot 2008 με 36,4 μέτρα, όταν ο μέσος όρος είναι γύρω στα 38 μέτρα.

Πρώτο στην κατηγορία το Jeep Avenger με 35,1 μέτρα

Τα ισχυρά φρένα είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών ενός αυτοκινήτου. Η ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα είναι μία μέτρηση που παραβλέπεται από πολλούς αγοραστές, όμως αποτελεί το κριτήριο για να δούμε πόσο καλό είναι το σύστημα πέδησης ενός αυτοκινήτου.

Επιλέξαμε την κατηγορία των μικρών SUV, μιας και είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, και συγκρίναμε τις μετρήσεις που έχουμε κάνει στα αυτοκίνητα που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, για να βρούμε τα μοντέλα που έχουν τα ισχυρότερα φρένα.
Επικεντρωθήκαμε σε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, μιας και τα αυτόματα κατεβάζουν μόνα τους σχέσεις στο σασμάν, διευκολύνοντας το έργο του συστήματος πέδησης. Ακολουθούν τα 5 καλύτερα μοντέλα στη συγκεκριμένη επίδοση.

Μάρκα/Μοντέλο Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps 35,1   7,8 11,4
NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps 36   6,8 11,04
RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps 36,2   6,5 13,71
OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps 36,3   6,8 9,7
PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps 36,4   7,1 10,83
Το μικρό SUV με τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του είναι το Jeep Avenger στην έκδοση με το βενζινοκινητήρα 100 ίππων, το οποίο ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 35,1 μέτρα. Όσον αφορά τις λοιπές μετρήσεις, το Avenger θέλει 11,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα, ενώ η μέση πραγματική του κατανάλωση είναι 7,8 λτ/100 χλμ.

Δεύτερο το Nissan Juke με 36 μέτρα

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Nissan Juke με τα 114 άλογα, που «κοκαλώνει» από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 36 μέτρα. Το ιαπωνικό SUV χρειάζεται 11,04 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα και καίει 6,8 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο υπό πραγματικές συνθήκες.

Renault Captur με 36,2 μέτρα, Opel Mokka οριακά πίσω με 36,3 μέτρα

Τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν διαφορές που μετρώνται σε δέκατα. Το Renault Captur θέλει 36,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα και το Opel Mokka 36,3 μέτρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Captur των 90 ίππων καίει 6,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 13,71 δευτερόλεπτα. Το Mokka με τα 136 άλογα, που είναι και το ισχυρότερο της πεντάδας, θέλει 9,7 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα, ενώ έχει πραγματική μέση κατανάλωση 6,8 λτ/100 χλμ.

Peugeot 2008 με 36,4 μέτρα, όταν ο μέσος όρος είναι γύρω στα 38 μέτρα

Το Peugeot 2008 στην έκδοση των 100 ίππων χρειάζεται 36,4 μέτρα για τη διαδικασία ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα. Το χρονόμετρο στην επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σταματά στα 10,83 δευτερόλεπτα, ενώ σε μικτό κύκλο υπό πραγματικές συνθήκες το γαλλικό μικρό SUV καταναλώνει 7,1 λτ/100 χλμ.

Αξίζει να αναφέρουμε πως ο μέσος όρος των μικρών SUV φρενάρει στα περίπου 38 μέτρα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις