Μεγάλοι παίχτες στην μικρή κατηγορία! Hyundai i20 και Ford Fiesta διαθέτουν εκδόσεις με 1.000άρηδες κινητήρες και δίνουν γκάζια, όσο προσπερνάνε αρκετά βενζινάδικα. Συγκρίνουμε επιδόσεις, εξοπλισμό, χώρους και φυσικά οδηγική συμπεριφορά σε μία μάχη χωρίς ελαφρυντικά.
Ποιος είπε πως για να έχεις αρκετό γκάζι χρειάζεσαι πολλά κυβικά? Τα αυτοκίνητα του συγκριτικού μας αποτελούν δύο σούπερ value for money επιλογές, καθώς με παραπλήσιες τιμές (γύρω στα 17.000 ευρώ), διαθέτουν 120 και 125 ίππους αντίστοιχα, ενώ εξοπλίζονται με όλα τα νέα τεχνολογικά καλούδια.
Η προσθήκη του 1,0 T-GDI κινητήρα στην γκάμα του i20 έρχεται για να εναρμονιστεί με την αντι-diesel τάση των καιρών. Φέρνει καλές επιδόσεις, έχει βέβαιο μέλλον, ενώ δεν πρέπει στιγμή να παραλείπουμε την 5ετή εγγύηση ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.
Από την άλλη, ο βραβευμένος EcoBoost κινητήρας βενζίνης του Ford Fiesta δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις,όσο το νέο Fiesta δεν σταματά να μεγαλώνει το fun club του. Όντας ένα από τα πιο fun to drive αυτοκίνητα της κατηγορίας, με τα 125 άλογα του, ξέρει πως να κάνει την κάθε διαδρομή, απόλαυση.