autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Κινητήρες: Επιδόσεις μικρομεσαίου, καταναλώσεις μικρού

    Διαβάστηκε από 12169 αναγνώστες - 8/5/2019

    Ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση
    Ο κινητήρας EcoBoost που εξοπλίζει το Fiesta, βρίσκεται ακριβώς στη μέση της γκάμας. Είναι πιο ικανός από την έκδοση με τους 100 ίππους, και σαφώς πιο οικονομικός από αυτήν με τους 140.. Αυτόματα τον καθιστούν την πιο ισορρόπημενη επιλογή.
    Παρόλο που η ροπή παραμένει στα 170Nm, στο συγκεκριμένο Fiesta είναι διαθέσιμη έως τις 4.500 σ.α.λ, αυξάνοντας κατά πολύ το ωφέλιμο φάσμα του κινητήρα. Θετικό τράβηγμα από χαμηλά, στο οποίο βοηθάει και το σφικτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο.
    O αντίπαλος του 1.000άρης T-GDI με άμεσο ψεκασμό κινητήρας, ο οποίος ξεχωρίζει για τις μικρές του πραγματικά διαστάσεις, αποδίδει 5 λιγότερους ίππους, αλλά 5 επιπλέον Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. και θεωρείται ιδιαίτερα πολιτισμένος. Στην πράξη, έχει αρκετό γκάζι από χαμηλά, κινεί το (ούτως ή άλλος) ελαφρύ αμάξωμα με ιδιαίτερη άνεση, ενώ στις πιο ψηλές στροφές γίνεται λίγο θορυβώδης. 
     
     

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 125ps Hyundai i20 1.0T-Gdi 120ps
         
    Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 999/3 σε σειρά 998/3 σε σειρά
    Καύσιμο Βενζίνη Βενζίνη
    Ισχύς (ίπποι/σαλ) 125/6.000 120/6.000
    Ροπή (Nm/σαλ) 170/1.500-4.500 175/1.500-4.000
    Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά 5/χειροκίνητο/μπροστά
    Start/Stop ΝΑΙ ΝΑΙ
    0-100 χλμ/ώρα (δλ) 9,5 10,2
    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 195 190
    Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 4,3 5.0
    Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 98 114
    Χώρος αποσκευών (λίτρα) 292 326
    Τιμή έκδοσης Titanium 17.000 Distinctive 16.390

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ