Ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση
Ο κινητήρας EcoBoost που εξοπλίζει το Fiesta, βρίσκεται ακριβώς στη μέση της γκάμας. Είναι πιο ικανός από την έκδοση με τους 100 ίππους, και σαφώς πιο οικονομικός από αυτήν με τους 140.. Αυτόματα τον καθιστούν την πιο ισορρόπημενη επιλογή.
Παρόλο που η ροπή παραμένει στα 170Nm, στο συγκεκριμένο Fiesta είναι διαθέσιμη έως τις 4.500 σ.α.λ, αυξάνοντας κατά πολύ το ωφέλιμο φάσμα του κινητήρα. Θετικό τράβηγμα από χαμηλά, στο οποίο βοηθάει και το σφικτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο.
O αντίπαλος του 1.000άρης T-GDI με άμεσο ψεκασμό κινητήρας, ο οποίος ξεχωρίζει για τις μικρές του πραγματικά διαστάσεις, αποδίδει 5 λιγότερους ίππους, αλλά 5 επιπλέον Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. και θεωρείται ιδιαίτερα πολιτισμένος. Στην πράξη, έχει αρκετό γκάζι από χαμηλά, κινεί το (ούτως ή άλλος) ελαφρύ αμάξωμα με ιδιαίτερη άνεση, ενώ στις πιο ψηλές στροφές γίνεται λίγο θορυβώδης.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 125ps | Hyundai i20 1.0T-Gdi 120ps |
---|---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 999/3 σε σειρά | 998/3 σε σειρά |
Καύσιμο | Βενζίνη | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 125/6.000 | 120/6.000 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 170/1.500-4.500 | 175/1.500-4.000 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά | 5/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 9,5 | 10,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 195 | 190 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 4,3 | 5.0 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 98 | 114 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 292 | 326 |
Τιμή έκδοσης | Titanium 17.000 | Distinctive 16.390 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr