Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Opel Mokka diesel ή Renault Captur LPG;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Opel Mokka diesel ή Renault Captur LPG;

Διαβάστηκε από 25996 αναγνώστες - 11/3/2022

Το Opel Mokka diesel έρχεται αντιμέτωπο με το Renault Captur LPG, σε μία μάχη με γνώμονα την κατανάλωση. Ποιο θα αποδειχθεί πιο οικονομικό, τώρα που οι τιμές των καυσίμων είναι άνευ προηγουμένου;

Diesel VS LPG, Opel Mokka VS Renault Captur

Οι διαρκώς αυξανόμενες τιμές στα καύσιμα τα τελευταία χρόνια κάνουν την κατανάλωση ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια στην επιλογή καινούργιου αυτοκινήτου. Οι εργοστασιακές προτάσεις με LPG, έχοντας ως «ατού» το χαμηλό κόστος καυσίμου, έρχονται κατά μέτωπο αντιμέτωπες με τους diesel κινητήρες, οι οποίοι διακρίνονται για τη χαμηλή κατανάλωση.

Ήρθε η ώρα να συγκρίνουμε 2 δημοφιλή μικρά SUV σε εκδόσεις με διαφορετικούς κινητήρες. Από τη μία πλευρά έχουμε το Opel Mokka diesel, ενώ από την άλλη, το Renault Captur με εργοστασιακό υγραέριο. Ποιο καίει λιγότερο, και κατά επέκταση ποιο αποτελεί την πιο συμφέρουσα αγορά;

Opel Mokka diesel με 23.700 ευρώ, Renault Captur LPG με 21.180 ευρώ

Η βασική έκδοση του Opel Mokka diesel ξεκινά από 23.700 ευρώ στο πακέτο Edition και διαθέτει κινητήρα 110 ίππων. Στο βασικό εξοπλισμό βρίσκουμε ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, LED φανάρια με αυτόματη ενεργοποίηση, οθόνη αφής 7 ιντσών για το ηχοσύστημα, οθόνη στον πίνακα οργάνων επίσης 7 ιντσών, air condition, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών, cruise control, καθώς και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Renault Captur LPG 1,0 TCe Expression 21.180 ευρώ
Opel Mokka 1,5 diesel Edition 23.700 ευρώ
Το Renault Captur στην έκδοση διπλού καυσίμου κοστίζει 21.180 ευρώ στο βασικό εξοπλιστικό πακέτο Expression. Στις στάνταρ παροχές βρίσκουμε σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση αλλαγής, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, φώτα LED εμπρός-πίσω, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, air condition, οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα infotainment και οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων.

Opel Mokka: «Coupe» εμφάνιση και ακμές, Renault Captur: Πιο «SUV» και καμπύλες

Opel Mokka: «Coupe» εμφάνιση και ακμές, Renault Captur: Πιο «SUV» και καμπύλες

Το Opel Mokka έχει δυναμική και φουτουριστική εμφάνιση, η οποία διακατέχεται από νεανικό και μοντέρνο σχεδιασμό. Στον εμπρόσθιο πρόβολο δεσπόζει η μάσκα Opel Vizor που είναι εμπνευσμένη από το θρυλικό Opel Manta A του 1970, τονίζει το πλάτος του οχήματος και φιλοξενεί τα ιδιαίτερα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Στο πλάι, η γραμμή των παραθύρων παίρνει την ανιούσα, κάτι που σε συνδυασμό με το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ κάνουν το μικρό SUV να παραπέμπει σε coupe κατασκευές.
Στο πίσω μέρος την προσοχή μας τραβούν τα ολοκαίνουργια φανάρια, ενώ στο κέντρο φιγουράρει το έμβλημα της Opel, με το όνομα του μοντέλου να δίνει το «παρών» με κεφαλαία γράμματα από κάτω.
 


Σύγχρονο και δυναμικό είναι και το Renault Captur. Εξωτερικά, το γαλλικό crossover έχει τα γνώριμα και καλόγουστα στοιχεία που διακατέχουν τα μοντέρνα μοντέλα της εταιρείας με σήμα το Ρόμβο. Τα φωτιστικά σώματα αποτελούν μία οπτική συνέχεια της κεντρικής μάσκας, και στο τελείωμά τους φιλοξενούνται τα κάθετα φώτα ημέρας με ιδιαίτερο σχεδιασμό. Παράλληλα, οι μυώδεις επιφάνειες προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό στο αυτοκίνητο.

Το Renault Captur κερδίζει σε ευρυχωρία, παρά το ρεζερβουάρ του LPG

Το Renault Captur κερδίζει σε ευρυχωρία, παρά το ρεζερβουάρ του LPG

Στο εσωτερικό του Opel Mokka, το Pure Panel cockpit κλέβει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά. Αυτό είναι ένα σύμπλεγμα από δύο οθόνες, μεγέθους 7 ιντσών στη βασική έκδοση και 10 – 12 στην πλουσιότερη More, που είναι τοποθετημένες σε οριζόντια μορφή, με τη μία να μοιάζει συνέχεια της άλλης. Ο ελάχιστος αριθμός κουμπιών χαρίζει στην καμπίνα μία minimal αισθητική, ενώ τα χρωματιστά πλαίσια κάνουν το ταμπλό αρκετά νεανικό και «funky».

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Renault Captur LPG 1,0 TCe Expression 377 λίτρα 133 εκ. 15,5 εκ. 3,5 εκ.
Opel Mokka 1,5 diesel Edition 350 λίτρα 133 εκ. 15,5 εκ. 3,8 εκ.
Στο Opel Mokka, το πλάτος στο πίσω κάθισμα είναι 133 εκατοστά, ενώ ο χώρος για τα γόνατα όσων βρίσκονται στη δεύτερη σειρά είναι 15,5 εκατοστά. Ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι 3,8 εκατοστά, και το πορτ-μπαγκάζ χωράει 350 λίτρα αποσκευών.



Περνώντας στο εσωτερικό του Renault Captur, παρατηρούμε έναν καλόγουστο σχεδιασμό, με μαλακά πλαστικά και προσεγμένο φινίρισμα, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην εργονομία. Ένα από τα προτερήματα του μοντέλου είναι η πρακτικότητα, η οποία ενισχύεται από τις μεγάλες θήκες στις πόρτες, το κεντρικό υποβραχιόνιο που διαθέτει αποθηκευτικό χώρο, καθώς και ένα μεγάλο συρτάρι εμπρός από το συνοδηγό.
 
Στο Renault Captur φιλοξενούνται άνετα 4 ενήλικες, αφού το διαθέσιμο πλάτος του εσωτερικού στο πίσω μέρος είναι 133 εκατοστά, με τον χώρο για τα γόνατα να είναι 15,5 εκατοστά, διαστάσεις ίδιες με αυτές του Opel Mokka, και τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω 3,5 εκατοστά. Ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος στην καμπίνα αγγίζει τα 27 λίτρα. Το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, μία λειτουργία που συμβάλλει στην αύξηση του χώρου αποσκευών από 377 σε 536 λίτρα. Καταλαβαίνουμε βέβαια πως όσο μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών, τόσο μειώνεται αυτός για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Αξίζει να αναφέρουμε πως το πορτ-μπαγκάζ του αμιγώς βενζινοκίνητου Captur έχει ακόμα μεγαλύτερη χωρητικότητα, η οποία κυμαίνεται από 422 έως 536 λίτρα.

Το Renault Captur LPG «καίει» 8,5 ευρώ/100 χλμ, το Opel Mokka diesel 11,22 ευρώ/100 χλμ

Το Renault Captur LPG «καίει» 8,5 ευρώ/100 χλμ, το Opel Mokka diesel 11,22 ευρώ/100 χλμ

Το Opel Mokka diesel χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος έχει ισχύ 110 άλογα και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα.
Στον τομέα της κατανάλωσης, το μικρό SUV με σήμα τον «Κεραυνό» του Russelsheim «καίει» 6 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο υπό πραγματικές συνθήκες. Με την μέση τιμή του πετρελαίου να έχει αγγίξει αρνητικό ρεκόρ στα 1,87 ευρώ/λίτρο, η κατανάλωση του Opel Mokka μεταφράζεται σε 11,22 ευρώ/100 χλμ.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση λτ Κατανάλωση ευρώ
Renault Captur LPG 1,0 TCe Expression 8 λτ/100 χλμ 8,6 ευρώ/100 χλμ
Opel Mokka 1,5 diesel Edition 6 λτ/100 χλμ 11,22 ευρώ/100 χλμ
Κάτω από το καπό του «αντίπαλου δέους» Renault Captur βρίσκουμε τον turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα TCe 1 λίτρου, ο οποίος καίει και υγραέριο και αποδίδει 100 ίππους, συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και έχει μέση πραγματική κατανάλωση 8 λίτρα LPG/100 χλμ. Με μέση τιμή υγραερίου 1,074 ευρώ/λίτρο, αριθμός επίσης πρωτοφανής, το αυτοκίνητο χρειάζεται 8,6 ευρώ/100 χλμ. Για το 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 12,9 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα είναι 168 χλμ/ώρα. Χάρη στα 2 ρεζερβουάρ (40 λίτρα για LPG και 48 λίτρα για βενζίνη), το Renault Captur έχει συνολική αυτονομία 1.262 χλμ.



Στο δρόμο, το Opel Mokka εστιάζει στην άνεση του ταξιδιού. Παρά τα γαλλικά «συστατικά» που έχουν χρησιμοποιηθεί, το αποτέλεσμα είναι ένα γερμανικό αυτοκίνητο με ισορροπημένη ανάρτηση που χαρίζει άνεση στην καμπίνα και δεν μεταφέρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το τιμόνι είναι ακριβές αλλά δεν ενθουσιάζει σε αίσθηση, ενώ το αμάξωμα δείχνει ικανό. Εν ολίγοις, το Mokka είναι ένα μικρό SUV που έχει εξελιχθεί με κύριο γνώμονα την άνετη και ασφαλή μετακίνηση των επιβατών του.
 
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση λτ Κατανάλωση ευρώ
Renault Captur LPG 1,0 TCe Expression 8 λτ/100 χλμ 8,6 ευρώ/100 χλμ
Opel Mokka 1,5 diesel Edition 6 λτ/100 χλμ 11,22 ευρώ/100 χλμ
Το Renault Captur ξεχωρίζει για την ήσυχη και ποιοτική κύλιση. Η ανάρτηση είναι ελαφρώς σφικτή και προσφέρει αυξημένη πρόσφυση, μετριάζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Οι ανωμαλίες του δρόμου αποσβένονται απροβλημάτιστα, ενώ η απόσταση από το έδαφος παρέχει σιγουριά σε διαδρομές εκτός ασφάλτου.
 
LPG ή Diesel; Captur ή Mokka;
Mokka: Καλύτερες επιδόσεις, πιο δυναμική σχεδίαση και πιο φουτουριστικό look!
Captur: Ποιο οικονομικό λόγω LPG, χαμηλότερη τιμή αγοράς και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Με τις τιμές να ανεβαίνουν συνέχεια, ποιο καύσιμο θα επέλεγες εσύ;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε