6 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το Renault Captur με εργοστασιακό υγραέριο

Διαβάστηκε από 2701 αναγνώστες - 16/12/2020

Το Renault Captur είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της B-SUV κατηγορίας. Πλέον η γαλλική εταιρεία έκανε την κίνηση-ματ στον τομέα της οικονομίας προσφέροντας μία έκδοση με εργοστασιακό κιτ υγραερίου.

 
 

RENAULT : Μεγάλη Πασχαλινή Προσφορά Service Automotivo – Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος 25 σημείων!

RENAULT : CLIO με όφελος έως 2.500 ευρώ & επιτόκιο 3,9%, μάθε περισσότερα

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

«Ψήφο εμπιστοσύνης» στο υγραέριο δίνει η Renault η οποία, πέρα από το Clio, πλέον διαθέτει μία έκδοση LPG και για το Captur. Βασικό της πλεονέκτημα είναι ασφαλώς τα μειωμένα έξοδα μετακίνησης, αφού πρόκειται για ένα καύσιμο με εξαιρετικά χαμηλή τιμή. Βέβαια, σε μία έκδοση σαν το Captur LPG δεν περνά απαρατήρητη και η εντυπωσιακή αυτονομία, μιας και υπάρχει ένα ρεζερβουάρ 48 λίτρων για την αποθήκευση της βενζίνης και ένα 40 λίτρων για το LPG. Πάμε να δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε η συγκεκριμένη έκδοση του γαλλικού B-SUV.

Αρχικά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, δεν υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που να διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από τις υπόλοιπες. Τα φωτιστικά σώματα διαθέτουν την όμορφη «C-Shaped» μορφή τους τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Επιπλέον, στο χαμηλότερο μέρος του αμαξώματος υπάρχουν πλαστικές επιφάνειες που δίνουν έναν «off road» χαρακτήρα, ενώ στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής η διχρωμία (προαιρετική επιλογή) δίνει έναν πιο νεανικό και μοντέρνο τόνο. Μοναδικό σημείο εξωτερικά που «αποκαλύπτει» ότι στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με κινητήρα διπλού καυσίμου, είναι η δεύτερη οπή στην τάπα πλήρωσης του καυσίμου.



Εσωτερικό: Το γνωστό, ποιοτικό Captur
Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στο εσωτερικό του Renault Captur LPG, το οποίο παραμένει ποιοτικό. Στην έκδοση «Dynamic» της δοκιμής, στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών, η οποία εκτός των άλλων διαθέτει σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές. Πίσω από το τιμόνι συναντάμε έναν ευανάγνωστο ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης 7 ιντσών. Και ακριβώς εδώ έρχεται η πρώτη ειδοποιός διαφορά από τις υπόλοιπες εκδόσεις, αφού στον υπολογιστή ταξιδίου υπάρχει και δεύτερη ένδειξη για την αυτονομία του υγραερίου. Άλλο ένα σημείο που υποδηλώνει ότι το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εργοστασιακό κιτ υγραερίου είναι η λυχνία στα αριστερά του οδηγού. Εκεί απεικονίζεται η στάθμη του LPG με φωτεινές ενδείξεις και μέσω του κουμπιού γίνεται εναλλαγή στο καύσιμο τροφοδοσίας. Οι χώροι είναι παραπάνω από επαρκείς για τέσσερις ενήλικες επιβάτες, οι θήκες για μικροαντικείμενα αρκετές, ενώ τα συρόμενα πίσω καθίσματα διαμορφώνουν τον χώρο αποσκευών μεταξύ 377 και 536 λτ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει