autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Παρά τον όγκο του, το C-MAX είναι εύχρηστο ακόμη και μέσα στην πόλη χάρη στα μαλακά του χειριστήρια, ενώ η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και θα βολέψει τους πάντες.

Το Ford C-MAX καταφέρνει να είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου, χάρη και στον νέο 1,5 λτ. turbodiesel.

Ο πίνακας οργάνων, είναι ευανάγνωστος και προσφέρει δυνατότητα προσαρμογής των επιμέρους στοιχείων του στα θέλω του χειριστή. Φυσικά παρόν είναι και το SYNC 2, μέσω του οποίου μπορείς να ελέγξεις φωνητικά το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο ή τον κλιματισμό.

Ο οικογενειάρχης οδηγός του Touran θα εκτιμήσει την ψηλή θέση οδήγησης η οποία εξασφαλίζει καλή περιφερειακή ορατότητα και την ηχομόνωση στην καμπίνα στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.

Κάτω από το καπό του Touran βρίσκεται ο 1,6 TDI της Volkswagen στην έκδοση με τα 110 άλογα και τα 250 Nm ροπής (1.500-3.000 σ.α.λ).

Το εσωτερικό του Touran σχεδιαστικά είναι συγκρατημένο και έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το Golf.

Πάρε χώρους SUV σε τιμή μικρομεσαίου

16/10/2017

Δύο μοντέλα που το μόνο κοινό τους είναι οι χώροι. Από εκεί και πέρα το C-MAX φροντίζει και για τον οδηγό ενώ το Touranεστιάζει κυρίως στην παροχή χώρων.

Για 7 θέσεις πας στο Touran, για ευέλικτο εσωτερικό στο C-MAX

Το Touran προσφέρεται με στάνταρ 7θέσια διάταξη της καμπίνας και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις αυξημένες διαστάσεις και το μακρύτερο μεταξόνιο για να κερδίσει τη μάχη της ευρυχωρίας. Στο εσωτερικό υπάρχουν συνολικά 47 αποθηκευτικοί χώροι. Έπειτα, αναφορικά με τους χώρους για τους επιβάτες αυτοί είναι επίσης μεγάλοι, ως οφείλει άλλωστε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Συγκεκριμένα, στη δεύτερη σειρά των καθισμάτων θα καθίσουν με άνεση τρεις ενήλικες, στην τρίτη δύο παιδιά, ενώ άξια αναφοράς είναι η ευκολία στο να αλλάξεις τη διάταξη των καθισμάτων. Με την τρίτη σειρά των καθισμάτων σε λειτουργία στο πορτ μπαγκάζ δεν θα χωρέσουν πάνω από δύο σακβουαγιάζ, ωστόσο σε 5θέσια διάταξη ο όγκος εκτοξεύεται στα 743 λτ. και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.980 λτ.

Σαν γνήσιο πολυχρηστικό, το C-MAX προσφέρει πολλές επιλογές για διαρρύθμιση της καμπίνας. Το μεσαίο πίσω κάθισμα μπορεί να εκτελέσει χρέη υποβραχιόνιου, ή να βγει ώστε να αφήσει χώρο στα ακριανά να συρθούν προς τα μέσα για να έχουν οι επιβάτες περισσότερο αέρα για τους ώμους και το κεφάλι.

Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι απλά ικανοποιητικός χωρίς να ξεχωρίζει. Τα πίσω καθίσματα πέφτουν πάντως με μια κίνηση, ενώ άξιο αναφοράς τέλος είναι πως το μοντέλο διαθέτει την έξυπνη πίσω πόρτα που μπορεί να ανοίξει περνώντας το πόδι σου κάτω από το προφυλακτήρα. Η χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 471 λτ. (με κιτ επισκευής) και μπορεί να φτάσει στα 1.723 λτ. Δεν υπάρχει δυνατότητα 7θέσιας διάταξης, παρά μόνο στο μοντέλο Grand C-MAX με συρόμενη πλαϊνή πόρτα.
 

Λιγότερα κυβικά και καλύτερες επιδόσεις για το C-MAX

Το Ford C-MAX καταφέρνει να είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου, χάρη και στον νέο 1,5 λτ. turbodiesel. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής της έκδοση με τα 120 άλογα ήταν 5,2 λτ./100 χλμ., όταν το βαρύτερο και μεγαλύτερου κυβισμού (1,6 ΤDI) Touran χρειάζεται περί τα 6,3 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι 105 γρ./χλμ. στο C-MAX και 115 γρ./χλμ. στο Touran. Το C-MAX υπερέχει και στην κατανάλωση ταξιδιού, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις μας με 5,0 λτ./100 χλμ. καταφέρνει ταχύτητα 126 χλμ./ώρα, όταν για το VW Touran η ταχύτητα είναι 124 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά τους κινητήρες, ο 1,5 TDCi με τους 120 ίππους και τα 270 Nm ροπής (1.750-2.500 σ.α.λ.) ταιριάζει γάντι στον σηκώνω-οικογενειακά-βάρη χαρακτήρα του C-MAX, όντας πολιτισμένος και ήσυχος, αλλά και τραβώντας εξαιρετικά χωρίς κραδασμούς. Οι επιδόσεις είναι αρκετά ανταγωνιστικές (0-100 σε 11,1 δλ, 60-100 με 4η σε 7,7 δλ. και τελική 184 χλμ./ώρα) και συνάδουν με τον συνολικά ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του C-MAX. Tο 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει έναν πολύ καλό επιλογέα, που εκτός του ότι βολεύει η θέση στην οποία βρίσκεται, είναι «γλυκός» και γρήγορος στις αλλαγές.

Κάτω από το καπό του Touran βρίσκεται ο 1,6 TDI της Volkswagen στην έκδοση με τα 110 άλογα και τα 250 Nm ροπής (1.500-3.000 σ.α.λ). Ο εν λόγω κινητήρας τραβάει αρκετά καλά από χαμηλά, έχει μεγάλο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας (διπλάσιο από αυτό του 8βάλβιδου κινητήρα της Ford) και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις (0-100 σε 11,5 δλ, 60-100 με 4η σε 8,6 δλ.), που όμως υστερούν έναντι του ελαφρύτερου και ισχυρότερου C-MAX. Η τελική ταχύτητα είναι 187 χλμ./ώρα, με εκείνη του μοντέλου της Ford να τοποθετείται στα 184 χλμ./ώρα. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση και εύχρηστο επιλογέα.

 
Το Touran έχει ποιότητα, το C-MAX τεχνολογία

Μπαίνοντας στην καμπίνα του Touran γρήγορα διαπιστώνεις την ποιοτική του υπεροχή σε υλικά, συναρμογή και φινίρισμα. Σχεδιαστικά είναι συγκρατημένο και έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το Golf. Ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο είναι ενιαίο από άκρη σε άκρη και η κεντρική κονσόλα με τα χειριστήρια του κλιματισμού και τη μεγάλη, βαθιά θήκη για να ακουμπήσεις πράγματα της καθημερινότητας. Από πλευράς εργονομίας τα πάντα είναι τοποθετημένα εκεί που πρέπει.

Το εσωτερικό του ανανεωμένου C-MAX έχει πολλά κοινά στοιχεία με αυτό του Focus. Η ποιότητα των υλικών είναι καλή, αλλά δε λείπουν κάποιες ατέλειες στη συναρμογή. Από την άλλη, η εργονομία στην κεντρική κονσόλα δεν ζαλίζει πλέον, αφού τα πολλά κουμπιά έχουν αντικατασταθεί από έγχρωμη οθόνη αφής. Ο πίνακας οργάνων, είναι ευανάγνωστος και προσφέρει δυνατότητα προσαρμογής των επιμέρους στοιχείων του στα θέλω του χειριστή. Φυσικά παρόν είναι και το SYNC 2, μέσω του οποίου μπορείς να ελέγξεις φωνητικά το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο ή τον κλιματισμό.
 

Με το C-MAX ευχαριστιέσαι την οδήγηση, με το Touran απλά μετακινείσαι

Χάρη στις αλλαγές σε αμορτισέρ και σινεμπλόκ, το Ford C-MAX κέρδισε σε άνεση και ποιότητα κύλισης, χωρίς όμως να έχει χάσει τίποτα από τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα. Η τοποθέτηση καλύτερων μονωτικών υλικών στις πόρτες και τους μπροστινούς θόλους έχει βελτιώσει την ηχομόνωση στην καμπίνα και το ταξίδι είναι ήσυχο, όχι όμως πιο ήσυχο από του Touran. Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές, προσφέροντας αρκετή πληροφόρηση, ενώ αυξημένα είναι και τα όρια πρόσφυσης. Παρά το ύψος του, γέρνει και «βουτάει» ελάχιστα και κυρίως κρύβει το βάρος του. Συνολικά το C-MAX επωφελείται από την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και είναι το πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο της κατηγορίας. Κινείται με χάρη τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και σε μια «σφιχτή» διαδρομή με συνεχείς στροφές. Παρά τον όγκο του, το C-MAX είναι εύχρηστο ακόμη και μέσα στην πόλη χάρη στα μαλακά του χειριστήρια, ενώ η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και θα βολέψει τους πάντες.

Το γεγονός πως το νέο Touran βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του ομίλου έχει ωφελήσει συνολικά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου, αφού λόγω μικρότερου βάρους (περίπου 60 κιλά) και πιο άκαμπτης κατασκευής εμφανίζεται ουδέτερο, ασφαλές και στιβαρό στο δρόμο. Πιο αναλυτικά, το τιμόνι είναι ιδιαίτερα θετικό και η ανάρτηση δουλεύει σωστά, γιατί δεν ζαλίζει τους πίσω επιβάτες, ενώ απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να είναι μαλακή. Εξαιρετική επίσης είναι η επίδοση των φρένων. Από εκεί και πέρα, τώρα, ο οικογενειάρχης οδηγός του Touran θα εκτιμήσει την ψηλή θέση οδήγησης η οποία εξασφαλίζει καλή περιφερειακή ορατότητα και την ηχομόνωση στην καμπίνα στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Ο μεγάλος κύκλος στροφής και οι μεγάλες διαστάσεις δεν ευνοούν την ευελιξία στην πόλη.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις