Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Peugeot 208 vs Toyota Yaris vs VW Polo

Διαβάστηκε από 72032 αναγνώστες - 7/9/2020

Μπορεί τα SUV να είναι στη μόδα και να έχουν την τιμητική τους, όμως στην Ελλάδα, κουμάντο έκαναν και όπως φαίνεται θα κάνουν τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας. Ο ερχομός πολλών νέων μοντέλων όπως το φουτουριστικό Peugeot 208 έβαλε φωτιά σε μία κατηγορία όπου το επίπεδο έχει ανέβει... επικίνδυνα.

Μεταξύ μας, πώς να τα βάλει οποιαδήποτε μόδα με το τρομερά πλήρες πακέτο που προσφέρουν τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας; To περασμένο έτος η συγκεκριμένη κατηγορία είχε τη μερίδα του λέοντος των πωλήσεων με ποσοστό 32.95%, νούμερο σχεδόν 3πλάσιο από αυτό των μικρομεσαίων ή μίνι αυτοκινήτων, δείχνοντας την ξεκάθαρη υπεροχή τους στο ελληνικό αγοραστικό κοινό.

Που κερδίζουν;
Υπεροχή που δικαιολογείται από το πακέτο που έχουν να προσφέρουν, έχοντας πάντα τον απόλυτο άσσο στο μανίκι, που δεν είναι άλλος από την τιμή. Παραμένοντας προσιτά, πλέον δανείζονται τεχνολογίες από τα πολύ μεγαλύτερα αδέρφια τους, μεγαλώνουν σε χώρους και έρχονται να παίξουν με περισσότερη από ποτέ άνεση, το ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου. Μάλιστα, με την ευρεία χρήση του turbo, αποτελούν την απόλυτη διαφήμιση του downsizing, προσφέροντας 100+ ίππους από 1.000άρηδες κινητήρες, την ώρα που πετυψαίνουν καταναλώσεις... ατμοσφαιρικές.

Στο συγκριτικό κορυφής μας επιλέγουμε...

Peugeot 208 με τον 1.2PureTech κινητήρα των 100 ίππων στην έκδοση Active. Με κόστος στα 16.200 ευρώ, το ολοκαίνουργιο 208 αποτελεί με διαφορά το πιο εντυπωσιακό μοντέλό τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά και κοιτάει αποκλειστικά κορυφή πλέον. Θα την έχει;

Toyota Yaris 1.5 VVT-iE στην έκδοση Y20 Bi-tone. Με κόστος στα 16.550 ευρώ, το ήδη best seller παραμένει ένα από τα πιο ευρύχωρα αλλά και προσιτά μικρά, λέγοντας όχι στο turbo και ναι σε μία επετειακή έκδοση που του χαρίζει διχρωμία.

VW Polo 1.0TSI στην έκδοση Comfortline. Με τιμή στα 15.183 καταφέρνει να προσφέρει στον οδηγό του ασφάλεια - σταθερότητα και στους επιβάτες του μία εντυπωσιακά ήσυχη καμπίνα. Έχοντας αντιδράσεις μικρομεσαίου φιγουράρει πάντα στις πρώτες θέσεις.
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις