Επόμενος πρωταγωνιστής σε αυτή την τετραπλή ισοβαθμία η νέα Skoda Fabia που έρχεται με τον 1.000άρη TSI των 110 ίππων.
Εμφάνιση σχεδίαση: Το Monte Carlo μετακόμισε Ελλάδα
Οι αισθητικές επεμβάσεις που δέχθηκε το μικρό τσέχικο μοντέλο είναι προσεγμένες και με σκοπό να «σπάσουν» την πολύ λιτή σχεδιαστική γραμμή της Skoda. Στην έκδοση δοκιμής, Monte Carlo, συναντάμε πληθώρα αλλαγών που αναβαθμίζουν αισθητά το μοντέλο από τις «απλές» εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, τα βλέμματα τραβάει η μαύρη οροφή, οι 16άρες ζάντες αλουμινίου, τα πλαϊνά μαρπσιέ και τα ειδικά λογότυπα Monte Carlo στις μεσαίες κολώνες. Όλα αυτά συμπληρώνουν φυσικά και τις γενικότερες αλλαγές του F/L που δεν είναι άλλες, από τη νέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, το νέο προφυλακτήρα με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης – φανάρια και τα φώτα ημέρας LED (για πρώτη φορά).
Εσωτερικό: Premium αύρα στην έκδοση Monte Carlo
Την αρκετά λιτή ατμόσφαιρα των βασικών εκδόσεων, αντισταθμίζει πλήρως η ειδική έκδοση Monte Carlo. Αρχικά, η φάσα του ταμπλό μαζί με το ανθρακί πίνακα οργάνων και τα σπορ καθίσματα, ανεβάζουν τους παλμούς του οδηγού πριν ακόμα γυρίσει το κλειδί. Κόκκινες διακοσμητικές ραφές δυναμιτίζουν την ατμόσφαιρα μαζί με το τριάκτινο τιμόνι, ενώ επικρατεί μία αίσθηση ευρυχωρίας. Πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, για γυαλιά, ξύστρα πάγου και άλλες ευκολίες μεταφοράς- αποθήκευσης, εμπίπτουν στην φιλοσοφία Simply Clever και ανεβάζουν κατακόρυφα την εργονομία του αυτοκινήτου.
Κινητήρας-επιδόσεις: Η βενζίνη που αγαπήσαμε
Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI αποδίδει 110 άλογα καιi 200 Nm ροπής. χωρίς ωστόσο να γίνεται ιδιαίτερα αισθητή στην πράξη η τρικύλινδρη φύση του. Από την πρώτη στιγμή έχεις την αίσθηση πως η χιλιάρα Fabia είναι σβέλτη, κάτι που επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις μας. Κάτι η περισσότερη ροπή, κάτι το λιγότερο συνολικό βάρος, το αποτέλεσμα είναι πως τα 0-100 έρχονται σε 9,0 δλ, η τελική είναι στα 196 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι στα 6,1 λτ./100 χλμ.
Οδηγική συμπεριφορά: Σα να οδηγάς μικρομεσαίο
Η έκδοση Monte Carlo με στάνταρ 215/45 ελαστικά να περιβάλλουν τους αλουμινένιους τροχούς των 16 ιντσών εμφανίζει και ένα κλικ πιο ενδιαφέροντα οδικά χαρακτηριστικά, κάτι που αποτυπώνεται στο καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι, τη σωστή στήριξη των καθισμάτων και την αυξημένη πρόσφυση. Οι ανωμαλίες του δρόμου για να ενοχλήσουν, θα πρέπει να είναι πολύ έντονες, ενώ σε ταξίδι και με χιλιόμετρα κοντά στην τελική, το αυτοκίνητο παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης όσο παραμένει σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους.
Copyright © 2024 - autoagora.gr