Συνεχίζουμε με τους πρωταγωνιστές της ισοβαθμίας φτάνοντας και στο ισπανικό μοντέλο που στη νέα του γενιά μεγάλωσε, έγινε πιο άγριο και έφερε έναν από τους πιο αποδοτικούς 3κύλινδρους κινητήρες στη κατηγορία των μικρών.
Σχεδίαση: Αγαπάει τα τρίγωνα και τις γωνίες
Κοιτώντας για πρώτη φορά το νέο Ibiza, αμέσως θα σκεφτείς πως οι υπεύθυνοι σχεδίασης αγαπάνε τα τριγωνικά σχήματα. Με καθαρές γραμμές και αρκετά έντονες ακμές να τονίζουν τους τριγωνικούς LED προβολείς, τα τριγωνικά πίσω φωτιστικά σώματα, σου περνάει υποσυνείδητα μία αίσθηση σπιρτάδας. Εξετάζοντας τις διαστάσεις του, είναι κατά 8,7 ! πόντους φαρδύτερο , με το μεταξόνιο να έχει μακρύνει κατά 9,5 εκατοστά. Είναι ξεκάθαρα ένα κανονικό οικογενειακό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB.
Κινητήρας-επιδόσεις: Ίσως ο καλύτερος κινητήρας για αυτό το σύνολο
Ο κινητήρας του 1,0 λίτρου με 115 ίππους είναι σαφώς πιο δυνατός από τον 95άρη. Το μηχανικό σύνολο αυτό δείχνει πιο ζωντανό παντού, ενώ φτάνει στο ίδιο ψηλό όριο περιστροφής με το μικρό αδερφάκι του και μάλιστα πιο άνετα. Γενικά εκεί κρύβεται το μεγάλο όφελος: στο φυσικό και ήπιο τρόπο με τον οποίο παρέχονται οι επιδόσεις. Αυτό δημιουργεί ένα πακέτο το οποίο δε θέλει πολλή πίεση για να δώσει αέρα στο πληθωρικό Ibiza. Οι επιδόσεις είναι σημαντικά καλύτερες με το «μεγάλο» μοτέρ να δημιουργεί διαφορές από την πρώτη στιγμή (9,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα έναντι 10,7 του Ibiza με τους 95 ίππους) και μέχρι τις ρεπρίζ όπου π.χ. με 5η το 80-120 χλμ./ώρα είναι 3,1 δλ. πιο γρήγορο. Ο οδηγός δε βυθίζει πολύ το δεξί πεντάλ και αυτή η αρμονία και η ευκολία με την οποία γίνονται όλα, καθρεφτίζεται ευκρινώς και στην κατανάλωση καυσίμου, αφού το αισθητά πιο γρήγορο Ibiza θέλει καύσιμο λιγότερο κατά 0,2 λτ./100 χλμ.. Και πιο γρήγορο και πιο οικονομικό, με απλά λόγια, δηλαδή. Τι μπορεί ακόμη να ζητήσει κανείς; Αυτό είναι το rightsizing.
Εσωτερικό: Φωτεινό εσωτερικό, όμορφο και μοντέρνο όσο ποτέ
Τα πράγματα από το προηγούμενο μοντέλο άλλαξαν άρδην. Το αυξημένο πλάτος, σε συνδυασμό με το κεκλιμένο προς το παρμπρίζ ταμπλό, δίνουν την απόλυτη αίσθηση σαλονιού. Θυμίζει πολύ Leon και αυτό μόνο αρνητικό δεν είναι. Η μοναδικής ευκρίνειας οθόνη 8 ιντσών συμπληρώνει απόλυτα το μοντέρνο σύνολο, και παρέχει όλες τις high-tech ευκολίες που χρειάζονται εν έτη 2018. Στον τομέα της ποιότητας, δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριξίματα, αν και έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά υλικά. Το ταμπλό είναι τόσο συμπαγές που σε κάνει να είσαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο θα μείνει αναλλοίωτο από το χρόνο. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο αμέσως χαμογελάς και μετά από 10 λεπτά οδήγησης νιώθεις πως το έχει σίγουρα πολλά χρόνια!
Οδική συμπεριφορά: Premium κύλιση για ένα οικονομικό μικρό
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο τεστ για ένα αυτοκίνητο από την επαφή με τις μοναδικές ελληνικές λακκούβες. Και σε αυτό το τεστ, το Ibiza βγαίνει νικητής. Περνάει και φιλτράρει οσκαρικά όλες τις οδικές ανωμαλίες με ιδιαίτερη ησυχία. Καλή στήριξη σε ένα καλά φτιαγμένο κάθισμα, θα εξασφαλίσουν σε έναν εντός πόλης χιλιομετροφάγο οδηγό, την άνεση που σίγουρα ψάχνει. Ο πίσω άξονας ρολάρει πιο γλυκά στη στροφή, με την νέα πλατφόρμα να μοιράζει καλύτερα το βάρος. Εάν βρεθείτε σε μία ανηφορική διαδρομή με στροφές, θα νιώσετε ασφάλεια και ένα δυνατό πάτημα, που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι σίγουρα πιο ώριμο από ποτέ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr