Λίγο πριν μας συστήσει και επίσημα τον αντικαταστάτη του, το Hyundai i10 δείχνει πως σε θέματα αξιοπιστίας και ευρυχωρίας δεν έχει αντίπαλο. Είπαμε, 5 χρόνια εγγύησης είναι αυτά.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Κομψό και ικανό για κάθε περίσταση
Σχεδιαστικά, το i10 υιοθετεί τη ρέουσα γλυπτική σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai, με περισσότερες νευρώσεις και καμπύλες, σε ένα αποτέλεσμα πολύ μοντέρνο και ελκυστικό. Παράλληλα, το εμπρόσθιο τμήμα του i10 είναι σαφώς δυναμικό, με την πολυγωνική γρίλια, η οποία ενσωματώνει δύο κυκλικούς προβολείς με LED φώτα ημέρας, που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα μεγάλα φωτιστικά να κλέβουν τις εντυπώσεις.
Εσωτερικό-χώροι: Το πιο ευρύχωρο της κατηγορίας
Η καμπίνα του i10 είναι ώριμη για την κατηγορία, με στιβαρή συναρμογή, καλό φινίρισμα και μοντέρνο σχεδιασμό. Φυσικά είναι αποκλειστικά από σκληρά υλικά, ωστόσο το επίπεδο της ποιότητάς τους είναι αρκετά υψηλό. Στα συν της καμπίνας και ο πίνακας οργάνων που περιλαμβάνει πέρα από το ταχύμετρο, στροφόμετρο και δείκτη θερμοκρασίας. Όσον αφορά στους χώρους, το i10 είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της κατηγορίας, φλερτάροντας με την κατηγορία των μικρών, όντας ικανό να φιλοξενήσει μέχρι και 5 ενήλικες οριακά και με μικροπαραχωρήσεις, με ένα από τα φαρδύτερα πίσω καθίσματα της κατηγορίας (1.290 χλστ.) και κορυφαίο χώρο αποσκευών, 252 λίτρων.
Κινητήρας-επιδόσεις: ¶ψογος για αστικές μετακινήσεις
Ο ατμοσφαιρικός, 3 κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 998 κ.εκ. του Hyundai i10, θα φέρει εις πέρας τα βασικά του καθήκοντα για τις κοντινές μετακινήσεις, όντας αρκετά πολιτισμένος, ενώ με κατάλληλη χρήση και σε συνδυασμό με το 5άρι κιβώτιο μπορεί να λειτουργήσει οικονομικά. Από την άλλη βέβαια, οι 66 ίπποι του δεν επαρκούν για διαδρομές με ανηφόρες-κατηφόρες και θα χρειαστεί να κατεβάσετε συχνά σχέση, ενώ αν επιχειρήσετε να τον πιέσετε, θα δείτε και την κατανάλωση να ανεβαίνει. Βεβαίως αυτό δεν ισχύει μόνο για το i10, καθώς τα περισσότερα μοντέλα αυτής της κατηγορίας με αντίστοιχη ιπποδύναμη παρουσιάζουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Υπό κανονικές συνθήκες, η κατανάλωση είναι 5,8 λτ./100 χλμ. και οι επιδόσεις του βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Οδική συμπεριφορά: Ορόσημο στην ποιότητα κύλισης
Το Hyundai i10 δείχνει από την πρώτη κιόλας στιγμή, τον προσανατολισμό του προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης, με την ανάρτηση να είναι πολύ αποτελεσματική στην προσπέλαση των ανωμαλιών και την ηχομόνωση να μειώνει τα επίπεδα του θορύβου στο εσωτερικό. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει και η σταθερότητα που επιδεικνύει το i10 στην εθνική και η μικρή ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους, με τη γενικότερη αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός να θυμίζει αυτή μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Τέλος ακόμα και σε πιο απαιτητικές διαδρομές το i10 δεν προκαλεί καμία ανασφάλεια όντας σταθερό και ουδέτερο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr