Ο ανταγωνισμός της κατηγορίας έχει αυξηθεί και μία μεγάλη εταιρία όπως η Skoda δεν θα μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Έτσι προχώρησε στην ανανέωση του δικού της στρατιώτη, Citigo.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Νέοι προβολείς με σύστημα cornering
Στο Citigo έχουν γίνει μικρές και προσεγμένες αλλαγές, κυρίως στο μπροστινό μέρος. Πιο συγκεκριμένα βλέπουμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και την νέα γρίλια. Όμορφη πινελιά οι προβολείς ομίχλης που εξοπλίζονται με το σύστημα cornering, σύμφωνα με το οποίο ακολουθούν το τιμόνι και φωτίζουν προς την πλευρά που σκοπεύετε να στρίψετε. Απαρατήρητα δεν περνάνε τα έντονα χαρακτηριστικά του καπό αλλά και τα LED φώτα ημέρας στα εμπρός φωτιστικά σώματα.
Εσωτερικό-Χώροι: Εξαιρετικός πίνακας οργάνων
Συνταγή που κερδίζει δεν την αλλάζεις, και οι μηχανικοί της Skoda το ξέρουν καλά. Έτσι λοιπόν δεν προχώρησαν σε ιδιαίτερες αλλαγές στο εσωτερικό, καθώς συγκριτικά με το μέγεθος του, οι προσφερόμενοι χώροι είναι πολύ καλοί. Τα 251 λίτρα χώρου αποσκευών κρίνονται αρκετά ικανοποιητικά. Το hi-tech στοιχείο στο εσωτερικό του Citigo είναι ο πίνακας οργάνων με ταχύμετρο, στροφόμετρο και δείκτη καυσίμου, ενώ μπορείτε να επιλέξετε δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών όπως και αυτόματο κλιματισμό Climatronic.
Κινητήρες-επιδόσεις: Οικονομική και γραμμική λειτουργία
Το Skoda Citig εφοδιάζεται με το 3κύλινδρο μοτέρ MPI1.000 κ.εκ. απόδοσης 60 ίππων, ο οποίος διακρίνεται για την πολύ οικονομική λειτουργίας του. Η κατανάλωση κυμαίνεται κοντά στα 5,2 λτ./100χλμ. και αυτό το πολύ καλό νούμερο επιτυγχάνεται χάρη στις μακριές σχέσεις του 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. (υπενθυμίζουμε πως προσφέρεται και με 5άρι αυτοματοποιημένο +800 ευρώ).
Ξεχωρίζει στην πόλη, αντέχει και στον ανοιχτό δρόμο
Εγγυημένη ευελιξία! Οδηγώντας το εντός πόλης θα ευχαριστηθείτε ουκ ολίγες φορές τις compact διαστάσεις του, που το κάνουν ευέλικτο όσο λίγα αυτοκίνητα. Όταν ρυθμίσετε σωστά την θέση του οδηγού αμέσως θα παρατηρήσετε την άριστη περιμετρική ορατότητα. Οι αναρτήσεις δεν θα αφήσουν τραντάγματα και «κοπανήματα» να περάσουν εντός της καμπίνας. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή ακόμα και στα δύσκολα. Εάν επεκταθείτε σε ταξίδι εκτός πόλης, θα νιώσετε αρκετή σιγουριά καθώς οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελεγχόμενες, ενώ τα φρένα είναι εξαιρετικά.
Copyright © 2024 - autoagora.gr