Polo: Αντικειμενικά κομψό και στιλάτο
Όπως πάντα, η VW δεν έχει σκοπό να προκαλέσει αισθητικά, κι αυτός ίσως είναι ο λόγος που πραγματικά κερδίζει κοινό από όλα τα target groups. Η αποκλειστικά 5θυρη έκδοση του, μαζί με τις μεγαλύτερες διαστάσεις ( πάνω από 4 μέτρα) αυτής της γενιάς, το κάνουν να δείχνει περισσότερο για μικρομεσαίο παρά για μικρό. Ωραία σχεδιασμένος ο προφυλακτήρας, μοντέρνα τα φωτιστικά σώματα, ενώ η διχρωμία της οροφής δίνει sport DNA. Όμορφο, μα περνάει και απαρατήρητο.
Ibiza:: Αγαπάει τα τρίγωνα και τις γωνίες
Κοιτώντας για πρώτη φορά το νέο Ibiza, αμέσως θα σκεφτείς πως οι υπεύθυνοι σχεδίασης αγαπάνε τα τριγωνικά σχήματα. Με καθαρές γραμμές και αρκετά έντονες ακμές να τονίζουν τους τριγωνικούς LED προβολείς, τα τριγωνικά πίσω φωτιστικά σώματα, σου περνάει υποσυνείδητα μία αίσθηση σπιρτάδας. Εξετάζοντας τις διαστάσεις του, είναι κατά 8,7 ! πόντους φαρδύτερο , με το μεταξόνιο να έχει μακρύνει κατά 9,5 εκατοστά. Είναι ξεκάθαρα ένα κανονικό οικογενειακό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB.
Fabia: Το Monte Carlo μετακόμισε Ελλάδα
Οι αισθητικές επεμβάσεις που δέχθηκε το μικρό τσέχικο μοντέλο είναι προσεγμένες και με σκοπό να «σπάσουν» την πολύ λιτή σχεδιαστική γραμμή της Skoda. Στην έκδοση δοκιμής, Monte Carlo, συναντάμε πληθώρα αλλαγών που αναβαθμίζουν αισθητά το μοντέλο από τις «απλές» εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, τα βλέμματα τραβάει η μαύρη οροφή, οι 16άρες ζάντες αλουμινίου, τα πλαϊνά μαρπσιέ και τα ειδικά λογότυπα Monte Carlo στις μεσαίες κολώνες. Όλα αυτά συμπληρώνουν φυσικά και τις γενικότερες αλλαγές του F/L που δεν είναι άλλες, από τη νέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, το νέο προφυλακτήρα με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης – φανάρια και τα φώτα ημέρας LED (για πρώτη φορά). Δεν τσιγκουνεύτηκαν τις αλλαγές οι υπεύθυνοι ούτε στο εξωτερικό ούτε στην τεχνολογία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr