autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδική συμπεριφορά: Και τα 3 σα να οδηγείς μικρομεσαίο

Διαβάστηκε από 6489 αναγνώστες - 21/3/2019

Polo: Ανώτερο αίσθημα ασφάλειας και σίγουρο πάτημα
Ανεξαρτήτως καυσίμου, το Polo παραμένει Polo. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική στιβαρότητα ακόμα και σε συνθήκες πίεσης, με ένα σταθερά σίγουρο πάτημα. Βέβαια παραμένει Polo και στην έλλειψη του fun to drive στοιχείου, καθώς παρά την πολύ καλή πληροφόρηση από το τιμόνι, δεν δίνει στον οδηγό το δικαίωμα να παρεκτραπεί ακόμα και ελεγχόμενα. Η ανάρτηση θα φλερτάρει καλά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι στον Θεό, ενώ η ποιότητα κύλισης θυμίζει Golf, πιο πολύ και από το ίδιο το Golf.


Ibiza: Νεανικό και σπορτίφ 
Το επίπεδο της άνεσης αλλά και η ποιότητα κύλισης διατηρούνται σε πολύ υψηλό επίπεδο, θα λέγαμε μάλιστα πως ίσως αυξάνονται κιόλας. Ίσως λίγο η ανάρτηση να είναι κάπως  πιο σφικτή από όσο θα θέλαμε, μιας και οι δρόμοι της Ελλάδας δεν αστειεύονται. Ο οδηγός θα απολαύσει πιο πολλά σπορτίφ στοιχεία από ποτέ, καθώς οι καλές επιδόσεις προσφέρονται για οδήγηση με πιο γρήγορο ρυθμό. Το φαρδύ πλέον μετατρόχιο του νέου δαπέδου, είναι σε θέση να παρέχει στο αμάξωμα μικρές κλίσεις, και πιο παιχνιδιάρικο πίσω μέρος. Μεγάλο συν η ύπαρξη των δίσκων στο πίσω άξονα, που αντικαθιστούν τα ταμπούρα.

Fabia: Νεανικό και σπορτίφ 
Το επίπεδο της άνεσης αλλά και η ποιότητα κύλισης διατηρούνται σε πολύ υψηλό επίπεδο, θα λέγαμε μάλιστα πως ίσως αυξάνονται κιόλας. Ίσως λίγο η ανάρτηση να είναι κάπως  πιο σφικτή από όσο θα θέλαμε, μιας και οι δρόμοι της Ελλάδας δεν αστειεύονται. Ο οδηγός θα απολαύσει πιο πολλά σπορτίφ στοιχεία από ποτέ, καθώς οι καλές επιδόσεις προσφέρονται για οδήγηση με πιο γρήγορο ρυθμό. Το φαρδύ πλέον μετατρόχιο του νέου δαπέδου, είναι σε θέση να παρέχει στο αμάξωμα μικρές κλίσεις, και πιο παιχνιδιάρικο πίσω μέρος. Μεγάλο συν η ύπαρξη των δίσκων στο πίσω άξονα, που αντικαθιστούν τα ταμπούρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ