autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Peugeot 3008 1,6 BlueHDI 120 PS EAT6

Διαβάστηκε από 6387 αναγνώστες - 30/8/2018

Το 3008 επιστρέφει δριμύτερο στην γκάμα της Peugeot και με δικαιολογημένο θράσος διεκδικεί μεγάλο κομμάτι από την πίτα των SUV.


 Εμφάνιση: Ίσως το πιο δυναμικό σχεδιαστικά αυτοκίνητο της κατηγορίας Crossover/SUV
Φουλ επίθεση! Αν είχε φωνή το νέο 3008 αυτά θα ήταν σίγουρα τα πρώτα του λόγια. Με μήκος λίγο κάτω από τα 4,5 μέτρα, το άγριο SUV διαθέτει πλέον στοιχεία που δεν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί από την γαλλική εταιρία. Φρέσκο και μοναδικό, χρησιμοποιεί λεπτομέρειες που δεν το κάνουν να μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, παρατηρώντας το από μπροστά, τα LED φωτιστικά σώματα, η brutal σχεδίαση του καπό και ο άγριος προφυλακτήρας είναι αρκετά για να το κάνουν να ξεχωρίζει από..χιλιόμετρα. Η ιδιαίτερη σχεδίαση της πίσω κολώνας σε συνδυασμό με τα χρωμιωμένα πλαίσια των θυρών (και τις ράγες οροφής) του δίνουν έναν αέρα πιο επίσημο. Κοιτώντας το από το πλάι ξεχωρίζουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ενώ στην πίσω όψη οι δυναμικές γραμμές που διατρέχουν την πίσω πόρτα μαζί με τα αρκετά μεγάλα LED φώτα συμπληρώνουν το επιθετικό look. Εάν θέλετε να περνάτε απαρατήρητοι..δεν σας το προτείνουμε.

Κινητήρες-επιδόσεις: O 1,6 λτ. BlueHDi κινητήρας, ταιριάζει «γάντι» με τον Crossover χαρακτήρα του 3008.
Σηκώνοντας το καπό του νέου Peugeot 3008 συναντάμε τον γνωστό BlueHDi κινητήρα χωρητικότητας 1560 κ.εκ. Η απόδοση ανέρχεται στους 120 ίππους ενώ η ροπή αγγίζει τα 300Nm κάνοντας το πραγματικά πολύ σβέλτο για τον όγκο του, κάτι στο οποίο βοηθάει και το μικρό του βάρος ( 1.375 κιλά). Το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων συμπληρώνει άριστα το εξαιρετικό σύνολο ενώ όσο και να προσπαθήσετε, το χαρακτηριστικό «κροτάλισμα» των πετρελαιοκινητήρων, δεν πρόκειται να φτάσει στο εσωτερικό της καμπίνας. Όντας λοιπόν ήσυχος, θα τον χαρακτηρίζαμε πολιτισμένο και πιστέψτε μας η απόκριση του γκαζιού είναι εντυπωσιακή με την ροπή να είναι διαθέσιμη σε όλο το φάσμα. Η αλλαγή των ταχυτήτων γίνεται αβίαστα ενώ άμα θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα puddles για να αναλάβετε περισσότερη δράση. Εάν πάλι ..βιάζεστε λίγο παραπάνω, πατήστε το κουμπί Sport και ετοιμαστείτε για εκτόξευση. Η αλλαγή των ταχυτήτων μεταφέρεται από τις 2.100 στροφές στις 4.000 και το 3008 εξαφανίζεται. Η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου καταφέρνει εντυπωσιακά χαμηλές τιμές κατανάλωση, η οποία σε πραγματικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 6,1 λτ./100χλμ.
 
Εσωτερικό: Ήρθε για να μας δείξει πως θα είναι τα αυτοκίνητα στο μέλλον
Εάν έχετε εντυπωσιαστεί με το επιβλητικό εξωτερικό, θα ενθουσιαστείτε διπλά με το μοναδικό εσωτερικό. Το 3008 μπορεί να μην ξεφεύγει από την κλασική λογική σχεδίασης i-Cockpit παρ΄όλα αυτά εκσυγχρονίζεται και πρωτοτυπεί. Οι θέσεις οδηγού-συνοδηγού χωρίζονται από το αρκετά μεγάλο πάνελ (συνέχεια του ταμπλό) το οποίο είναι και λειτουργικό αλλά και όμορφο σχεδιαστικά. Πάνω σε αυτό οι αεροπορικού τύπου διακόπτες ( που είναι και οι μόνοι της καμπίνας) κάνουν τα πράγματα πολύ εύκολα, και τον οδηγό να νιώθει ότι είναι σε πύργο ελέγχου.  Το μάτι βέβαια πέφτει αυτομάτως πάνω στην 8 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment  από την οποία μπορείτε να χειριστείτε όλες τις επιμέρους ψυχαγωγικές και όχι μόνο λειτουργίες του αυτοκινήτου. Η φουτουριστική αύρα ολοκληρώνεται με μία πραγματικά μοναδική ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών η οποία αντικαθιστά τον κλασικό πίνακα οργάνων και χαρίζει στον ήδη σύγχρονο διάκοσμο νέα επίπεδα high-tech ατμόσφαιρας. Σε αυτήν την οθόνη μπορείτε να επιλέξετε ποιες πληροφορίες θα παρουσιάζονται, με ποιό τρόπο και σε ποιο σημείο. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρόκειται να το βαρεθείτε καθώς κάθε μέρα θα είναι σαν να οδηγείτε νέο αυτοκίνητο.

Το γνωστό πρόβλημα που αντιμετώπιζαν έως τώρα τα Peugeot με την κακή ορατότητα του πίνακα οργάνων λόγω του τιμονιού λύθηκε οριστικά. Το μικρό σε διάμετρο τιμόνι διαθέτει πλέον δύο flat μέρη επιτρέποντας στον οδηγό να έχει άριστη θέαση. Μιας και μεταφερθήκαμε στην θέση του οδηγού, πρέπει να αναφέρουμε πως η ίδια είναι πολύ άνετη και πανοραμική, η περιορισμένη όμως περιφερειακή ορατότητα προβληματίζει ακόμη. Όσον αφορά τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, η ποιότητα τους είναι άριστη και στηρίζουν με την σειρά τους την ένταξη του αυτοκινήτου στην premium κατηγορία. Το φινίρισμα χαρακτηρίζεται πολύ όμορφο ενώ ο κρυφός φωτισμός είναι μία πινελιά που θα εντυπωσιάσει και τους πιο δύσκολους κριτές.

Χώροι: ¶νεση για 5 επιβάτες και θηρίο πορτ-παγκάζ
Αποσκευές και επιβάτες δεν θα ζοριστούν σε κανένα σημείο του 3008. Οι εξωτερικές μεγάλες του διαστάσεις, όπως είναι φυσικό μπορούν και παρέχουν τις ανάλογες ανέσεις και στο εσωτερικό. Έτσι, με άνεση θα φιλοξενηθούν 3 επιβάτες στα πίσω καθίσματα με περίσσιο χώρο για κεφάλια και πόδια. Εάν σας αρέσουν τα ταξίδια, θα τα απολαύσετε διπλά καθώς πέρα από το μεγάλο τους πλάτος, τα καθίσματα είναι εξαιρετικά μαλακά και άνετα. Οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό των θυρών θα σας λύσουν τα χέρια, ενώ το μεγάλο ντουλαπάκι ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα διαθέτει μέχρι και σύστημα ψύξης. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 520 λίτρα, είναι αρκετά ικανοποιητικός ενώ έχει και αξιοποιήσιμο σχήμα.

Οδική συμπεριφορά: Χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά
Τα εύσημα για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά πρέπει να δοθούν εν αρχή στην πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) του ομίλου πάνω στην οποία έχει χτιστεί το νέο 3008. Το χαμηλό βάρος και η μεγάλη αντοχή της ,έχει παίξει πολύ μεγάλο ρόλο στο γεγονός πως οι αγοραστές του συγκεκριμένου SUV πέρα από την ζητούμενη άνεση, θα μπορούν να απολαύσουν οδική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου. Η αλήθεια είναι πως η συγκεκραμένη κατηγορία δεν έχει πολλά μοντέλα που να έχουν καταφέρει κάτι τέτοιο.
 Η ανάρτηση, όντας μαλακά ρυθμισμένη, μπορεί και φιλτράρει κάθε κακοτεχνία του δρόμου ενώ συμβάλει στην υψηλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Το αμάξωμα δεν επηρεάζεται από κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ μόνο στο όριο παρουσιάζει μία ελαφριά τάση υποστροφής, η οποία δεν εκδηλώνεται. Με πιο απλά λόγια παραμένει ουδέτερο πάνω στη στροφή και ασφαλές. Καθώς η τετρακίνηση είναι απούσα, οι off road δυνατότητες του 3008, καθορίζονται από το γνωστό σύστημα Advanced Grip Control το οποίο παρέχει 5 διαφορετικά modes ( Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF). Ακόμη, το 3008 διαθέτει και σύστημα ελέγχου της κατάβασης (Hill Assist Descent Control) με ταχύτητα έως 3 χλμ./ώρα και  ελαστικά Mud and Snow. Η αλήθεια είναι πως στην πράξη, θα κινηθεί με αρκετή άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Peugeot 3008
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1560/4
Καύσιμο πετρέλαιο
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 120/3.500
Ροπή (Nm/σαλ) 300/1.750
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 189
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) (μετρ) 4,3
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 111
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 591
Έκδοση Active Grip
Τιμή έκδοσης 32.500
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ