Πως καταφέρνεις να ξεχωρίσεις στην πιο δύσκολη κατηγορία; Η Ford βρήκε την απάντηση και μας την παρουσιάζει σε ένα δυνατό τρίπτυχο. Δίλιτρος diesel κινητήρας με απόδοση 180 ίππων, 4κίνηση και τιμή που δεν ξεφεύγει. Θέλετε περισσότερα;
Σχεδίαση: Full επιθετική εμφάνιση, που ταιριάζει με τον χαρακτήρα του
Κοιτώντας την έκδοση ST-Line του Kuga, αμέσως συνειδητοποιείς πως δεν είναι ένα ακόμα αδιάφορο αυτοκίνητο. Στο ιδιαίτερα επιθετικό πακέτο της δοκιμής, αμέσως ξεχωρίζουν οι νέοι προφυλακτήρες (εμπρός και πίσω) με την πολύ σπορ μάσκα να συμπληρώνει όμορφα την εικόνα του άγριου SUV. Τα έντονα τόξα που διασχίζουν τα φτερά το κάνουν να κρύβει περίτεχνα το μέγεθος του, με τις 18άρες ζάντες αλουμινίου να ταιριάζουν γάντι στο όχημα, και να του προσδίδουν αρκετό κύρος. Επιβλητικό, δείχνει να επιβάλλεται στο δρόμο χωρίς να προσπαθήσει ιδιαιτέρως, ενώ ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα του είδους.
Εσωτερικό-χώροι: Πολύ καλή ποιότητα, με περίτεχνες σπορ πινελιές
Χωρίς υπερβολές και έντονα στοιχεία, η έκδοση της δοκιμής μας, ST-Line, καταφέρνει να προβάλλει την πιο σπορ πλευρά του Kuga. Ο εσωτερικός διάκοσμος λοιπόν, είναι ευχάριστος και γεμάτος high-tech ανέσεις, προσφερόμενες από το σύστημα ifotainment Sync 3 με το πολύ εύχρηστο μενού της οθόνη αφής, που θα λύσει τα χέρια του οδηγού. Έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά, ενώ φινίρισμα και συναρμολόγηση είναι ρε άριστα επίπεδα. Η θέση οδήγησης, δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε πως είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας. Τα νέα καθίσματα ( με σπορ επενδύσεις που ελαφραίνουν το βαρύ κλίμα), με έντονη πλευρική στήριξη και το σωστό ύψος, θα κάνουν τον οδηγό να νιώσει «βασιλιάς» στο δρόμο και κάπως ανώτερος από τους γύρω του. Είναι η αύρα που περιτριγυρίζει ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά και sport SUV που υπάρχουν.
Στον τομέα των χώρων, 4 επιβάτες θα ταξιδέψουν πολύ άνετα, με τον χώρο αποσκευών να κρίνεται απλά ικανοποιητικός, στα 456 λίτρα. Νούμερο που βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Κινητήρας-επιδόσεις: Ισχυρός 2λιτρος κινητήρας, παιχνιδάκι η οδήγηση με το αυτόματο κιβώτιο
Τα 1.710 κιλά σας ακούγονται πολλά; Ξανασκεφτείτε το, καθώς ο ισχυρός 2διλιτρος κινητήρας, συνδυάζεται άψογα με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Power Shift, και κάνουν το Kuga ένα αξιόμαχο σύνολο. Ανοίγοντας το καπό λοιπόν, συναντάμε τον πιο δυνατό TDCI κινητήρα των 180 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με την τετρακίνηση Ford Intelligent All Wheel Drive. Από τις 2.000 σ.α.λ. είναι διαθέσιμα τα 400Nm ροπής, ενώ στις 3.500 σ.α.λ. θα έρθει και η κορύφωση της απόδοσης. Ο κινητήρας ξεχωρίζει για την πολύ καλή του απόκριση, ενώ το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την ομαλή και κυρίως άμεση απόκριση του, κάνουν την οδήγηση σκέτη απόλαυση. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές, αν και η πραγματική κατανάλωση ( 9,2 λτ./100χλμ.) απέχει αρκετά από αυτή που δίνει η εταιρία ( 5,2 λτ./100χλμ.). Με λίγα λόγια, το γκάζι σε περιμένει, αλλά μην παρασυρθείς γιατί θα το πληρώσεις..στη κυριολεξία.
Οδική συμπεριφορά: Ιδιαίτερα απολαυστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας
Πως μεταδίδεις την πιο σπορ φιλοσοφία έμπρακτα; Με πιο σφικτή ανάρτηση, μεγαλύτερες ζάντες και έξυπνη τετρακίνηση φυσικά. Οι φανερά μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με αρκετές στροφές, σε συνδυασμό με την άμεση συμπεριφορά του στις εντολές του οδηγού, είναι το highlight του αυτοκινήτου. Δύσκολα θα βρείτε SUV να έχει τέτοια πειθαρχημένη συμπεριφορά και να παρέχει ταυτόχρονα στον οδηγό την απόλυτη αίσθηση ασφάλειας. Η απορροφητικότητα της ανάρτησης, δεν επηρεάζει καθόλου την άνεση των επιβατών, που δεν θα κουραστούν σε κανένα ταξίδι.
Το torque vectoring είναι το σύστημα που ελέγχει το ποσοστό ροπής ανά άξονα αλλά και τροχό. Με πιο απλά λόγια, εάν ο οδηγός παθιαστεί και το παρακάνει λίγο, το αυτοκίνητο με τα έξυπνα συστήματα που εξοπλίζεται, θα τον επαναφέρει ομαλώς στην τάξη. Το ESP με τη σειρά του επεμβαίνει πολύ διακριτικά. Τέλος, τα φρένα είναι πολύ καλά, καθώς καταφέρνουν να ακινητοποιήσουν τα 1.710 κιλά από τα 100χλμ./ώρα σε μόλις 36,1 μέτρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Kuga ST-Line |
---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1997/4 σε σειρά |
Καύσιμο | Diesel |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 180/3.500 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 400/2.000-2.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/αυτόματο/τετρακίνηση |
Start/Stop | NAI |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 9.0 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 200 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 5.2 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 134 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 456 |
Τιμή έκδοσης ST-Line 180 PS | 36.407 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr