9 φωτογραφίες »

Premium τιτανομαχία: Ford Kuga VS Volvo XC40

Διαβάστηκε από 74761 αναγνώστες

Δύο πρωταγωνιστές της μικρομεσαίας SUV κατηγορίας μας δείχνουν έμπρακτα τι σημαίνει all around μοντέλο. Νέο Kuga και XC40 ξεχωρίζουν για το επιβλητικό τους στυλ, τις δεκάδες τεχνολογίες αλλά και τους 3κύλινδρους κινητήρες διαμάντια που τους κινούν. Ποιο όμως καταφέρνει εν τέλει να προσφέρει τα περισσότερα;

 
 

Ford : Hybrid Bonus: Αποκτήστε Puma και Kuga, με επιτόκιο 3,49% και 8 χρόνια εγγύηση.

Το νέο Kuga ήρθε φουριόζο και με μεγάλες αξιώσεις να ανέβει στην κορυφή της κατηγορίας του, καταφέρνοντας να προσφέρει τον πάντα fun to drive χαρακτήρα του στο πιο premium έως τώρα κοστούμι του. Αντιμέτωπος του το εντυπωσιακό και σταθερό στην αξία του Volvo XC40 το οποίο εντυπωσιάζει με το άνετο και τεχνολογικό του προφίλ. Οι διαφορές τους αρκετές, ο στόχος τους όμως κοινός. Η επικράτηση στην κατηγορία!
 
Εμφάνιση – σχεδίαση:  Πιο εκλεπτυσμένο το Volvo, πιο σπορ το Kuga
Ανάμεσα στα δύο μοντέλα του συγκριτικού μας, η διαφορά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας, είναι έκδηλη. Από την μία ο Σουηδός παραμένει ξεκάθαρα εκλεπτυσμένος και κομψός από την άλλη το νέο Kuga πετυχαίνει μία λεπτή ισορροπία ανάμεσα σε σπορ και premium γραμμές.

Το νέο Ford Kuga επιλέγει να αφήσει εντελώς τα τετράγωνα σχήματα και να υιοθετήσει μία πιο στρογγυλεμένη αισθητική που ταιριάζει περισσότερο στις σύγχρονες απαιτήσεις των αγοραστών και θα δείξει ένα πιο προσιτό πρόσωπο. Πατώντας πάνω στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford, αγγίζει τα 4.614χλστ. σε μήκος, τα 1.883 χλστ. πλάτος αλλά και 191 χλστ. απόστασης από το έδαφος, την ώρα που ελάφρυνε κατά 90 κιλά. Νέα εμφάνιση, νέες μεγαλύτερες διαστάσεις και μικρότερο βάρος, δείχνουν ότι αυτή η γενιά δεν ήρθε για να παίξει, αλλά για να κερδίσει και τους πιο απαιτητικούς. Απόλυτα κερδισμένος ο στόχος να συνδυαστεί η σπορ αύρα του με την κομψότητα της κατηγορίας.



Παρατηρώντας το πάντα επιβλητικό XC40, συνειδητοποιούμε πως οι τετραγωνισμένες επιφάνειες και τα φουτουριστικά φωτιστικά σώματα, του εξασφαλίζουν ένα αρκετά δυναμικό μπροστινό μέρος με την κλασική γρίλια να φωνάζει Volvo. Στο πλαϊνό μέρος το μάτι πέφτει χαμηλά στα προστατευτικά πλαστικά που έχουν τοποθετηθεί, τα οποία του παρέχουν ένα πιο «σκληρό» χαρακτήρα στην σχεδίαση του, ενώ από πίσω, τα γνωστά φωτιστικά σώματα τύπου μπούμερανγκ υπογράφουν την αποκλειστική του ταυτότητα τις νυχτερινές ώρες. Λιγότερο νεανικό από το Puma, καταφέρνει όμως να ξεχωρίσει και να τραβήξει τα βλέμματα περισσότερο χωρίς να προκαλεί.
 

 
Εσωτερικό: Ιδιαίτερα ποιοτικά αμφότερα. Πιο hightech το XC40, πιο ευρύχωρο το Kuga
Όπως και στο εξωτερικό, έτσι και στο εσωτερικό, η λογική που ακολουθούν τα μοντέλα είναι διαφορετική, έχοντας πάντα τον ίδιο στόχο. Την άνεση και την εύκολα διαχειρίσιμη τεχνολογία.

Το Volco XC40 προωθεί τον έκδηλο ποιοτικά χαρακτήρα του με ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις και ως κέντρο ελέγχου την κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 12.3 ιντσών από την οποία γίνονται… όλες οι δουλειές. Και ο πίνακας οργάνων όμως που αποτελείται από μία ψηφιακή οθόνη 9 ιντσών φυσικά δεν περνά απαρατήρητος. Αξίζει να σημειώσουμε πως αυτό το high-tech  σύνολο είναι στον βασικό εξοπλισμό, ενώ κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός, μαλακά πλαστικά καλής ποιότητας και υψηλή ανάλυση στις οθόνες δημιουργούν μία μοναδική premium αύρα. Στον τομέα των χώρων, ο οδηγός στην υψηλή του θέση λαμβάνει την SUV αίσθηση που σίγουρα επιζητά, ενώ πίσω, παίζεις μπάλα. Επιβάτες ανεξαρτήτως αναστήματος ταξιδεύουν σταυροπόδι, ενώ ο χώρος αποσκευών των 460 λτ. με αυτόματη πόρτα θα σας επιτρέψουν μία μικρή μετακόμιση.



Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Kuga είναι μία πιο ευρύχωρη και εξίσου ποιοτική μεταφορά της καμπίνας που συναντήσαμε στο ομόσταυλο Focus. Πολύ καλά και μαλακά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος, ενώ σωστή συναρμογή και premium υφή ολοκληρώνουν την εσωτερική εικόνα. Τεχνολογικό highlight είναι η στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό η οποία υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SYNC3 και διαθέτει πληθώρα λειτουργιών. Πολύ καλή ηχομόνωση και ακόμα καλύτερη θέση οδήγησης που προσφέρει άριστη περιφερειακή ορατότητα στον οδηγό, όσο τα επιπλέον 20χλστ. του μεταξονίου παρέχουν εντυπωσιακούς χώρους. Άμεσο αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερος χώρος για τα κεφάλια και τα γόνατα των επιβατών (σε σχέση με το XC40), ενώ δεκάδες καλά κρυμμένοι χώροι αποθήκευσης θα φροντίσουν να σας λύσουν τα χέρια. Τέλος, το πορτ-παγκάζ μεγάλωσε ακόμα περισσότερο στα 475 λτ. τα οποία με μία μικρή παραχώρηση από πίσω καθίσματα, μπορούν να μετατραπούν σε 645λτ. με δυνατότητα hands-free ανοίγματος.


 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει