Παρά τις αρκετές διαφορές των δύο μοντέλων, αμφότερα κάτω από τα καπό τους κρύβουν 3κύλινδρους κινητήρες διαμάντια, που αποδεικνύουν πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία στα μοτέρ. Από την μία το Volvo επιλέγει τον 1.5 Τ3 των 163 ίππων και 265 Nm ροπής χρησιμοποιώντας 6άρι χειροκίνητο σασμάν, από την άλλη το νέο Kuga των βραβευμένο Ecoboost των 150 ίππων και 240 Nm ροπής με ίδιας κλιμάκωσης σασμάν. Παρά το γεγονός πως στο θέμα των επιδόσεων ο Σουηδός δείχνει ελαφρώς πιο γρήγορος ( 0-100 σε 9.3 έναντι 9.2 και ελαφρώς καλύτερες ρεπρίζ), το Kuga καταφέρνει να ξεχωρίσει λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης αλλά και του περισσότερου νεύρου που βγάζει στις υψηλότερες στροφές. Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις η 3κύλινδρη χροιά δεν γίνεται στιγμή αντιληπτή.
Οδική συμπεριφορά: Εξίσου ασφαλή, αλλά με διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της οδικής ευχαρίστησης
Παρά τα παραπλήσια μοτέρ και τις διαστάσεις τους, τα δύο μοντέλα του συγκριτικού μας εστιάζουν σε διαφορετικό τρόπο οδήγησης, με το XC40 να επικεντρώνεται κυρίως στην άνεση, όσο το νέο Kuga ακουμπάει και σπορτίφ μονοπάτια.
Το XC40 θα προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό με τον δικό του τρόπο. Πολύ καλή απόσβεση ανωμαλιών παρά την σφικτή ανάρτηση, εξαιρετική ποιότητα κύλισης και αψεγάδιαστη ηχομόνωση, σχεδόν σε προκαλούν να γυρίσεις όλη την Ελλάδα. Από την άλλη, η πλούσια ροπή, σωστή πληροφόρηση και απόκριση τιμονιού δεν θα φέρουν τον οδηγό σε δύσκολη θέση οποιαδήποτε στιγμή. Ένας σοβαρός παίκτης που μπορεί να είναι κάπως βαρύς μα έχει δύναμη και με το παραπάνω, ενώ εντυπωσιάζει και με την σουίτα των συστημάτων ασφαλείας που μεταξύ άλλων περιέχει και διατήρηση πορείας εντός λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση εμποδίων, σύστημα ανίχνευσης πιθανού κινδύνου από πίσω, προετοιμασία και σφίξιμο ζώνης όπου θεωρηθεί απαραίτητο και πολλά ακόμα, θα σας κάνουν να νιώσετε πιο ασφαλείς από ποτέ.
Στην απέναντι πλευρά, έρχεται να αποδώσει το αθλητικό, έως και fun to drive πνεύμα του το νέο Kuga, το οποίο περισσότερο θυμίζει ένα υψηλό Focus παρά ένα μοντέλο της κατηγορίας του. Αρχοντική θέση οδήγησης, καλοδουλεμένη ανάρτηση και πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι δημιουργούν άριστη άνεση στο εσωτερικό, την ώρα που ο οδηγός του μπορεί να το πιέζει, και εκείνο να υπακούει. Ουδέτερο και με συγκρατημένες κλίσεις δημιουργεί ευχάριστες αντιδράσεις σε μία κατηγορία που συνήθως τις παραμερίζει με στόχο την υψηλότερη άνεση. Εδώ συνδυάζονται και τα δύο στον υπερθετικό βαθμό, ενώ για light χωμάτινες περιπέτειες, τα 190χλστ. απόστασης από το έδαφος θα τις επιτρέψουν με αρκετή άνεση.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Ford Kuga 1.5 Ecoboost 150 PS | Volvo XC40 T3 163 PS |
---|---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.496/3 σε σειρά | 1.477/3 σε σειρά |
Καύσιμο | Βενζίνη | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 150/6.000 | 163/5.500 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 240/1.600 | 265/1.850 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI | NAI |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 9.4 | 9.3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 195 | 180 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 5.5 | 6.8 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 126 | 154 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 475 | 460 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr