Το Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport, είναι από τα αυτοκίνητα που μπορεί να σου ανεβάσει τους παλμούς σε νέα επίπεδα. Αδρεναλίνη στο full από ένα εξαιρετικά καλά στημένο αμάξι που έχει πολλούς λόγους να ξεχωρίζει όπως π.χ. το μπλοκέ διαφορικό. Τα υπόλοιπα...παρακάτω! Εσωτερικό Συμπέρασμα
Κινητήρας
Το 208 GΤi by Peugeot Sport, όπως και στο εξωτερικό του έτσι και στο εσωτερικό του έχει όλες τις απαραίτητες πινελιές για να διαφοροποιηθεί αλλά και να «ερεθίσει» τον παρατηρητή. Τα μπάκετ καθίσματα είναι εκπληκτικά σε εμφάνιση και στήριξη και παράλληλα διαμορφώνουν μια χαμηλή θέση οδήγησης που σε συνδυασμό με το μικρό τιμόνι (κι αυτό πιο σπορ προδιαγραφών) οδηγούν στην προσφορά της απαραίτητης αίσθησης που πρέπει να αποκτά ο οδηγός. Οι κόκκινες ραφές παντού, ο συνδυασμός αλκαντάρα και υφάσματος στις επενδύσεις και ο κόκκινος φωτισμός του πίνακα οργάνων συμπληρώνουν τις διαφορές της κορυφαίας έκδοσης του 208. H φιλοσοφία i-Cockpit παραμένει το κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης, ενώ οι χώροι του παραμένουν αναλλοίωτοι.
Οδική συμπεριφορά
Το 208 GTi by Peugeot Sport είναι απίστευτα σταθερό και συγκλονιστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά στριφτερά κομμάτια, ενώ με την ίδια ευκολία μπορεί να διαγράφει εντυπωσιακές τροχιές σε πιο πατημένες διαδρομές (με το ειδικά ρυθμισμένο ESP απενεργοποιημένο), προσφέροντας σε κάθε περίπτωση κορυφαία αίσθηση στον οδηγό του. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και γενικά κάθε τι που κάνει ο οδηγός μεταφέρεται αμεσότατα στο δρόμο, σε βαθμό που τρομάζεις. Η ανάρτηση σφιχτεί όσο πρέπει για να ένα GTi, ίσως να κουράσει λίγο σε μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες. Αν ο δρόμος προσφέρεται όμως, τα πλευρικά g που δέχεται το σώμα σου από το εκπληκτικό turn in κι όλας, δεν αφήνουν αμφιβολίες πως πρόκειται για ένα γνήσιο καλοστημένο Peugeot. Αν το παρακάνεις, την υποστροφή θα περιορίσει διακριτικά το Torsen (μπλοκέ διαφορικό) και αν αφήσεις ή μετριάσεις την πίεση στο γκάζι, το πίσω μέρος θα γυρίσει μετέχοντας στην όλη διαδικασία με μοναδικό τρόπο, χάνοντας φυσικά σε ταχύτητα. Τα φρένα με τη σειρά τους βρίσκονται στο ύψος των περιστάσεων σε απόδοση, ενώ και εκείνα μπορούν να οδηγήσουν σε παιχνίδια με το πίσω μέρος, κάτι που ήταν χαρακτηριστικό των Rallye εκδόσεων της Peugeot.
Η Peugeot με το νέο Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport, δεν δείχνει να τρομάζει από τον ανταγωνισμό. Ένα αμάξι που αγαπάει το γκάζι, τις στροφές και εμπνέει στον οδηγό απόλυτη εμπιστοσύνη. Με ένα από τα καλύτερα τιμόνια, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το απολαύσεις.
Τομέας | Peugeot 208 Gti |
---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.598/4 |
Καύσιμο | Βενζίνη |
Ισχύς | 208 |
Ροπή | 300 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | |
Star/Stop | ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα | 6.5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 230 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ) | 5.4 |
Εκπομπές C02 | 125 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr