Το Megane 4ης γενιάς μετράει μερικούς μήνες στην ελληνική αγορά και έχει ήδη δελεάσει τους υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα μικρομεσαίο. Εμείς το βάζουμε απέναντι από το Astra έναν από τους καλύτερους εκπροσώπους της κατηγορίας.
Το Megane 4ης γενιάς μετράει μερικούς μήνες στην ελληνική αγορά και έχει ήδη μπεί σαν σκέψη στους υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Εμείς το βάζουμε απέναντι από το Astra έναν από τους καλύτερους εκπροσώπους της κατηγορίας.
Οι άσσοι του Renault Megane
-Εμφάνιση μεσα-εξω
- Πληθώρα κινητήρων
- Σύστημα τετραδιεύθυνσης
Οι άσσοι του Opel Astra
- Κινητήρες από το 1,0 λτ.
- Τεχνολογικό υπόβαθρο
- Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Το Renault Megane 4ης γενίας είναι άκρως εντυπωσιακό απ` όποια πλευρά και να το κοιτάξεις. Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, το γαλλικό μοντέλο έχει μεγαλώσει αρκετά (μήκος 4.359 χλστ και μεταξόνιο 2.669 χλστ.) αγγίζοντας έτσι το άνω άκρο της κατηγορίας μαζί με το Opel Astra (4.370 χλστ.), το οποίο από την άλλη μίκρυνε και ελάφρυνε αισθητά στην 5η του γενιά. Τα ατού του Astra που θα πρέπει να αντιμετωπίσει το Megane είναι η πλούσια γκάμα κινητήρων, οι προηγμένες τεχνολογίες και ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας.
Εσωτερικά: Εντυπωσιάκο το Megane, γεροδεμένο το Astra
Το Megane με την μεγάλη οθόνη αφής και τον πίνακα οργάνων που έχει το ταχύμετρο τοποθετημένο στο κέντρο κρίνεται άξιος αντίπαλος του κορυφαίου σε αυτόν το τομέα Astra. Το Γαλλικό μοντέλο έχει κάνει άλματα στην ποιότητα των υλικών και την συναρμογή αλλά χάνει σε μικρές λεπτομέρειες. Η ευρυχωρία του κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα άλλα το Astra υπερτερεί σε χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Κινητήρες: Με πολλές επιλογές
Το νέο Renault Megane έχει να επιδείξει και μία πλούσια γκάμα κινητήρων, ενώ από το αναμένεται να κυκλοφορήσει και μια υβριδική έκδοση με πετρελαιοκινητήρα! Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις περιλαμβάνουν τον 1,2 TCe με 100 και 130 ίππους (η δεύτερη θα διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, 7 σχέσεων), τον ατμοσφαιρικό 1,6 SCe με 115 ίππους και τον κορυφαίο της γκάμας 1,6 TCe με 205 ίππους για την έκδοση GT (αποκλειστικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη). Ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας διατίθεται σε 3 εκδόσεις με 90, 110 και 130 ίππους, ενώ ο 1,6 dCi σε 2 εκδόσεις με 130 και 165 ίππους. `Εχει ήδη παρουσιαστεί η καυτή έκδοση RS με πάνω από 280 άλογα. Πλήρης όμως είναι και η γκάμα του Opel Astra που θα αντιμετωπίσει. Στους βενζινοκινητήρες τη βάση αποτελεί ένας 1.000άρης turbo 115 ίππων με χαμηλή κατανάλωση, ενώ στους diesel στο επίκεντρο βρίσκεται ο 1,6 diesel, ο οποίος ανάλογα με την έκδοση αποδίδει 110, 136, ή 160 ίππους στην έκδοση με διπλό τούρμπο.
Συμπέρασμα
Το Renault Megane έχει όλα τα φόντα για να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στις πωλήσεις των μικρομεσαίων, εκεί που το Astra είναι βασιλιάς. Ο χρόνος θα δείξει πόσο θα αγαπηθεί από το αγοραστικό κοινό.