+ Σύστημα διεύθυνσης με άριστη πληροφόρηση, χειρισμός που δίνει σιγουριά, καθίσματα με καλή υποστήριξη, υψηλή μεταπωλητική αξία.
- Συγκριτικά υψηλές τιμές, κουρασμένος κινητήρας, σφιχτό πίσω και το μικρότερο πορτπαγκάζ.
Κατά κάποιο τρόπο το πλαίσιο και ο κινητήρας του Mini One δεν ταιριάζουν απόλυτα. Η οδική συμπεριφορά από μόνη της είναι αρκετά Mini-like. Η σφιχτή ανάρτηση προσφέρει αρκετή πληροφόρηση για την κατάσταση του δρόμου και κρατάει τους Βρετανούς σφιχτά σε πορεία, κάνοντας τους δρόμους να ξεδιπλώνονται σαν παιδική χαρά.
Το τιμόνι λειτουργεί με ακρίβεια, είναι επικοινωνιακό και δεσμευτικό, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν την καλύτερη εφαρμογή. Ναι, ακόμη και οι τυπικές mini ιδιοτροπίες δεν λείπουν. Στο φανάρι μόλις που βλέπεις το κόκκινο, ενώ οι μικρές πόρτες δυσκολεύουν την είσοδο στο Mini. Με 102 ίππους, το βαρύτερο αυτοκίνητο του συγκριτικού (1226 κιλά) έμενε συνεχώς τελευταίο, εκτός από την τελική ταχύτητα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr