autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Θέλει και το αμάξι τις καμπύλες του

Διαβάστηκε από 9613 αναγνώστες - 18/9/2018

Αποτελεί ένα από τα πιο κομψά crossover το ποίο παρά τις μικρές του διαστάσεις, έχει πετύχει να ξεχωρίζει και να εκτοπίζει αμάξια μεγαλύτερης κατηγορίας. Τι νέο έχει να μας πει το ανανεωμένο Captur.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Μοντέρνο και φρέσκο
Το Captur συνεχίζει μετά την ανανέωσή του να χαρακτηρίζεται μοντέρνο σε εμφάνιση παρά τα αρκετά χρόνια που βρίσκεται στην αγορά. Οι έντονες καμπύλες και οι γυάλινες επιφάνειες, δημιουργούν  ένα μυώδες αμάξωμα που καταφέρνει να ξεχωρίζει. Οι σχεδιαστικές αλλαγές έχουν επιρροές  εκ του μεγαλύτερου Kadjar, από το οποίο υιοθετήθηκαν, η μάσκα, το καπό και τα νέα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C, με τις ποδιές στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω να τονίζουν ακόμα περισσότερο τον νέο προσανατολισμό του.

Εσωτερικό-χώροι: Ένα SUV με πολλές πολυμορφικές λύσεις
Την ποιοτική αναβάθμιση που έχει υποστεί το Captur, μόνο ένας τυφλός δεν θα την έβλεπε, καθώς τα υλικά παρουσιάζουν καλύτερο φινίρισμα με την συναρμογή να είναι αρκετά αναβαθμισμένη. Η σχεδίαση του είναι σίγουρα μία από τις πιο μοντέρνες της κατηγορίας, ενώ το εξελιγμένο πλέον σύστημα infotainment παρέχει τις απαραίτητες για την εποχή high-tech ανέσεις. Ατού του Captur είναι οι πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, το συρόμενο πίσω κάθισμα και ο μεγάλος χώρος αποσκευών ο οποίος έχει χωρητικότητα από 377 μέχρι και 455 λτ. Η καμπίνα από την άλλη είναι ευρύχωρη, καθώς θα μπορέσουν να μεταφερθούν με άνεση 4 ενήλικες, με το σχετικά μικρό φάρδος του πίσω καθίσματος, να στερεί την άνεση από ένα πέμπτο επιβάτη.

Κινητήρας: Ροπάτος μα διψασμένος
Ο 1,2 λίτρων Tce κινητήρας της Renault που εξετάζουμε, είναι ζωντανός και  κινεί με περισσή άνεση το Captur, ενώ η απόδοση των 120 ίππων του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις κυρίως εν κινήσει. Σίγουρα διακρίνεται για την ιδιαίτερα ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του,  χωρίς τους κραδασμούς που συναντάμε συχνά σε τρικύλινδρα σύνολα, με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο να έχει πολύ ικανοποιητικό κούμπωμα. Το τίμημα έρχεται στην κατανάλωση καθώς στην πράξη, αγγίζει τα 8,6 λτ./100 χλμ., μακριά από τα 5.5 της Renault.

Οδική συμπεριφορά: Σπιρτόζικο και ευχάριστο
Οδηγώντας το ανανεωμένο Captur ο οδηγός θα αντιληφθεί αμέσως την πιο σωστή λειτουργία της ανάρτησης και το σημαντικά βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Θα περάσει αλώβητο από έντονες κακοτεχνίες, ενώ η ανάρτηση είναι καλορυθμισμένη με τις κλίσεις στις στροφές, ακόμα και σε ρυθμούς πίεσης, να είναι μικρές. Μεγάλο θετικό είναι και η πολύ καλή στήριξη σώματος που προσφέρουν τα νέα καθίσματα σε οδηγό και συνοδηγό, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια. Τέλος, Χάρη στα 170χλστ. απόστασης από το έδαφος θα μπορέσει να κινηθεί χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς σε πατημένο χωματόδρομο.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά Renault Captur
   
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.197/4 σε σειρά
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 120/5.000
Ροπή (Nm/σαλ) 205/2.000
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 10.4
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 182
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5.5
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 125
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 377
Τιμή συγκεκριμένης έκδοσης 18.890
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ