autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    5. Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PS

    Διαβάστηκε από 92636 αναγνώστες - 14/9/2019

    Η ανανεωμένη Fabia έκανε πάταγο σαν να ήταν νέο μοντέλο, ενώ με την έκδοση Monte Carlo κατάφερε να διπλασιάσει το φανατικό κοινό της. Η εμπιστοσύνη που δείχνει στην βενζίνη ως καύσιμο, είναι ξεκάθαρη, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει στην γκάμα του, μόνο κινητήρες βενζίνης.

    Εμφάνιση σχεδίαση: Το Monte Carlo μετακόμισε Ελλάδα
    Οι αισθητικές επεμβάσεις που δέχθηκε το μικρό τσέχικο μοντέλο είναι προσεγμένες και με σκοπό να «σπάσουν» την πολύ λιτή σχεδιαστική γραμμή της Skoda. Στην έκδοση δοκιμής, Monte Carlo, συναντάμε πληθώρα αλλαγών που αναβαθμίζουν αισθητά το μοντέλο από τις «απλές» εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, τα βλέμματα τραβάει η μαύρη οροφή, οι 16άρες ζάντες αλουμινίου, τα πλαϊνά μαρπσιέ και τα ειδικά λογότυπα Monte Carlo στις μεσαίες κολώνες. Όλα αυτά συμπληρώνουν φυσικά και τις γενικότερες αλλαγές του F/L που δεν είναι άλλες, από τη νέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, το νέο προφυλακτήρα με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης – φανάρια και τα φώτα ημέρας LED (για πρώτη φορά).



    Εσωτερικό: Premium αύρα στην έκδοση Monte Carlo
    Την αρκετά λιτή ατμόσφαιρα των βασικών εκδόσεων, αντισταθμίζει πλήρως η ειδική έκδοση Monte Carlo. Αρχικά, η φάσα του ταμπλό μαζί με το ανθρακί πίνακα οργάνων και τα σπορ καθίσματα, ανεβάζουν τους παλμούς του οδηγού πριν ακόμα γυρίσει το κλειδί. Κόκκινες διακοσμητικές ραφές δυναμιτίζουν την ατμόσφαιρα μαζί με το τριάκτινο τιμόνι, ενώ επικρατεί μία αίσθηση ευρυχωρίας.  Πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, για γυαλιά, ξύστρα πάγου και άλλες ευκολίες μεταφοράς- αποθήκευσης, εμπίπτουν στην φιλοσοφία Simply Clever  και ανεβάζουν κατακόρυφα την εργονομία του αυτοκινήτου.



    Κινητήρας-επιδόσεις: Τέρμα το diesel, ζήτω η βενζίνη
    Η Fabia λέει όχι στο diesel και εμείς από την γκάμα βενζίνης, δοκιμάζουμε τον 3κύλινδρο 1.000άρη TSI με απόδοση 95 άλογα και 160 Nm ροπής. Από τα νούμερα και μόνο καταλαβαίνεται πως όλη η προσοχή έχει στραφεί στην οικονομία και όχι στις επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, το 0-100 έρχεται σε 10.8 δευτ. η τελική δεν ξεπερνά τα 184 χλμ./ώρα.με την κατανάλωση να κολλάει πεισματικά στα 5.8 λτ./100χλμ. ακόμα και υπό πίεση. Το κιβώτιο είναι 5άρι με μακριές διαδρομές και ίσως χρειαστεί κατέβασμα μέχρι και 2 σχέσεων για προσπέρασμα σε αντίξοες συνθήκες.  Οι 16άρες ζάντες με 215/45 ελαστικά την έκδοσης Monte Carlo δίνουν το κάτι παραπάνω και οδηγικά στο αυτοκίνητο. Πιο  συγκεκριμένα, η Fabia είναι πλήρως διαχειρίσιμη και προβλέψιμη, ενώ το τιμόνι είναι πολύ καλό σε αίσθηση. Καλή πλευρική στήριξη των καθισμάτων, άνετο πέρασμα πάνω από λακκούβες και αυξημένη πρόσφυση συνθέτουν ένα τρίπτυχο απόλαυση για τις εντός πόλης μετακινήσεις. Να σημειώσουμε την στάνταρ παρουσία δίσκων πίσω και την αξιοσημείωτη απόδοση-αντοχή του συστήματος πέδησης.

    Η έκδοση Monte Carlo με στάνταρ 215/45 ελαστικά να περιβάλλουν τους αλουμινένιους τροχούς των 16 ιντσών εμφανίζει και ένα κλικ πιο ενδιαφέροντα οδικά χαρακτηριστικά, κάτι που αποτυπώνεται στο καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι, τη σωστή στήριξη των καθισμάτων και την αυξημένη πρόσφυση. Οι ανωμαλίες του δρόμου για να ενοχλήσουν, θα πρέπει να είναι πολύ έντονες, ενώ σε ταξίδι και με χιλιόμετρα κοντά στην τελική, το αυτοκίνητο παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης όσο παραμένει σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ