autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    1. VW Polo 1,0 TSI 95 PS

    Διαβάστηκε από 92640 αναγνώστες - 14/9/2019

    Η κορυφή ανήκει σε δύο μοντέλα τα οποία έχουν αποδείξει την αξία τους και δεν σταματούν να πουλάνε σα τρελά; Τυχαίο;

    Εμφάνιση-σχεδίαση: Αντικειμενικά κομψό και στιλάτο

    Όπως πάντα, η VW δεν έχει σκοπό να προκαλέσει αισθητικά,  κι αυτός ίσως είναι ο λόγος που πραγματικά κερδίζει κοινό από όλα τα target groups. Η αποκλειστικά 5θυρη έκδοση του, μαζί με τις μεγαλύτερες διαστάσεις αυτής της γενιάς, το κάνουν να δείχνει περισσότερο για μικρομεσαίο παρά για μικρό. Ωραία σχεδιασμένος ο προφυλακτήρας, μοντέρνα τα φωτιστικά σώματα, ενώ η διχρωμία της οροφής δίνει sport DNA. Όμορφο, μα περνάει και απαρατήρητο.



    Εσωτερικό-χώροι: Οριζόντια αρχιτεκτονική που «αυξάνει» τον χώρο
    Είναι με διαφορά το πιο ποιοτικό μικρό της αγοράς, ενώ σου δημιουργεί απευθείας την αίσθηση πως θα μείνει αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου. Μαλακά και σκληρά πλαστικά, διαθέτουν άψογο φινίρισμα και μοναδική συναρμογή, ενώ η ατμόσφαιρα είναι αρκετά high-tech λόγω της 6,5άρας οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό. Χαμηλή θέση οδήγησης και πανοραμική θέα για τον οδηγό σε ένα στιβαρό σύνολο.  
    Στον τομέα των χώρων, μπαίνει στην τριάδα των πιο ευρύχωρων, προσφέροντας αρκετό «αέρα» για γόνατα και κεφάλια επιβατών. Η πραγματική επιρροή του CNG στον χώρο αποσκευών είναι στα 100 λτ. καθώς από τα 355, αφήνει ελεύθερα τα 255.

    Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομία για όσκαρ με θυσία τις επιδόσεις

    Κάτω από το καπό του Volkswagen Polo βρίσκεται ο 1.000άρης TSI κινητήρας του γκρουπ στην έκδοση με τα 95 άλογα. Ο εν λόγω κινητήρας αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, αφού και δύναμη χαμηλά έχει και είναι οικονομικός σε κατανάλωση. Όταν τον πιέσαμε παραπάνω συνέχισε να έχει δύναμη ως τον κόφτη, ωστόσο ακουγόταν ως 3κύλινδρος, ενώ και με βάρος στην εθνική έδειξε -λογικό- την χωρητικότητά του. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση (η 6η σχέση είναι μάλλον αχρείαστη) και αποτελεσματικό κούμπωμα. Μιλώντας, τέλος, με νούμερα, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,6 δλ., το 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 9,0 και 14,1 δλ., αντίστοιχα, ενώ η μέση κατανάλωση της δοκιμής κυμάνθηκε στα 6,1 λτ./100 χλμ..

    Οδική συμπεριφορά: Ανώτερο αίσθημα ασφάλειας και σίγουρο πάτημα
    Ανεξαρτήτως καυσίμου, το Polo παραμένει Polo. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική στιβαρότητα ακόμα και σε συνθήκες πίεσης, με ένα σταθερά σίγουρο πάτημα. Βέβαια παραμένει Polo και στην έλλειψη του fun to drive στοιχείου, καθώς παρά την πολύ καλή πληροφόρηση από το τιμόνι, δεν δίνει στον οδηγό το δικαίωμα να παρεκτραπεί ακόμα και ελεγχόμενα. Η ανάρτηση θα φλερτάρει καλά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι στον Θεό, ενώ η ποιότητα κύλισης θυμίζει Golf, πιο πολύ και από το ίδιο το Golf.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ