Ford Kuga Plug-in: Με διαφορά το πιο συμφέρον Plug in της αγοράς
Ford Kuga Plug-in: Με διαφορά το πιο συμφέρον Plug in της αγοράς
Κοστίζει μόλις 27.000 στο Leasing.
30.000 κάνουν τα απλά οικογενειακά SUV που δεν έχουν ηλεκτρική αυτονομία.
Τα περισσότερα ηλεκτρικά της κατηγορίας του κοστίζουν γύρω στα 44.000 για leasing.
Στο leasing πληρώνεις το 52% της αξίας του και έχεις επιπλέον έκπτωση φόρου.
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Πολλές φορές το leasing έρχεται να κάνει πιο προσιτή την απόκτηση ακριβότερων οχημάτων, με το συνολικό κόστος τετραετίας να είναι σημαντικά χαμηλότερο από την τιμή αγοράς του. Στο Autoagora έχουμε δημιουργήσει βάση με όλες τις προσφορές leasing από όλες τις εταιρείες. Κάνοντας έρευνα σε αυτή, βλέπουμε πως το Plug-in υβριδικό Kuga συμφέρει ιδιαίτερα για leasing. Ας δούμε τους λόγους που ισχύει αυτό!
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή (ευρώ) | Δόση (ευρώ) |
---|---|---|---|---|---|---|
FORD KUGA 2.5 Duratec PHEV 243 PS FWD 243ps | 51.442 | AYVENS | 26.869 | 52% | 7.812 | 405 |
Το κόστος τετραετίας υπολογίζεται αν πάρουμε την προκαταβολή (7.812 ευρώ στη συγκεκριμένη περίπτωση) που θεωρείται και η δόση του πρώτου μήνα και την προσθέσουμε στο άθροισμα των υπόλοιπων 47 δόσεων (388 ευρώ/μήνα). Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α, μιας και αυτός δεν εκπίπτει από τις εταιρείες.
30.000 κάνουν τα απλά οικογενειακά SUV που δεν έχουν ηλεκτρική αυτονομία
Η πλειοψηφία των οικογενειακών SUV έχει κόστος leasing τετραετίας γύρω στα 30.000 ευρώ. Μάλιστα, σε αυτό το εύρος τιμών οι περισσότερες επιλογές είναι «απλά» βενζινοκίνητα ή mild hybrid μοντέλα, που δεν έχουν την επιπλέον ηλεκτρική αυτονομία των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων.
Το Plug-in υβριδικό Ford Kuga στη συγκεκριμένη προσθιοκίνητη έκδοση εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που αποδίδει 243 άλογα, καθώς και με ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 132 ίππους. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 14,4 kWh και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 69 χιλιομέτρων.
Η δυνατότητα να κυκλοφορείς ουσιαστικά χωρίς καύσιμα στην καθημερινότητα, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κόστος leasing στο Plug-in υβριδικό Ford Kuga, εξασφαλίζει μεγάλη οικονομία, είτε στην επιχείρηση είτε στο στέλεχος που θα πληρώνει τα έξοδα μετακίνησης.
Τα περισσότερα ηλεκτρικά της κατηγορίας του κοστίζουν γύρω στα 44.000 για leasing
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μεσαία SUV έχουν κόστος τετραετίας στο leasing κατά μέσο όρο περίπου 44.000 ευρώ. Το μοντέλο με τη χαμηλότερη τιμή leasing είναι το κινέζικο Leapmotor C10 από την εταιρεία Saracakis Leasing, που έχει τιμή 33.089 ευρώ. Το Hyundai Ioniq 55 με τα 229 άλογα κοστίζει 38.630 ευρώ στο leasing, από την εταιρεία Executive Lease, η μίσθωση του Tesla Model Y RWD 299 PS από την Ayvens κοστίζει 44.106 ευρώ, ενώ το leasing του Seres 5 585 PS από τη Saracakis Leasing φτάνει τα 48.105 ευρώ.
Το γεγονός πως το Plug-in υβριδικό Ford Puma κινείται ηλεκτρικά για 70 χιλιόμετρα, ενώ σου δίνει την ελευθερία να ταξιδέψεις χωρίς το άγχος της φόρτισης, μοιάζει πλεονέκτημα, ειδικά όταν συνδυάζεται με σημαντικά χαμηλότερη τιμή.
Στο leasing πληρώνεις το 52% της αξίας του και έχεις επιπλέον έκπτωση φόρου
Ένα κριτήριο που δείχνει αν ένα αυτοκίνητο συμφέρει για leasing ή όχι είναι το ποσοστό κόστους τετραετίας επί την τιμή αγοράς. Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο αριθμός, τόσο περισσότερο πλησιάζει το κόστος leasing στην τιμή λιανικής του αυτοκινήτου, επομένως τόσο παραπάνω μας συμφέρει να αγοράσουμε το εκάστοτε όχημα και να το κρατήσουμε –ή να το πουλήσουμε- μετά τα 4 χρόνια.
Στην περίπτωση του Ford Kuga Plug-in με τα 243 άλογα, το συγκεκριμένο ποσοστό είναι 52% και είναι το χαμηλότερο σε όλα τα plug-in, ανεξαρτήτως κατηγορίας αμαξώματος. Στην Ayvens θα πληρώσουμε 26.869 ευρώ σε βάθος τετραετίας, όταν για να το αγοράσουμε θα θέλαμε 51.442 ευρώ, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια χρήματα.
Εκτός αυτού, αξίζει να αναφέρουμε πως το leasing Plug-in υβριδικού ή ηλεκτρικού αυτοκινήτου συνοδεύεται από extra φορολογικό όφελος, μέσω έκπτωσης στα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης για τη δαπάνη μίσθωσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.
Τέλος, άλλο ένα «ατού» των Plug-in υβριδικών μοντέλων είναι ότι έρχονται «φορτωμένα» με full εξοπλισμό, μιας και προορίζονται για στελέχη, σε αντίθεση με τις απλές εκδόσεις των συμβατικών οχημάτων, που τις περισσότερες φορές δεν πλησιάζουν τον εξοπλισμό ενός Plug-in hybrid.