Γιατί η Volvo χάνει το 33% των πωλήσεων στο leasing το 2024
9μηνο 2023: 1.545 πωλήσεις, 9μηνο 2024: 1.034 => μείωση 33%.
XC40: Μείωση 80% στο best seller της, αφού σταμάτησε το Plug-in.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα που έφερε δεν κάλυψαν το κενό στο leasing.
Μείωση και στο μεγαλύτερο XC90, 37% σε σχέση με πέρυσι.
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
9μηνο 2023: 1.545 πωλήσεις, 9μηνο 2024: 1.034 => μείωση 33%
Το πρώτο 9μηνο της περασμένης χρονιάς, η Volvo κατέγραψε 1.545 εταιρικές πωλήσεις, έχοντας στη γκάμα της ένα μοντέλο που ήταν από τα εταιρικά best sellers των οικογενειακών SUV, το Volvo XC40. Από μόνο του το σουηδικό SUV είχε 993 καταχωρήσεις στα εταιρικά, για το πρώτο 9μηνο του 2023, δηλαδή πολύ κοντά στις 1.034 που έχει ολόκληρη η γκάμα της Volvo στο αντίστοιχο φετινό διάστημα. Γίνεται λοιπόν σαφές ότι η Volvo χρωστάει ένα μεγάλο μερίδιο της περσινής επιτυχίας της στο XC40.
Το μοντέλο εξακολουθεί να βρίσκεται στη γκάμα της εταιρείας, με μία σημαντική διαφορά σε σύγκριση με πέρυσι. Πλέον δεν είναι διαθέσιμο με Plug-in υβριδικό κινητήρα. Η έκδοση με τον Plug-in υβριδικό κινητήρα κατέγραψε από μόνη της 723 από τις 993 περσινές εταιρικές πωλήσεις του XC40 για το πρώτο 9μηνο του 2023. Φέτος, από τις 1.034 εταιρικές πωλήσεις, το Volvo XC40 «ευθύνεται» για τις 201. Μάλιστα φαίνεται πως μοντέλα όπως το ηλεκτρικό EX30 -που καταγράφει εμπορική πορεία όλη τη φετινή χρονιά- δεν έχουν κατορθώσει προς το παρόν να αναπληρώσουν το κενό που άφησε πίσω του το Plug-in υβριδικό XC40. Ενώ, όπως θα δούμε παρακάτω, η μείωση των εταιρικών πωλήσεων παρατηρείται και στο μεγάλο SUV της Volvo, στο XC90, αλλά σε μικρότερη κλίμακα και στο μεσαίο SUV της Volvo, το XC60.
Συνολικά λοιπόν, η μείωση των εταιρικών πωλήσεων της Volvo είναι 33% το πρώτο 9μηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Μάρκα/ Μοντέλο | Εταιρικές πωλήσεις 2024 | Εταιρικές πωλήσεις 2023 |
---|---|---|
Volvo XC40 | 201 | 993 |
Volvo XC90 | 66 | 104 |
Volvo XC60 | 324 | 355 |
Volvo EX30 | 377 | 2 |
XC40: Μείωση 80% στο best seller της, αφού σταμάτησε το Plug-in
Όπως αναφέραμε παραπάνω, το Volvo XC40 είχε από μόνο του 993 καταχωρήσεις στα εταιρικά αυτοκίνητα για το πρώτο 9μηνο του 2023. Το μοντέλο εξακολουθεί να βρίσκεται στη γκάμα της μάρκας, χωρίς ωστόσο να διατίθεται πλέον με τον Plug-in υβριδικό κινητήρα, που από μόνος του είχε 723 καταχωρήσεις πέρυσι, πιάνοντας κορυφή στις εταιρικές πωλήσεις των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων για το περσινό έτος συνολικά. Πλέον το μοντέλο είναι διαθέσιμο με ήπια υβριδικό κινητήρα, καθώς και με ηλεκτρικό (το μοντέλο ονομάζεται EX40).
Ωστόσο οι πωλήσεις των παραπάνω εκδόσεων δεν έχουν καταφέρει να πιάσουν τα νούμερα των πωλήσεων που είχε καταγράψει το Plug-in υβριδικό XC40. Αυτό εξακολουθεί να ισχύει ακόμη και αν βάλουμε στην «εξίσωση» τις πωλήσεις του νέου ηλεκτρικού μικρού SUV της Volvo, του EX30. Για το πρώτο 9μηνο του 2024, οι εταιρικές πωλήσεις της Volvo είναι 1.034. Με το Plug-in υβριδικό XC40 να μην είναι πλέον διαθέσιμο, ένα τμήμα των πωλήσεών του φαίνεται πως έχει μετακυλήσει στο ηλεκτρικό μικρό SUV EX30. Με 377 καταχωρήσεις μέσα στο 2024, είναι πρώτο σε εταιρικές πωλήσεις στην κατηγορία των ηλεκτρικών μικρών SUV.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα που έφερε δεν κάλυψαν το κενό στο leasing
Φαίνεται πως η Volvo έχει επενδύσει μεγάλο τμήμα της εμπορικής στρατηγικής της στα ηλεκτρικά μοντέλα της, με το Volvo EX30 να αποτελεί «μπροστάρη». Τα ηλεκτρικά της Volvo που έχουν καταχωρήσεις μέσα στο 2024 είναι το Volvo EX30 (377 πωλήσεις), το EX40 (82 πωλήσεις) και το EC40 (48 πωλήσεις). Όμως ακόμη και αθροιστικά, οι 507 εταιρικές πωλήσεις των ηλεκτρικών για το πρώτο 9μηνο του έτους δεν φτάνουν ούτε τις 723 που είχε σημειώσει μόνο το Plug-in υβριδικό για το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι.
Μείωση και στο μεγαλύτερο XC90, 37% σε σχέση με πέρυσι
Η μείωση των εταιρικών πωλήσεων αφορά και το Volvo XC90, το μεγάλο SUV της Volvo. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο 9μηνο του 2023 είχε καταγράψει 104 πωλήσεις, ενώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2024 μόλις 66, δηλαδή σημείωσε 37% λιγότερες πωλήσεις. Ούτε το Volvo XC60 έχει κατορθώσει να αυξήσει τις πωλήσεις του, αφού από 355 πωλήσεις στο πρώτο 9μηνο του 2023, έχει σημειώσει 324 στο αντίστοιχο φετινό διάστημα. Οι αριθμοί μπορεί να ακούγονται μικροί, αλλά το XC90 μην ξεχνάτε πως κοστίζει 100.000 ευρώ. Επομένως τα 40 λιγότερα αντίτυπα που έχουν πωληθεί στο πρώτο 9μηνο, ισοδυναμούν με 4.000.000 μικρότερο τζίρο. Το ίδιο ισχύει αντίστοιχα και για το XC60 των 70.000 ευρώ.
Σχολιάστε |