Ηλεκτρικά VW: Πιο ακριβά να τα κάνεις leasing από το να τα αγόραζες
Τα πληρώνεις πιο ακριβά στο leasing γιατί κανείς δεν τους εγγυάται την τιμή πώλησης μετά την 4ετία.
Όλα τα ηλεκτρικά της VW κοστίζουν περισσότερο από ότι να τα αγοράσεις.
Από 2.000 ως και 3.200 ευρώ ακριβότερα το leasing από την αγορά τους.
Ford, Opel, Hyundai, Toyota: Τα ηλεκτρικά τους κοστίζουν λιγότερο από αγορά.
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Τα πληρώνεις πιο ακριβά στο leasing γιατί κανείς δεν τους εγγυάται την τιμή πώλησης μετά την 4ετία
Όταν θέλουμε να αποκτήσουμε αυτοκίνητο μέσω leasing, ο παράγοντας που θα δείξει αν συμφέρει η μίσθωση ή η κανονική αγορά του οχήματος είναι το ποσοστό κόστους τετραετίας επί την τιμή λιανικής, αφού όσο περισσότερο πλησιάζει το κόστος leasing την τιμή αγοράς, τόσο ασύμφορη είναι η εν λόγω προσφορά.
Οι εταιρείες leasing πουλάνε τα αυτοκίνητα που έχουν μισθώσει μετά το τέλος της τετραετίας. Αν το κόστος leasing τετραετίας είναι μεγαλύτερο από την τιμή αγοράς, αυτό συμβαίνει επειδή η εταιρεία leasing φοβάται πως η αξία τους θα είναι πολύ μικρή ή και μηδενική μετά το πέρας της τετραετίας.
Αυτό δεν ισχύει μόνο στα ηλεκτρικά της VW, είναι γενικότερος κανόνας, αφού οι εταιρείες leasing δεν ξέρουν πόσο θα τα πουλήσουν μετά την τετραετία του leasing. Από την έρευνα μας όμως, η VW στα ηλεκτρικά έχει από τα υψηλότερα ποσοστά, πράγμα που μπορεί να σημαίνει και κάτι ακόμα: Πως η VW αναμένεται να ρίξει τις τιμές τα επόμενα χρόνια (πράγμα που ήδη έχει ξεκινήσει) επομένως οι εταιρείες leasing πρέπει να πάρουν τις «άμυνες» τους στο πόσο θα τα χρεώσουν στις εταιρείες για να μην βγουν χαμένες όταν θα βγουν να τα πουλήσουν ως μεταχειρισμένα.
Για να γίνει πιο κατανοητό, ας δούμε το ακόλουθο παράδειγμα: Αν ένα μοντέλο κάνει τώρα λιανική 20.000 ευρώ και του χρόνου κάνει 17.000 ευρώ, η εταιρεία Leasing θα έχει χάσει 3.000 ευρώ. Για να περιορίσει αυτή τη «χασούρα» στο τέλος της τετραετίας, αυξάνει από τώρα τα μισθώματα.
Για να μην λάβουν οι εταιρείες αυτό το ρίσκο λοιπόν και έχουν μεγάλη «χασούρα», στα μοντέλα που δεν είναι σίγουροι για το πόσο θα τα πουλήσουν, στοχεύουν στο να βγάλουν το κόστος αγοράς αποκλειστικά από τη μίσθωση.
Όλα τα ηλεκτρικά της VW κοστίζουν περισσότερο από ότι να τα αγοράσεις
Στο AutoAgora έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων με όλες τις προσφορές leasing, για όλα τα αυτοκίνητα. Παρατηρώντας τη, βλέπουμε πως τα ηλεκτρικά μοντέλα της VW είναι πιο ακριβά στο leasing από ότι να το αγοράσει κανείς.
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή (ευρώ) | Δόση (ευρώ) |
---|---|---|---|---|---|---|
VOLKSWAGEN ID.3 PRO S 204ps 82 KWh | 36.200 | AYVENS | 38.376 | 106% | 11.160 | 579 |
VOLKSWAGEN ID.4 PRO 286ps 82 KWh | 37.500 | AYVENS | 40.707 | 108% | 11.160 | 628 |
Από 2.000 ως και 3.200 ευρώ ακριβότερα στο leasing σε σχέση με την αγορά τους
Το VW ID.3 Pro S είναι ο εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας στα ηλεκτρικά μικρομεσαία, και έχει τιμή λιανικής 36.200 ευρώ, αν συνυπολογίσουμε την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο για leasing από την εταιρεία Ayvens, με την προκαταβολή να είναι 11.160 ευρώ και τη μηνιαία δόση να είναι 579 ευρώ. Αν στην προκαταβολή προσθέσουμε τις δόσεις των υπόλοιπων 47 μηνών (η προκαταβολή θεωρείται ως η πρώτη δόση), προκύπτει πως σε βάθος τετραετίας για το μίσθωμα του VW ID.3 Pro θα έχουμε πληρώσει 38.376 ευρώ, δηλαδή 2.176 ευρώ παραπάνω.
Το ID.4 Pro είναι το ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV της VW και είναι διαθέσιμο για leasing, επίσης από την εταιρεία Ayvens, με συνολικό κόστος τετραετίας 40.707 ευρώ. Η προκαταβολή είναι 11.160 ευρώ και η μηνιαία δόση 628 ευρώ. Αν κάποιος θέλει να αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα χρειαστεί να πληρώσει 37.500 ευρώ, δηλαδή 3.207 ευρώ λιγότερα, πάντα λαμβάνοντας υπόψη την κρατική επιδότηση.
Όπως αναφέραμε νωρίτερα, το ποσοστό κόστους leasing – τιμής λιανικής καθορίζει αν μια προσφορά συμφέρει ή όχι. Στην περίπτωση του VW ID.3 Pro S, το ποσοστό αποτελεί το 106% της τιμής λιανικής, ενώ στο VW ID.4 Pro αυτό είναι 108%.
Ford, Opel, Hyundai, Toyota: Τα ηλεκτρικά τους κοστίζουν λιγότερο από αγορά
Αν συγκρίνουμε τις προσφορές leasing όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η VW έχει μέσο όρο 107%. Το συγκεκριμένο ποσοστό είναι από τα υψηλότερα (πάντα σε σύγκριση με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα), αφού για παράδειγμα η Hyundai και η Opel έχουν μέσο όρο 84%, ενώ η Ford 90%. Στις εταιρείες όπου τα ηλεκτρικά μοντέλα τους κοστίζουν λιγότερο στο leasing από την αγορά υπάγεται και η Toyota, αλλά και η Mercedes.