autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Leasing Ford Puma VS T-Roc: Γλιτώνεις 6.200 ευρώ με το Puma

Leasing Ford Puma VS T-Roc: Γλιτώνεις 6.200 ευρώ με το Puma

Διαβάστηκε από 11571 αναγνώστες - 10/4/2025

18.087 ευρώ κοστίζει το Puma στην τετραετία, 24.207 ευρώ το T-Roc.
Στο Puma πληρώνεις το 76% της λιανικής του αξίας σε leasing, στο T-Roc το 87%.
Kαι 6.000 φθηνότερο στο Leasing και καλύτερο το Puma.
Μετά το πέρας της 4-ετίας, σε περίπτωση εξαγοράς, το Puma έχει 4 έτη εγγύηση και το T-Roc καθόλου.

ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν

18.087 ευρώ κοστίζει το Puma στην τετραετία, 24.207 ευρώ το T-Roc.

Η κατηγορία των μικρών SUV είναι η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά, και αυτό αντανακλάται και στον τομέα του Leasing. Έχοντας γίνει εξαιρετικά δημοφιλές, μπορεί κανείς πλέον να μισθώσει οποιοδήποτε από τα νέα μοντέλα της αγοράς. Στο Autoagora, έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων με όλες τις προσφορές leasing που διαθέτουν οι εταιρίες στην αγορά. Αξιολογώντας και συγκρίνοντας συχνά τα αποτελέσματα, μία σύγκριση είναι αρκετά χαρακτηριστική ώστε να αποδείξει πως υπάρχουν ευκαιρίες και προσφορές λιγότερο ανταγωνιστικές, αντίστοιχα.

Το Puma, το δημοφιλές μικρό SUV της Ford προσφέρεται προς leasing  από την ίδια την Ford, μέσω της Ford Lease. Συγκεκριμένα, έχοντας κάνει τις πράξεις για εσάς, θα κοστίσει 18.087 ευρώ στην 4-ετία. Η προσφορά αφορά το χειροκίνητο μοντέλο των 125 PS στην εισαγωγική έκδοση Titanium. Από την άλλη, ένα αντίστοιχο μοντέλο, το χειροκίνητο VW T-Roc των 116 PS, διατίθεται προς μίσθωση μέσω της EasyRental στην έκδοση More με το συνολικό κόστος leasing να ανέρχεται στα 24.207 ευρώ. Με λίγα λόγια, αν και τα δύο ανήκουν στην ίδια κατηγορία και είναι άμεσοι ανταγωνιστές, το Puma είναι φθηνότερο κατά 6.200 ευρώ στο leasing. Και όπως θα αναλυθεί στην συνέχεια του άρθρου, όχι μόνο το Puma δεν υστερεί πουθενά απέναντι στο T-Roc,  αλλά είναι και καλύτερο.
 

Καύσιμο Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση Εταιρεία Leasing Κόστος Leasing (ευρώ) % Προκαταβολή (ευρώ) Δόση (ευρώ)
Mild Hybrid FORD PUMA 1.0 mHEV 125 PS FORD LEASE 18.087 76% 5.208 274
Βενζίνη VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 116 PS EASYRENTAL 24.207 87% 5.499 398

Στο Puma πληρώνεις το 76% της λιανικής του αξίας σε leasing, στο T-Roc το 87%.

Ένας χρήσιμος δείκτης σύγκρισης που μας βοηθά να καταλάβουμε αν μία προσφορά leasing είναι συμφέρουσα, είναι το ποσοστό του κόστους τετραετίας προς την τιμή λιανικής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Με απλά λόγια, όσο μεγαλύτερο είναι αυτό το ποσοστό, ιδίως όταν αγγίζει το 100%, τόσο πιο κοντά φτάνει το συνολικό κόστος μίσθωσης leasing για 4 έτη στην τιμή που θα μπορούσε να είχε αγοραστεί. Ένα σημάδι, λοιπόν, ότι σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πιο συμφέρουσα η αγορά του αυτοκινήτου από την μίσθωσή του. Ως μέτρο σύγκρισης, αναφέρεται πως ο μέσος όρος του ποσοστού αυτού για τα βενζινοκίνητα μικρά SUV ανέρχεται στο 86%.
 
Ξεκινώντας από το Puma, η λιανική του αξία είναι στα 23.647 ευρώ, κάτι που σημαίνει πως με βάση το κόστος του για leasing 4-ετίας, το ποσοστό leasing-λιανικής για το συγκεκριμένο μοντέλο υπολογίζεται στο 76%. Έτσι, βρίσκεται πολύ πιο χαμηλά από τον Μ.Ο. της αγοράς και υποδεικνύεται πως το Puma είναι μια αρκετά συμφέρουσα πρόταση για leasing. Από την άλλη, το ακριβό σε λιανική VW T-Roc των 116 PS, που στην έκδοση More κοστίζει 27.580 ευρώ, φτάνει το 87% της λιανικής αξίας του στο leasing 4-ετίας. Με λίγα λόγια, το ποσοστό του κινείται στον Μ.Ο. της αγοράς και δεν αποτελεί ιδιαίτερη ευκαιρία, όπως συμβαίνει με το Puma.

Kαι 6.000 φθηνότερο στο Leasing και καλύτερο το Puma.

Κάπως έτσι, λοιπόν, το Ford Puma καθίσταται ως μία καλύτερη πρόταση από το T-Roc στον τομέα του Leasing, εξοικονομώντας περισσότερο από 6.000 ευρώ σε μία 4-ετία σε όποιον το επιλέξει ανάμεσα από τα δύο. Αυτό που πρέπει να γνωρίζει κανείς, όμως, είναι πως τα οφέλη της επιλογής του Puma δεν σταματάνε εκεί, καθώς με βάση τις πραγματικές μετρήσεις μας, το  Ford, πέρα από φθηνότερο, είναι και καλύτερο συνολικά.

Ξεκινώντας, το Puma είναι mild hybrid, σε αντίθεση με το T-Roc που είναι αμιγώς βενζινοκίνητο. Αυτό σημαίνει πως είναι αρκετά πιο οικονομικό, εξοικονομόντας ακόμα περισσότερα χρήματα. Συγκεκριμένα, καίει 7,3 λτ./100 χλμ. στην πόλη και 4,2 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι. Από την άλλη, το T-Roc καίει 8,3 λτ./100 χλμ. και 5,4 λτ./100 χλμ. σε αυτές τις συνθήκες, αντίστοιχα. Οι επιδόσεις τους είναι παρόμοιες, οπότε το Puma δεν θυσιάζει την ικανότητα επιτάχυνσης για να πετύχει καλύτερη κατανάλωση, αλλά τα συνδυάζει. 

Ακόμη, σημαντικός παράγοντας για την επιλογή ενός μικρού SUV είναι πάντοτε η πρακτικότητα και η άνεση κατά τις μετακινήσεις. Με βάση τις μετρήσεις μας για τα δύο μοντέλα, προσφέρουν αντίστοιχους χώρους στην καμπίνα και παρόμοιο επίπεδο εξοπλισμού. Έτσι, όποιος επιλέξει το Puma για εξοικονόμηση χρημάτων, δεν θα χρειαστεί να κάνει κάποια θυσία στους παραπάνω τομείς. Αντιθέτως, η πρακτικότητα και άνεση κατά τις μετακινήσεις ενισχύεται περισσότερο στο Puma, αφού διαθέτει το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της κατηγορίας, στα 536 λτ. Αυτό στο T-Roc είναι κατά 90 λτ. στενότερο. Το Ford, λοιπόν, μπορεί να μεταφέρει μία επιπλέον μεγάλη βαλίτσα, δηλαδή τις αποσκευές ενός έξτρα ατόμου σε μία ενδεχόμενη εκδρομή.
 

Μετά το πέρας της 4-ετίας, σε περίπτωση εξαγοράς, το Puma έχει 4 έτη εγγύηση και το T-Roc καθόλου.

Κάτι ακόμα που θα πρέπει να γνωρίζει όποιος ενδιαφέρεται για την συγκεκριμένη σύγκριση είναι πως το  Puma  καλύπτεται από την μεγαλύτερη εγγύηση της αγοράς από την  Ford, διάρκειας 8 ετών, ενώ το T-Roc από 4-ετή εγγύηση της VW. Γιατί, όμως, είναι παράγοντας η διάρκεια εγγύησης στην συγκρίση αυτή, εφόσον μιλάμε για leasing; Πολύ απλά, διότι πολλοί επιλέγουν να εξαγοράσουν ένα αυτοκίνητο μετά το πέρας της 4-ετίας leasing, συνπληρώνοντας ένα μικρότερο ποσό. Εν συντομία, αν επιθυμεί κανείς να εξαγοράσει ένα από τα δύο μικρά SUV μετά το πέρας του τετραετούς leasing, το Puma θα εξακολουθεί να έχει 4 χρόνια εγγύηση, ενώ αυτή του T-Roc θα έχει λήξει.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

PEUGEOT
AUDI