autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Leasing: Γιατί το Diesel Astra συμφέρει περισσότερο από GOLF και A3;

Leasing: Γιατί το Diesel Astra συμφέρει περισσότερο από GOLF και A3;

Leasing: Γιατί το Diesel Astra συμφέρει περισσότερο από GOLF και A3;

Διαβάστηκε από 25059 αναγνώστες - 21/1/2025

To Astra ως Diesel έχει καλύτερη μεταπώληση από Golf και A3.
Κοστίζει το ίδιο στην 4-ετία, αλλά γλιτώνεις 2.000 ευρώ σε καύσιμα.
Astra με αίσθηση πολυτέλειας εφάμιλλη Golf, πλησιάζει το Α3.
Πληρέστερο σε εξοπλισμό στις εκδόσεις αντίστοιχου κόστους.

ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν

To Astra ως Diesel έχει καλύτερη μεταπώληση από Golf και A3.

Τα diesel αυτοκίνητα, παρά την μεγάλη μείωση των πωλήσεών τους παγκοσμίως, παραμένουν ζωντανά. Ακόμα και στην περίπτωση του leasing, συναντάμε αρκετές επιλογές πετρελαιοκίνητων, που συχνά κερδίζουν τους μισθωτές ή τις εταιρίες που σχηματίζουν το στόλο τους, λόγω της οικονομίας καυσίμου που παρέχουν. Το Opel Astra είναι ένα μικρομεσαίο hatchback, που στοχεύει να κοιτάξει κατάματα τους ανταγωνιστές VW Golf και Audi A3. Σε αντίθεση με τα συγκεκριμένα, που δεν διατίθενται ως πετρελαιοκίνητα για leasing, το Opel Astra υπάρχει ως πρόταση στην έκδοση diesel των 130 ίππων, εξοπλισμένη με τον κινητήρα 1,5 λτ. που συνδυάζεται με αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Κάτι που θα πρέπει να γνωρίζουν όσοι ενδιαφέρονται να μισθώσουν ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, αλλά και οι ίδιες εταιρίες leasing, είναι πως με τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων να μειώνονται συνεχώς και όλο και λιγότερα μοντέλα να κυκλοφορούν ως diesel, η μεταπωλητική αξία τους αναμένεται να παραμείνει υψηλή ή ακόμα και να ανέβει περαιτέρω. Έτσι, το diesel Astra υπολογίζεται να κρατήσει καλύτερα την αξία του σε βάθος 4-ετίας σε σχέση με τα βενζινοκίνητα Golf και A3, εφόσον και οι τιμές των καινούριων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων παρατηρείται να εμφανίζουν σιγά σιγά μικρή πτώση.

Κοστίζει το ίδιο στην 4-ετία, αλλά γλιτώνεις 2.000 ευρώ σε καύσιμα.

Με το συνολικό κόστος leasing 4-ετίας να ανέρχεται στα 22.994 ευρώ από την πρόταση της AYVENS, το Opel Astra ως Diesel τοποθετείται χρηματικά δίπλα στα βενζινοκίνητα VW Golf (22.926 ευρώ) και Audi A3 sportback (22.926 ευρώ). Παρόλα αυτά, αδιαμφισβήτητα ένα πετρελαιοκίνητο όχημα προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων λόγω μικρότερης κατανάλωσης, αλλά και χαμηλότερο κόστος καυσίμου. Συγκεκριμένα, για έναν οδηγό που κάνει 20.000 χλμ. τον χρόνο υπολογίζεται πως το Astra θα «βάλει στην τσέπη» κοντά στα 1.850 ευρώ σε διάστημα 4-ετίας. Αυτό προκύπτει από τις τρέχουσες τιμές καυσίμων και τις εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης, με την Opel να δηλώνει 4,5 λτ./100 χλμ. και τα Golf και A3 να υπόσχονται 5,5 λτ./100 χλμ. Γνωρίζοντας πως στην πράξη τα βενζινοκίνητα μοντέλα τείνουν να απέχουν περισσότερο από αυτές τις τιμές σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα, στην πραγματικότητα το όφελος σε καύσιμα για την 4-ετία ενδέχεται και να ξεπεράσει τα 2.000 ευρώ. Για ένα στέλεχος που για επαγγελματικούς λόγους κάνει ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα τον χρόνο, η περίπτωση του diesel Astra θα ήταν αρκετά συμφέρουσα.

Astra με αίσθηση πολυτέλειας εφάμιλλη Golf, πλησιάζει το Α3.

Το VW Golf θέτει εδώ και καιρό τα πρότυπα στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, ενώ το Audi A3 προσφέρει μία πιο premium επιλογή. Που κινείται, όμως, το Astra; Αυτό που θα πρέπει να σχολιαστεί είναι πως το χάσμα ποιότητας μεταξύ των διαφορετικών κατασκευαστών στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό. Η τελευταία γενιά Opel Astra έχει αναμφίβολα ανέβει επίπεδο σε ποιότητα συναρμογής, αλλά και χρήση υλικών, ενώ επίσης ο σχεδιασμός στην καμπίνα είναι πιο μοντέρνος. Ως άμεση συνέπεια, εισέρχεται πλέον και αυτό σε premium εδάφη. Την ίδια στιγμή, η μέχρι πρότινος ποιοτικά ανώτερη Audi δεν φαίνεται να απέχει πια σημαντικά από τον ανταγωνισμό σε αυτόν τον τομέα. Όπως και να έχει, οι μεγάλες διαφορές στην ποιότητα κατασκευής έχουν πλέον «γεφυρωθεί» και ο παράγοντας αυτός δεν αποτελεί μείζον κριτήριο επιλογής, καθώς και τα τρία κινούνται σε παρόμοια επίπεδα ποιότητας.

Πληρέστερο σε εξοπλισμό στις εκδόσεις αντίστοιχου κόστους.

Πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές που έφερε η νέα γενιά Opel Astra και εκμοντέρνισαν το μοντέλο, σημαντική βελτίωση υπάρχει και στον τομέα των τεχνολογιών και του εξοπλισμού. Στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Executive, που προσφέρεται ως diesel για leasing, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων αυτόματος κλιματισμός, Cruise Control, αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και αυτόματα LED φώτα, ακόμα και στην μεγάλη σκάλα. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει ένα μεγάλο πάνελ που φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη, και οι δύο σε μέγεθος 10 ιντσών. Ευχάριστη είναι και η προσθήκη χώρου για ασύρματη επαγωγική φόρτιση κινητού. Αυτό είναι κάτι που δεν συναντάμε στα Golf και A3, σημαντικότερη έλλειψη όμως είναι ότι δεν έχουν κάμερα οπισθοπορείας. Μάλιστα, το Golf στα ίδια χρήματα είναι χειροκίνητο και όχι αυτόματο. Όσον αφορά τους χώρους του, το Opel Astra θα βολέψει εύκολα τον μέσο οικογενειάρχη, στον οποίο απευθύνεται η κατηγορία των μικρομεσαίων. Το πορτμπαγκάζ 422 λτ. θα χωρέσει αρκετές αποσκευές παροτρύνοντάς για ταξίδια, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση υπό αυτές τις συνθήκες. Τέλος, ακόμα και για την χρήση σε αστικό κύκλο, η ροπή του πετρελαιοκινητήρα (300 Nm) σε συνδυασμό με το «σφιχτά» κλιμακωμένο αυτόματο 8-άρι κιβώτιο, σίγουρα προσφέρουν «σβελτάδα» και ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε