autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Luxury Leasing GLE vs X5: 22.000 ακριβότερη η BMW

Luxury Leasing GLE vs X5: 22.000 ακριβότερη η BMW

Luxury Leasing GLE vs X5: 22.000 ευρώ ακριβότερη η BMW

Διαβάστηκε από 11042 αναγνώστες - 1/8/2024

9.000 ευρώ πιο οικονομική στην 4ετία η GLE
+ 9.000 ευρώ όφελος από καύσιμα το Plug-in της Mercedes
Έκπτωση φόρου 4.000 ευρώ η GLE επειδή είναι Plug-in
200 ευρώ χαμηλότερο μίσθωμα η GLE από τη X5, με την ίδια προκαταβολή

ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν

200 ευρώ χαμηλότερο μίσθωμα η GLE από τη X5, με την ίδια προκαταβολή

Η κόντρα είναι προαιώνια. BMW εναντίον Mercedes. Τα δύο συγκεκριμένα μοντέλα που έχουμε επιλέξει ανήκουν στην κατηγορία των μεγάλων SUV. Είναι η BMW Χ5 και η Mercedes GLE, στις πιο οικονομικές εκδόσεις τους. Η BMW Χ5 40i MHT Xdrive Steptronic έχει κινητήρα βενζίνης και έχει Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) 74.720 ευρώ, ενώ η έκδοση της Mercedes GLE με τη χαμηλότερη τιμή έχει κινητήριο σύνολο που συνδυάζει diesel κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα Plug-in υβριδικής τεχνολογίας. Η Mercedes GLE 2.0 GLE 350 de 4Matic έχει ΛΤΠΦ 79.857 ευρώ, δηλαδή περίπου 5.000 ευρώ περισσότερα από την Χ5. Παρακάτω τις συγκρίνουμε στο leasing.

9.000 ευρώ πιο οικονομική στην 4ετία η GLE

Συγκρίνουμε τα μισθώματα που βρήκαμε στην αγορά. Η Mercedes GLE έχει μηνιαίο μίσθωμα 1.320 ευρώ, ενώ η BMW X5 1.496 ευρώ. Κοστίζει δηλαδή περίπου 200 ευρώ παραπάνω κάθε μήνα. Η προκαταβολή τους είναι περίπου ίδια (21.500 ευρώ η Χ5, 21.100 ευρώ η GLE). Αν υπολογίσουμε το συνολικό κόστος 4ετίας, που προκύπτει από την πρόσθεση της προκαταβολής (υπολογίζεται ως πρώτο μίσθωμα) και 47 μηναίων μισθωμάτων, η διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι μεγάλη.

Η μεν X5 στοιχίζει 91.812 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 123% της αξίας της, η δε GLE θα κοστίσει στην 4ετία 83.140 ευρώ, δηλαδή αντίστοιχα 104% της λιανικής τιμής της. Με λίγα λόγια, η Plug-in diesel έκδοση της Mercedes GLE, με την πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, θα στοιχίσει στην εταιρεία που θα την επιλέξειπερίπου 9 χιλιάρικα λιγότερο από ό,τι η BMW X5 με τον κινητήρα βενζίνης. Αν βάλουμε στην εξίσωση και τη μεγάλη διαφορά στα καύσιμα που θα κάψει το κάθε αυτοκίνητο στην 4ετία, η διαφορά των δύο αυτοκινήτων θα εκτοξευθεί ακόμη περισσότερο.

  ΛΤΠΦ ΜΙΣΘΩΜΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΟΣΤΟΣ 4ΕΤΙΑΣ (+ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΤΠΦ)
MERCEDES GLE 79.857 1.320 21.100 83.140 (104%)
BMW X5 74.720 1.496 21.500 91.812 (123%)

Έκπτωση φόρου 4.000 ευρώ η GLE επειδή είναι Plug-in

Και σαν να μην έφταναν αυτά, η εταιρεία που θα επιλέξει τη Mercedes GLE θα έχει και έξτρα έκπτωση φόρου, χάρη στις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων του Plug-in υβριδικού κινητήρα. Αυτό το ποσό εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρείας και υπολογίζεται ως εξής: Η λιανική τιμή προ φόρων (ΛΤΠΦ) της GLE είναι 79.857 ευρώ. Για τα πρώτα 40.000 ευρώ, το φορολογικό όφελος είναι το 30% του συνολικού κόστους leasing στην 4ετία. Για το υπόλοιπο ποσό (39.857 ευρώ), το όφελος είναι το 15% του κόστους leasing. Το συνολικό όφελος λοιπόν είναι 18.717 ευρώ, ποσό που διευκολύνει την εταιρεία ακόμη περισσότερο.

Επομένως με ένα ενδεικτικό ποσοστό φόρου 22% επί των κερδών, η έκπτωση φόρου για την εταιρεία στην περίπτωση της Plug-in Mercedes GLE είναι 4.118 ευρώ.
 

+ 9.000 ευρώ όφελος από καύσιμα το Plug-in της Mercedes

Καθώς πρόκειται για 2 πολυτελή SUV, οι εξοπλισμοί δεν παίζουν τόση σημασία, καθώς είναι παρεμφερείς στις ακριβές εκδόσεις. Ένα σημαντικό σημείο αναφοράς είναι το όφελος από την κατανάλωση που θα έχει το Plug-in της Mercedes σε σύγκριση με την βενζίνη που βγαίνει η X5. Την GLE την έχουμε μετρήσει, αλλά την X5 όχι, επομένως θα υπολογίσουμε βάσει εργοστασιακών τιμών (στην πράξη είναι συνήθως + 25-30% παραπάνω η πραγματική κατανάλωση), ώστε να δούμε τι όφελος θα έχει ένα στέλεχος που θα επιλέξει το Plug-in.

Υπολογίζοντας πως θα κάνει περίπου 20.000 χλμ./ έτος (τόσα περίπου εγκρίνουν οι εταιρείες leasing), στην BMW που δεν είναι Plug-in (δεν πάει δηλαδή με ρεύμα) θα χρειαστείτε 3.330 ευρώ κάθε χρόνο και συνολικά στην 4ετία 13.320 ευρώ. Για να υπολογίσουμε αυτό το ποσό λάβαμε ως δεδομένο ότι η εργοστασιακή κατανάλωση της BMW είναι 9 λτ./100 χλμ. Επίσης, θεωρούμε ότι από τα 20.000 χλμ. ετησίως, το 80% γίνονται στην πόλη (16.000 χλμ.), ενώ τα υπόλοιπα σε ταξίδι. Επίσης υπολογίσαμε τιμή αμόλυβδης 1,85 ευρώ/ λτ.

Για την GLE από την άλλη μεριά, η ηλεκτρική αυτονομία μέσα στην πόλη μπορεί να ξεπεράσει τα 100 χλμ. λόγω ανάκτησης ενέργειας. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ακόμη και όταν δουλεύει ο diesel κινητήρας, η κατανάλωση εντός πόλης δεν ξεπερνά τα 2,5 λτ./100 χλμ. Σε ταξίδι η κατανάλωση είναι περίπου 6,5 λτ./100 χλμ. Πράγμα που σημαίνει πως με τιμή diesel 1,55 ευρώ/ λτ., συνολικά τον χρόνο θα χρειάζεστε 1.023 ευρώ για καύσιμα, και στην 4τετία 4.092 ευρώ. Η διαφορά λοιπόν από το όφελος των καυσίμων είναι περίπου 9.000 ευρώ στην 4ετία, πράγμα πολύ σημαντικό, ανεξαρτήτως ποιος πληρώνει, η εταιρεία ή το στέλεχος.

Συνολικά λοιπόν, αν συνυπολογίσουμε τη διαφορά από τη μίσθωση, την οικονομία λόγω καυσίμων, αλλά και την εταιρική έκπτωση φόρου, το συνολικό όφελος στην 4ετία για την εταιρεία που θα επιλέξει τη Mercedes GLE είναι περίπου 22.000 ευρώ.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε