Από τα πρώτα του χρόνια, ο κινητήρας F20C κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού με αποτέλεσμα το βραβείο «International Engine of the Year» στην κατηγορία 1.800-2.000 κ.εκ. να πηγαίνει σε αυτόν για πέντε συνεχόμενα έτη (2000-2004). Η σημαντικότερη διάκριση βέβαια, για τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι η ειδική ισχύς που, όπως αναφέραμε, έφτανε στους 120 ίππους ανά λίτρο, επίδοση που μέχρι το 2010 κράτησε τον F20C στην κορυφή της λίστας των ατμοσφαιρικών, παλινδρομικών κινητήρων μαζικής παραγωγής. Εκείνη τη χρονιά, παρουσιάστηκε η Ferrari 458 Italia, η οποία εξοπλιζόταν με έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,5 λτ. και απέδιδε 570 ίππους, με αποτέλεσμα να αφήσει πίσω της τον κινητήρα της Honda πετυχαίνοντας ειδική ισχύ της τάξης των 127 ίππων στο λίτρο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2025 - autoagora.gr