Για αρκετά χρόνια αποτέλεσε τον κινητήρα «πασπαρτού» της Volkswagen και όχι μόνο, αφού τον είδαμε και σε μοντέλα άλλων εταιρειών όπως η Skoda, η Seat, αλλά και Audi. Ασφαλώς αναφερόμαστε στον 18Τ-20V, ένα τετρακύλινδρο μοτέρ που έγραψε ιστορία για την αξιοπιστία του, την κορυφαία απόδοση, αλλά και την ικανότητα του να κερδίζει σημαντική ισχύ κατά τη βελτίωσή του. Το 20βάλβιδο μοτέρ συνεχίζει μέχρι σήμερα να δημιουργεί ένα μεγάλο χαμόγελο στους ιδιοκτήτες του και αξίζει να το θυμηθούμε.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Σχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr