Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Από 150 μέχρι 240 ίππους

Διαβάστηκε από 19744 αναγνώστες - 6/9/2021

Το επίσημο ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα έγινε από την Audi, η οποία ανέλαβε την εξέλιξή του εν έτει 1995. Το αυτοκίνητο στο οποίο είδαμε για πρώτη φορά τον 1.8Τ-20V ήταν το Audi A6 και σε εκείνη την περίπτωση η ισχύς άγγιζε τους 150 ίππους. Εν συνεχεία το εκπληκτικό μοτέρ πέρασε και σε άλλα μοντέλα και η ισχύς του αυξανόταν σιγά σιγά. Ενδεικτικά, στην περίπτωση του Seat Leon είδαμε το συγκεκριμένο μοτέρ να φτάνει τους 180 ίππους, αλλά και τους 210/225 στην περίπτωση του κορυφαίου Cupra R.

Kοινοποίησε το »


Παρόμοια στρατηγική είδαμε και από τις υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου, όπως τη Skoda με την Octavia και την Volkswagen με τα Polo, Golf και όχι μόνο. Η κορυφαία εργοστασιακή τιμή ήρθε προς το τέλος της εξέλιξης του συγκεκριμένου μοτέρ, σε μία ειδική έκδοση του Audi TT, όπου η ισχύς εκτοξεύθηκε στους 240 ίππους και ονομάστηκε Audi TT Quattro Sport.



Οι 240 ίπποι, ασφαλώς, ήταν η μέγιστη εργοστασιακή ισχύς, γιατί από εκεί και πέρα υπήρχαν λύσεις που εκτόξευαν την ισχύ του συγκεκριμένου κινητήρα, χωρίς να «απειλείται» ιδιαίτερα η αξιοπιστία του. Η ασφαλής επιλογή ήταν στις περισσότερες των περιπτώσεων το πρώτο στάδιο που περιελάμβανε το γνωστό φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση και αύξανε σημαντικά την ισχύ, ενώ με επεμβάσεις στο σύστημα υπερπλήρωσης, ήταν εφικτός ακόμα και ο διπλασιασμός της ισχύος.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »