autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
8 φωτογραφίες »

MG ZR: Το εκρηκτικό hot-hatch από τη Μ. Βρετανία

Διαβάστηκε από 7405 αναγνώστες - 4/10/2021

Τα hot hatchbacks που μεσουρανούσαν στην χώρα μας, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, ήταν αρκετά. Μία από τις εναλλακτικές προτάσεις ήταν το MG ZR, ένα μοντέλο με δυναμική εμφάνιση, βρετανικό φλέγμα, και, στην ισχυρότερη έκδοσή του, 160 ίππους.

Η MG είναι μία από τις πιο εμβληματικές αυτοκινητοβιομηχανίες της Μ. Βρετανίας, που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1920. Η ιστορία της ήταν αρκετά ταραχώδης, και η μάρκα πέρασε σε διάφορες ιδιοκτησίες. Μετά τη British Leyland, η MG έγινε κομμάτι του Rover Group, το οποίο εξαγοράστηκε από τη BMW το 1994.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Το 1995 παρουσιάστηκε το Rover 200 με κωδικό R3. Το όχημα ήταν μικρότερο από το προηγούμενο μοντέλο, αφού η εταιρεία είχε σκοπό να αντικαταστήσει παράλληλα το Metro, που βρισκόταν στην αγορά για 15 χρόνια. Το 1999 γνωρίσαμε τον διάδοχο, δηλαδή το Rover 25, που ήταν ένα βαρύ facelift του 200. Την επόμενη χρονιά, η BMW πούλησε την εταιρεία, και, οι επικεφαλής του νεοϊδρυθέντος MG Rover Group, αποφάσισαν πως ήρθε η ώρα να δημιουργηθεί ένα hot hatchback με το θρυλικό σήμα της MG στο καπό.



Το 2001, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Longbridge, λίγο έξω από το Birmingham, το πρώτο MG ZR. Το αυτοκίνητο ήταν μεν βασισμένο στο Rover 25, αλλά είχε τη δική του ταυτότητα και ξεχωριστό, δυναμικό χαρακτήρα. Ο κινητήρας της βασικής έκδοσης ήταν ένας 16βάλβιδος K-Series 1,4 λίτρων, απόδοσης 105 ίππων, ενώ αμέσως μετά βρίσκαμε έναν K-Series 1800 κυβικών και 120 PS. Παράλληλα, υπήρχαν και 2 diesel προτάσεις, με 101 και 113 άλογα. Το κορυφαίο μοντέλο όμως, ήταν το MG ZR 160, το οποίο είχε, όπως μαρτυρά και το όνομά του, ισχύ 161 ίππων και ροπή 174Nm, χάρη στο VVC μοτέρ του, επίσης της σειράς K.

Συγκριτικά με το συγγενικό Rover, το MG ZR διέθετε βελτιωμένη, σφιχτότερη ανάρτηση και χαμηλότερα ελατήρια, τα οποία έφερναν το αμάξωμα κατά 20mm πιο κοντά στο έδαφος. Πίσω από τις όμορφες πολυάκτινες ζάντες, στις εκδόσεις 120 και 160 βρίσκονταν 4 δισκόφρενα, με αυτά της τελευταίας να έχουν διάσταση 282mm εμπρός και 260mm πίσω.  



Δεν υφίσταται hot hatchback χωρίς επιθετική εμφάνιση. Έτσι, το ZR ξεχώριζε αρκετά από το Rover 25. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε