autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

2004: Το facelift

Διαβάστηκε από 7407 αναγνώστες - 4/10/2021

Το 2004, η MG Rover αποφάσισε να «φρεσκάρει» τη γκάμα της. Μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα, ανανεώθηκε το Rover 25 και το θυμωμένο αδελφάκι του, το MG ZR. O Peter Stevens, ο άνθρωπος που σχεδίασε την θρυλική McLaren F1, ανέλαβε να κάνει το αμάξωμα πιο μοντέρνο.

Κοινοποίησέ το »


Μπροστά, ο προφυλακτήρας έγινε ενιαίος και στο επάνω μέρος φιλοξενούσε την επανασχεδιασμένη μάσκα, εκατέρωθεν της οποίας βρίσκονταν τα νέα φωτιστικά σώματα, που θύμιζαν το μάτι του γερακιού και αντικατέστησαν τα μέχρι τότε 4 διπλά φανάρια. Χαμηλότερα, προτιμήθηκαν οι πιο απλές και καθαρές γραμμές, ένα χαρακτηριστικό των τάσεων του βιομηχανικού σχεδιασμού που άλλαζαν, και έτσι το τελείωμα έχασε το τονισμένο spoiler της προηγούμενης γενιάς. Παρομοίως, τα side skirts στο πλάι απλουστεύτηκαν.



Στο πίσω μέρος, η πινακίδα κυκλοφορίας μετακόμισε χαμηλότερα, στον προφυλακτήρα, και στο κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών βρισκόταν απλά το έμβλημα της MG.
Οι αλλαγές στο εξωτερικό αντικατοπτρίζονταν και στην καμπίνα του ZR, αφού το ταμπλό ανανεώθηκε οπτικά, και οι διακόπτες ήταν απαλοί στην αφή.

Παρά τις οπτικές διαφοροποιήσεις, ο καυτός χαρακτήρας του MG ZR διατηρήθηκε. Όντας γνήσια Βρετανική κατασκευή, που έφερε περήφανη τα θρυλικά αρχικά της Morris Garages, το νέο μοντέλο συνέχισε να καταπίνει με ευχαρίστηση κάθε ίντσα ασφάλτου που έβρισκε μπροστά του, τόσο σε ευθεία όσο και σε στροφές. Δυστυχώς όμως, αυτό δεν συνεχίστηκε για πολύ. Ο K-Series του βραχύβιου ZR, του hot hatch από τα West Midlands της Αγγλίας, σίγησε για πάντα τον Απρίλιο του 2005, όταν το MG Rover Group χρεωκόπησε. Τα απομεινάρια του αγοράστηκαν από την κινέζικη Nanjing το 2007, η οποία συνέχισε την παραγωγή του roadster TF έως το 2011.



Παρόλο που το hatchback κατασκευάστηκε από το 2001 έως το 2005, ήταν το πιο δημοφιλές όχημα της MG-Rover. Για την ακρίβεια, ήταν η πρώτη φορά που κατασκευή της MG κατάφερε να σημειώσει περισσότερες πωλήσεις από άλλο μοντέλο εταιρείας του ίδιου ομίλου.

Το δημοφιλές MG ZR έχει ακόμα τους θερμούς θαυμαστές του, που το αγάπησαν για την οδηγική του συμπεριφορά, το δυνατό κινητήρα του και το βρετανικό χαρακτήρα που διέθετε. Και όσο κυκλοφορούν ακόμα, με το γυαλισμένο οκτάγωνο σήμα να στέκει υπερήφανο στην μπροστινή μάσκα, θα θυμόμαστε τόσο το hot hatch με την μεγάλη αεροτομή, όσο και την εταιρεία-θρύλο της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης που το κατασκεύασε.
 

ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει

Κοινοποίησέ το »