Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

2λιτρο μοτέρ και 650 ίπποι; Η Mercedes το κατάφερε!

31/3/2021

Η Mercedes-AMG γνωστοποίησε ότι στο μέλλον όλα της τα σκληροπυρηνικά μοντέλα θα εξοπλίζονται με Plug-In υβριδικά συστήματα. Αυτό σημαίνει ότι οι ιπποδυνάμεις ξεφεύγουν για τα καλά και την αρχή κάνει η Mercedes C 63 που θα εξοπλίζεται με 2λιτρο κινητήρα και θα αποδίδει 650 ίππους.

Τη νέα Mercedes C 63 AMG επέλεξε η γερμανική φίρμα για να δηλώσει την πρόθεσή της να αλλάξει τη φιλοσοφία των γρήγορων μοντέλων της, τα οποία πλέον ξεφεύγουν αρκετά σε ιπποδύναμη. Ο λόγος είναι η ενσωμάτωση της Plug-In υβριδικής τεχνολογίας, με μπαταρίες που έρχονται κατευθείαν από τη Formula 1.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις πρώτες επίσημες πληροφορίες της γερμανική φίρμας, η επερχόμενη Mercedes-AMG C 63 θα εξοπλίζεται με ένα 2λιτρο μοτέρ με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά. Πρόκειται για τον γνωστό κινητήρα με κωδική ονομασία M139, ο οποίος πλέον αποκτά ένα νέο σύστημα υπερπλήρωσης που αποτελεί ουσιαστικά μία μίξη του κλασσικού υπερσυμπιεστή καυσαερίων και του ηλεκτρικού turbo. Με αυτό τον τρόπο εξαλείφεται κάθε έννοια turbo lag και η ισχύς του τετρακύλινδρου εκτοξεύεται στους 450 ίππους.



Εν συνεχεία, έχουμε το Plug-In υβριδικό σύστημα με την ονομασία «E Performance», το οποίο φέρει τεχνολογία από τη Formula 1 και θα τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα αναλαμβάνει την κίνηση του πίσω άξονα.  Στην περίπτωση της C 63, το ηλεκτρικό μοτέρ φτάνει τους 204 ίππους και η μπαταρία ζυγίζει λιγότερα από 90 κιλά, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει σύστημα υδρόψυξης σε κύκλωμα με 14 λίτρα ψυκτικού. Κάπως έτσι, με το θερμικό μοτέρ στον εμπρός άξονα και το ηλεκτρικό στον πίσω, η συνδυαστική ισχύς εκτοξεύεται στους 650 ίππους.



Η Plug-In υβριδική τεχνολογία θα περάσει άμεσα σε όλα τα μοντέλα της Mercedes-AMG και δε θα συνοδεύεται μόνο με τον μικρό τετρακύλινδρο κινητήρα της νέας C 63, αλλά ακόμα και με θηριώδεις V8. Ενδεικτικά, είναι θέμα χρόνου η παρουσίαση της Mercedes-AMG GT73, η οποία θα συνδυάζει 4λιτρο V8 μοτέρ με bi-turbo σύστημα υπερπλήρωσης και ηλεκτροκινητήρα για τον πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα θα είναι 816 ίπποι και 1.100 Nm ροπής, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε περίπου 3 δλ.

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις