Η Toyota αποδεικνύει με τη Supra ότι οι Ιάπωνες μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα πράγματα, εκτός από υβριδικά αυτοκίνητα. Το πρώτο πάτημα στο πετάλ του γκαζιού, σου δίνει απλόχερα τις αποδείξεις για την «βαριά» κληρονομιά της..
Επιβλητικό, όμορφο και με συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά. Γεγονός είναι ότι η Toyota Supra ζυγίζει 40 κιλά λιγότερα σε σχέση με τον τεχνολογικό συγγενή της, την BMW Z4. Μάλιστα, το Aσιατικό coupe, στα πρώτα 100 km/h από στάση είναι ταχύτερο από το Βαυαρικό roadster κατά 0,2 δευτερόλεπτα. Αρκεί όμως, μόνο αυτό, έπειτα από διάλειμμα 17 ετών, για να αγνοήσουμε τη φωτιά, που βάζει η νέα Toyota Supra?
Η εμφάνιση του αυτοκινήτου αρκεί για να βάλλει την πρώτη σπίθα.. Το μπροστινό καπό είναι μακρύ, το cockpit είναι μικρό και το πίσω μέρος κοφτό. Για να βρεθεί ο οδηγός στη θέση του πρέπει να ισορροπήσει πάνω από το φαρδύ μαρσπιέ. Σε ότι αφορά τα paddles του τιμονιού, τον πιεζο-περιστροφικό διακόπτη του iDrive και τα γραφικά στις οθόνες, το Iαπωνικό μοντέλο θυμίζει κατά πολύ το Γερμανό... συγγενή του. Τα πάντα δείχνουν όμως, απόλυτα ταιριαστά. Διαφορές υπάρχουν τελικά? Μικρές αλλά υπάρχουν.. Η στεφάνη του τιμονιού δεν είναι τόσο παχιά όσο στις BMW και ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένα κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο. Οφείλουμε να ομολογήσουμε πως το εσωτερικό της, μας αρέσει περισσότερο σε σχέση με της Z4.. Ας δούμε όμως τι καταφέρνει και στο δρόμο..