Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κορυφαία η αεροδυναμική του αμαξώματος της νέας GLA, με το συντελεστή να πέφτει μόλις στο cd:0,29

Παραμένει κομψό και καλοσχεδιασμένο το πρακτικό εσωτερικό της GLA, που πλέον έχει αναβαθμισμένο φινίρισμα

Ευχάριστη και ασφαλή συμπεριφορά προσφέρει η ανανεωμένη Mercedes GLA, χαρακτηριστικά που οφείλονται και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Ανανεωμένη Mercedes-Benz GLA 200 7G-Tronic

15/6/2017

Ακόμη πιο GLA… μουρ! - Με σωστές, αισθητικές κυρίως, επεμβάσεις η Mercedes GLA «ωριμάζει» και ενισχύει τη θέση της στην αγορά των premium μικρομεσαίων SUV.

Η GLA, η οποία αποτελεί την υπερυψωμένη εκδοχή της A-Class, είναι το μοντέλο που έβαλε την Mercedes στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων SUV. Πλέον 3 χρόνια μετά το λανσάρισμά της ήρθε ο καιρός για το απαραίτητο φρεσκάρισμα, ώστε να τονιστεί η εμπορική της πορεία.

Σχεδίαση
Η ανανεωμένη GLA μπορεί να έχει περιορισμένες αισθητικές αλλαγές, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει αμέσως και κυρίως να τονίσει τον glamour της χαρακτήρα. Ξεχωριστό είναι το μπροστινό μέρος όπου ο νέος προφυλακτήρας και η μάσκα κάνουν τη διαφορά παραπέμποντας στην μεγαλύτερη GLC. Επίσης, νέας σχεδίασης και τεχνολογίας είναι οι προβολείς, τα φώτα ομίχλης και τα LED ημέρας με τη συνολική εικόνα να είναι άκρως δυναμική και απόλυτα θελκτική. Στο πλάι δεν παρατηρούνται αλλαγές, ενώ πίσω αυτές εντοπίζονται στον προφυλακτήρα και στα φώτα. 

Εσωτερικό
Στο καλαίσθητο και ποιοτικό εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν στο βελτιωμένο φινίρισμα των επενδύσεων και στο αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού (μεταξύ άλλων προσφέρονται πλέον ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και σύστημα καμερών με λειτουργία 360ο ). Ακόμη, ανασχεδιασμένος και πιο όμορφος είναι ο πίνακας οργάνων, ενώ στην κεντρική κονσόλα που διαθέτει νέες επιλογές σε επενδύσεις, «φιγουράρει» η νέα οθόνη του συστήματος πολυμέσων 8 ιντσών, με μεγαλύτερες δυνατότητες συνδεσιμότητας και βελτιωμένες λειτουργίες για πιο εύκολη και αποτελεσματική χρήση. 

Χώροι
Οι χώροι δεν έχουν μεταβληθεί και έτσι συνεχίζουν να καλύπτουν τις ανάγκες 5 επιβατών με κάποιες μικρές παραχωρήσεις βέβαια για τον μεσαίο του πίσω καθίσματος. Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν άφθονοι και σε αυτό βοηθά η τοποθέτηση του επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο στην κολώνα του τιμονιού. Στα 421 λτ. παραμένει και ο χώρος αποσκευών, ενώ (προαιρετικά) η πόρτα του ανοίγει πλέον αυτόματα… περνώντας το πόδι κάτω από τον προφυλακτήρα. 

Κινητήρας
Το άμεσου ψεκασμού, αλουμινένιο, 1,6 λτ. μοτέρ των 156 ίππων και 250 Nm ροπής κινεί γρήγορα την GLA 200, που ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. Παράλληλα, ο κινητήρας παραμένει εύρωστος και πολιτισμένος σε όλο το φάσμα, ειδικά με την επιλογή Sport στο (έξτρα) σύστημα παραμετροποίησης Dynamic Select. Το κιβώτιο είναι βελούδινο και γρήγορο στις αλλαγές και μόνο στην επιλογή Eco υπάρχει υστέρηση, αλλά και ράθυμη λειτουργία του κινητήρα προκειμένου να κρατηθεί η κατανάλωση χαμηλά. Στην πράξη υπολογίστε περίπου 8,6-8,9 λτ./100 χλμ

Οδηγώντας
Χωρίς αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, η ανανεωμένη GLA συνεχίζει να αποτελεί ένα πολύ ασφαλές και ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο. Στην διάθεσή μας είχαμε την επιλογή off road, όπου η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση, αλλά και μεγαλύτερη διαδρομή, ανεβάζοντας το αυτοκίνητο κατά 30 χλστ. από το έδαφος. Στο δρόμο και παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος(164 χλστ.) οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται αποτελεσματικά και οι κλίσεις στις στροφές είναι λογικές. Από την άλλη η διαχείριση των ανωμαλιών  από την πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους γίνεται αποτελεσματικά και σπάνια οι έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες θα «ακουστούν» ή θα ενοχλήσουν τους επιβάτες. Η πρόσφυση στις στροφές είναι αξιόλογη και μόνη παραφωνία θα μπορούσε να θεωρηθεί μια μικρή υστέρηση στην απόκριση του πλαισίου στα input του οδηγού από το γρήγορο τιμόνι (2,4 στροφές), κατάσταση που στην επιλογή Sport βελτιώνεται. Βγαίνοντας εκτός δρόμου και παρότι δικίνητη, η Mercedes GLA 200 δεν δείχνει εκτός των «νερών» της, αφού η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την κίνηση στο χωματόδρομο, χωρίς έντονα «κοπανήματα». Παράλληλα, οι κοντοί πρόβολοι αποτελούν σύμμαχο, ώστε το αυτοκίνητο να μη «βρίσκει» συχνά σε νεροφαγώματα, λακκούβες κ.λπ. 
 
Συμπέρασμα
Η ανανεωμένη Mercedes GLA έχει κερδίσει πόντους στην εμφάνιση και παράλληλα έχει τονίσει το διττό της χαρακτήρα: Mε την ίδια άνεση που παρκάρει στα πιο σικ μέρη της πόλης, μπορεί να σκονιστεί ή και να λασπωθεί σε μια βατή χωμάτινη διαδρομή. Ένα από τα ξεχωριστά premium crossover, που όμως δεν κοστίζει και λίγα (33.390 ευρώ χωρίς το αυτόματο κιβώτιο). 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις