Αύξηση 3% στις πωλήσεις της σημείωσε η Dacia τον περασμένο χρόνο και παρά το γεγονός πως το Sandero ήταν το best-seller μοντέλο της, το ηλεκτρικό Spring ήταν αυτό που μονοπώλησε το ενδιαφέρον.
Παρά τα όποια προβλήματα αντιμετώπισαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον περασμένο χρόνο, η Dacia κατάφερε να σημειώσει αύξηση πωλήσεων, ολοκληρώνοντας την χρονιά με θετικό πρόσημο.
Πιο αναλυτικά, η ρουμανική μάρκα του Ομίλου Renault κατέγραψε το περασμένο έτος αύξηση πωλήσεων 3%, παραδίδοντας συνολικά 537.095 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Στην κορυφή βρέθηκε το Sandero με 226.825 μονάδες, ενώ στη σειρά ακολουθεί το Duster με 186.001. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και το αμιγώς ηλεκτρικό Spring με 27.876 μονάδες, ενώ το Logan πούλησε 27.136 αυτοκίνητα. Στις πιο πίσω θέσεις βρίσκουμε τα Dokker και Lodgy.
Παρά το γεγονός ότι, τα Sandero και Duster κυριάρχησαν στις πωλήσεις της Dacia, το ενδιαφέρον συγκέντρωσε η πορεία του ηλεκτρικού Spring, με την πώλησή του να γίνεται σε επιλεγμένες αγορές, ενώ από τον Μάρτιο και μετά υπάρχουν συνολικά 46.000 παραγγελίες, σύμφωνα με την εταιρεία.
Το Spring έχει ως βασικό πλεονέκτημα το χαμηλό κόστος απόκτησης όπως συμβαίνει με όλη την γκάμα της Dacia, που ξεκινάει από τις 17.000 ευρώ, ενώ η αυτονομία του ανέρχεται στα 230 χιλιόμετρα. Επιπλέον, όπως αναφέρει η φίρμα, το 90% όσων επέλεξαν το Spring στράφηκαν στο εξοπλιστικό επίπεδο Comfort Plus, το 70% των Sandero πωλήθηκαν ως μοντέλα Stepway, ενώ το 60% των πελατών Duster επέλεξαν την έκδοση Prestige.
Κοιτάει ψηλά η Dacia.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr