Σε σύντομο χρονικό διάστημα το Audi RS3 και TT RS θα είναι και πάλι στη ζωή μας. Ο νέος κύκλος δοκιμών WLTP έβαλε αρχικά κάποια εμπόδια στο 5κυλινδρο μοτέρ της Audi αλλά βρέθηκε πλέον η φόρμουλα επιστροφής.
Η παραγωγή των μοντέλων με τον υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο κινητήρα, σταμάτησε λόγω της μη συμμόρφωσης του με τα όρια εκπομπών ρύπων που προέβλεπε ο νέος κύκλος δοκιμών (WLTP). Ωστόσο όπως φαίνεται το διάλειμμα ήταν σύντομο καθώς η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή των αυτοκινήτων για την ευρωπαϊκή αγορά, ενώ εντός του 2020 αναμένεται να ακολουθήσουν οι μονάδες που θα προσφερθούν και στις άλλες χώρες, εκτός Ευρώπης.
Πολλά στοιχεία δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τους ιθύνοντες της Audi να έχουν προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές στο λογισμικό του 5κύλιδνρου κινητήρα αλλά και στην επανεξέταση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που το συνοδεύει.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι υπεύθυνοι μηχανικοί εκτός από αυτή την αλλαγή εργάζονται πάνω στην εξέλιξη της επόμενης γενιάς του κινητήρα που θα πρέπει να πληροί όλες τις προϋποθέσεις εκπομπών ρύπων Euro 7 που τίθενται σε ισχύ στην Ευρώπη γύρω στο 2020.
Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε με δηλώσεις του και ο επικεφαλής της της Audi Sport Oliver Hoffmann, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα ανάφερε: «Για τον πεντακύλινδρο, έχουμε ένα παρά πολύ καλό concept για να φτάσουμε στα πρότυπα του Euro 7».