Το Range Rover Electric αποκαλύπτεται χωρίς καμουφλάζ!
Σχεδόν έτοιμο είναι το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover.
Με κλειστή γρίλια και νίκελ διακοσμητικά στο εξωτερικό.
Η ιπποδύναμή του πιθανότατα θα φτάνει και τους 600 ίππους.
Θα μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως και 850 χιλιοστών.
Σχεδόν έτοιμο είναι το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover
Η Land Rover δημοσίευσε εικόνες του ηλεκτρικού Range Rover χωρίς καμουφλάζ, την ώρα που το επερχόμενο SUV πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε μια ξεκάθαρη, σχεδόν, οπτική από την εξωτερική εμφάνιση του χωρίς ρύπους SUV.
Με κλειστή γρίλια και νίκελ διακοσμητικά στο εξωτερικό
Κοιτώντας τις εικόνες βλέπουμε πως το Range Rover Electric διαθέτει κλειστή μάσκα και πιο επίπεδη σε σχεδίαση από το τυπικό Range Rover, ενώ υπάρχει νίκελ επένδυση στο πλάι του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος δε φαίνεται να έχουν υπάρξει αλλαγές στη σχεδίαση, με τα κάθετα λεπτά φωτιστικά σώματα να δίνουν το παρών.
Θα μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως και 850 χιλιοστών
Η βρετανική εταιρεία λέει πως το μοντέλο διαθέτει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης μέσω του οποίου μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης σε κάθε τροχό από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. Υπάρχει επίσης κάποιο λογισμικό για να ελαχιστοποιηθεί η παρέμβαση του ABS και να επιτευχθεί ομαλή οδήγηση ακόμη και σε ολισθηρές επιφάνειες. Επίσης υπόσχεται πως το Range Rover Electric θα μπορεί να περνάει από νερά βάθους έως και 850 χιλιοστά.
Η ιπποδύναμή του πιθανότατα θα φτάνει και τους 600 ίππους
Η Land Rover αναφέρει πως το ηλεκτρικό Range Rover θα έχει ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η απόδοσή του δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, αλλά περιμένουμε περισσότερους από 520 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται να ξεπερνούν και τους 600. Να σημειωθεί πως νωρίτερα η Land Rover αποκάλυψε ότι οι επιδόσεις του ηλεκτρικού Range Rover θα είναι ανάλογες με αυτές των μοντέλων που διαθέτουν τον V8 κινητήρα βενζίνης.
Από κει και πέρα θυμίζουμε πως η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται το ηλεκτρικό Range Rover θα είναι η Modular Longitudinal Architecture (MLA), που χρησιμοποιείται από τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επίσης, πρόκειται να διαθέτει αρχιτεκτονική 800 volt για δυνατότητα γρήγορης φόρτισης.