autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
6 φωτογραφίες »

Audi RS6 GTO: Ένα αγωνιστικό με εμφάνιση station wagon

11/11/2020

Το Audi RS6 GTO είναι μια επετειακή και εξωφρενική έκδοση του RS6, που έχει ως έμπνευση τα αγωνιστικά του παρελθόντος, και δημιουργήθηκε για την επέτειο 40 χρόνων των Quattro.

Η ονομασία Quattro έχει επέτειο 40 χρόνων φέτος, και η Audi το γιορτάζει με διάφορες συλλεκτικές εκδόσεις, όπως το TT RS 40 Years of Quattro.
Σε αυτά τα εορταστικά πλαίσια, η εταιρεία παρουσίασε το Audi RS6 GTO, μια εξωφρενική έκδοση του ήδη εξωφρενικού wagon, η οποία φέρει ρετρό στοιχεία και είναι άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση που αποτελεί φόρο τιμής στο αγωνιστικό Audi 90 Quattro IMSA GTO που έτρεξε το 1989 στο Πρωτάθλημα IMSA Camel GT.

Το επετειακό wagon είναι δημιουργία σχεδιαστών που κάνουν την πρακτική τους στην Audi, καθοδηγούμενοι από τον διευθυντή σχεδιασμού της εταιρείας, March Lichte. Το Audi RS6 GTO διαθέτει τα εμβληματικά «turbofans» αεροδυναμικά καπάκια στις ζάντες, ενώ το αμάξωμα είναι αρκετά φουσκωμένο και φέρει τα χρώματα του προαναφερθέντος αγωνιστικού μοντέλου.



Οι αναφορές βέβαια δεν σταματούν εδώ, καθώς στο πλάι του αυτοκινήτου, κάτω από την πόρτα των πίσω επιβατών, βγαίνει η ευμεγέθης εξάτμιση, όπως ακριβώς γινόταν και στο Audi 90 Quattro IMSA GTO.
Το εσωτερικό είναι εντελώς πολεμικό, αφού υπάρχουν 2 bucket καθίσματα της Recaro με ανθρακονημάτινη πλάτη, που συνδυάζονται με αγωνιστικές ζώνες της Schroth, ενώ το πάλαι ποτέ πίσω κάθισμα έχει αντικατασταθεί από ένα roll cage, το οποίο επεκτείνεται και στις εμπρόσθιες κολώνες.

Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν το συγκεκριμένο μοντέλο έχει κατασκευαστεί ως αληθινό πρωτότυπο, γιατί οι εικόνες θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι ψηφιακά σχέδια. Σίγουρα όμως θα θέλαμε να το δούμε και στην πραγματικότητα, έστω και σαν μία και μοναδική κατασκευή.

Η πηγή έμπνευσης του project, το εξωφρενικό Audi 90 Quattro IMSA GTO, είχε έναν πεντακύλινδρο κινητήρα 2200 κυβικών και χάρη σε ένα μεγάλο turbo είχε απόδοση 720 ίππων και 720Nm ροπής. Η δύναμη μεταφερόταν και στους 4 τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.



Το τερατώδες αγωνιστικό είχε τελική ταχύτητα 310km/h και είχε χρόνο 0-100km/h σε 3,1 δευτερόλεπτα, και κατάφερε να κερδίσει τους 7 από τους 13 αγώνες της σαιζόν του 1989.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις