Η Brabus έβαλε το «χεράκι» της στην Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance των 830 ίππων, εκτοξεύοντας την στους 930 ίππους και στα 1.550Nm ροπής, όντας το δυνατότερο μοντέλο που έβγαλε ποτέ! Η Brabus 930 έχει γεννηθεί
Με μεγαλύτερες τουρμπίνες και πίεση η Brabus 930
Όπως αναφέραμε η Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance αποτελεί τη βάση στο όλο εγχείρημα, με το Plug-In μοντέλο να αποδίδει εργοστασιακά 843 ίππους και 1.470Nm ροπής, εκ των οποίων οι 693 ίπποι προέρχονται από τον τετράλιτρο V8 διτούρμπινο θερμικό κινητήρα, ενώ ακόμα 204 ίπποι προστίθενται από τον ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο πίσω άξονα.
Η Brabus αφοσιώθηκε αποκλειστικά στον V8, στον οποίο έχει εντρυφήσει τα τελευταία χρόνια και τον γνωρίζει σαν την παλάμη του χεριού της. Αυτή τη φορά δεν πείραξε τη χωρητικότητα του (στο προηγούμενο μοντέλο τον είχε υπερκυβίσει στα 4,5 λίτρα), αλλά του τοποθέτησε μεγαλύτερες τουρμπίνες και τους ανέβασε τη μέγιστη πίεση στα 1,8 bar, στέλνοντας την ισχύ από τους 639 στους 726 ίππους. Αυτό βέβαια ήταν μόνο η αρχή, διότι λόγω της υβριδικής τεχνολογίας έπρεπε η επιπλέον ισχύς να προσαρμοστεί στα δεδομένα του ηλεκτροκινητήρα που δεν παίρνει κάποια μετατροπή. Για αυτό το λόγο, η Brabus «πείραξε» και τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, ο οποίος αναπρογραμματίστηκε από το μηδέν, ώστε να μπορούν να συνεργάζονται χωρίς προβλήματα τα δυο μοτέρ και ταυτόχρονα να βγάζουν τη μέγιστη δύναμη τους.
Η ισχυρότερη Brabus όλων των εποχών έχει 930 ίππους και 1.550Nm ροπής
Το τελικό αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό, αφού το δυναμόμετρο έδειξε 930 ίππους και 1.550Nm ροπής, που σημαίνει αύξηση 87 ίππων και 80Nm σε σχέση με την «απλή» GT 63 S E-Performance. Βελτίωση παρατηρήθηκε και στο 0-100 χλμ./ώρα, μιας και η Brabus 930 χρειάζεται 2,8 δλ. έναντι 2,9 δλ., δείχνοντας ότι το μοντέλο των 2.360 κιλών ήδη κινείται στο ανώτατο δυνατό όριο από το εργοστάσιο.
Η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια, γιατί παρά τους 930 ίππους, η Brabus 930, όπως και το αυτοκίνητο παραγωγής, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 316 χλμ./ώρα λόγω του ηλεκτροκινητήρα.