Το ντεμπούτο της πραγματοποίησε η νέα BMW M3 CS, που έφτασε με 550 ίππους, κίνηση στους 4 τροχούς και λιγότερο βάρος από τη στάνταρ Μ3.
Με 550 ίππους και 650 Nm ροπής
Η ισχύς αντλείται από τον ενημερωμένο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo, που διαθέτει τεχνολογικές λεπτομέρειες, οι οποίες προέρχονται απευθείας από την μονάδα κίνησης της αγωνιστικής BMW M4 GT3. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 550 ίππους και η ροπή τα 650 Nm από τις 2.750 σ.α.λ. Η ροπή του κινητήρα της νέας BMW M3 CS μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Η νέα BMW M3 CS χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα και 11,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 200 χλμ./ώρα από στάση. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.
Λιγότερο βάρος χάρη στη χρήση εξαρτημάτων από CFRP
Η Μ3 CS είναι πιο ελαφριά κατά 34 περίπου κιλά σε σύγκριση με την BMW M3 χάρη στην εκτενή χρήση εξαρτημάτων από CFRP. Το ελαφρύ πλαστικό υλικό ενισχυμένο με ίνες άνθρακα έχει χρησιμοποιηθεί από την BMW μεταξύ άλλων για το καπό, το μπροστινό σπλίτερ, τις εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των πλαϊνών καθρεπτών, τον διαχύτη και την αεροτομή. Η οροφή είναι επίσης κατασκευασμένη από το ίδιο υλικό, όπως και τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο εσωτερικό. Τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα M Carbon συνεισφέρουν από την πλευρά τους στη διατήρηση του βάρους στην καμπίνα σε χαμηλά επίπεδα. Το πίσω σιλανσιέ από τιτάνιο μειώνει το βάρος του συστήματος εξαγωγής που τοποθετείται στη νέα BMW M3 CS πάνω από 4 κιλά.
Σπορ εμφάνιση μέσα και έξω
Το βαυαρικό οικογενειακό μοντέλο θα προσφέρεται σε χρώματα Black Sapphire και Brooklyn Grey μαζί με ένα νέο χρώμα Frozen Solid White. Οι τροχοί 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 ιντσών στον πίσω άξονα, εφοδιάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας. Στο εσωτερικό, τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα καλύπτονται από δέρμα Merino με κόκκινες πινελιές Mugello, ενώ το τιμόνι είναι καλυμμένο από δέρμα Alcantara. Από κει και πέρα η καμπίνα εξοπλίζεται με το σύστημα BMW Curved Display, που αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών και μία οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών, που τοποθετούνται πίσω από μία κυρτή γυάλινη επιφάνεια και αποτελούν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα infotainment.
Σε περιορισμένη παραγωγή
Η BMW λέει ότι θα κατασκευάσει τη νέα M3 CS σε περιορισμένο αριθμό, χωρίς να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες.
Επίσημη αποκάλυψη!
Με 550 ίππους και 650 Nm ροπής.
34 κιλά περίπου πιο ελαφριά από τη Μ3.
Δυναμική, σπορ εμφάνιση μέσα και έξω.
Τετρακίνητη με επιλογή πίσω κίνησης.
Τι λες, βρήκαν οι γρήγοροι οικογενειάρχες το αμάξι που τους αξίζει;