Η BMW δημοσίευσε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και video της νέας σειράς 5 και συγκεκριμένα της ηλεκτρικής έκδοσης i5! Aν και καμουφλαρισμένη, δείχνει τις δυνατότητες της πάνω στο χιόνι.
Δεν είναι μακριά η στιγμή που η BMW θα παρουσιάσει στη Σειρά 5 G60. H όγδοη γενιά του γερμανικού sedan θα κάνει επίσημο ντεμπούτο τον Οκτώβριο του 2023 και για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με την εταιρεία να κάνει ένα ακόμα βήμα προς το μέλλον της κινητικότητας, όπου θέλει να είναι πρωταγωνίστρια. Πρόσφατα μάλιστα η BMW αποκάλυψε ότι το i5 δεν θα βγει μόνο ως sedan,αλλά και ως Touring, όντας το πρώτο ηλεκτρικό station wagon της. Μετά από τη συγκεκριμένη δήλωση, η BMW προχώρησε στις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του BMW i5, αφήνοντας όμως πολλά στην φαντασία των θαυμαστών της.
Συγκεκριμένα το μοντέλο φωτογραφήθηκε και βιντεοσκοπήθηκε κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών της στον Αρκτικό Κύκλο και στους πρόποδες των Αλπεων, που έγιναν το 2022 και είναι πλήρως καμουφλαρισμένο.
Η BMW πιστεύει πολύ στο νέο της μοντέλο και γι αυτό το πέρασε μέσα από χιλιάδες χιλιόμετρα πάγο και χιόνι, ώστε να δοκιμαστεί σε αντίξοες συνθήκες και να δουν οι μηχανικοί της την δυναμική οδική του συμπεριφορά και τη σταθερότητα του ηλεκτρικού συστήματος.
Θα υπάρξει και έκδοση Μ
Βέβαια η μάρκα από τη Μόναχο κρατάει ακόμα κλειστά τα χαρτιά της όσο αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής έκδοσης. Ωστόσο, έχει δώσει ήδη στη δημοσιότητα ότι το i5 θα βασίζεται στην προηγμένη τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιά. Το συγκεκριμένο σύστημα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην iX3 και μετά τοποθετήθηκε στις i4, i7 και iX.
Σίγουρα θα δούμε και μια έκδοση Μ με ιπποδύναμη τουλάχιστον 544 ίππων, αφού στις επίσημες φωτογραφίες εντελώς «τυχαία» το προπαραγωγής μοντέλο έχει εξωτερικούς καθρέπτες Μ.
Αυτονομία πάνω από 500 χλμ, αλλά όχι τεχνολογία 800V
Η εξελιγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιεί η BMW στις μπαταρίες θα επιτρέπει στο i5 να διανύσει μεγάλες αποστάσεις μέχρι να χρειαστεί να συνδεθεί σε ταχυφορτιστή, ακόμα και αν η θερμοκρασία είναι κάτω από το μηδέν. Εξάλλου για αυτό το λόγο διάλεξε το παγωμένο τοπίο για τις δοκιμές εξέλιξης.
Υποθέτουμε ότι το μοντέλο θα μπορεί να δώσει στον οδηγό πάνω από 500 χιλιόμετρα αυτονομία, αλλά πιθανότατα θα στερείτε τεχνολογία φόρτισης 800 Volt. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν πατάει πάνω σε κάποια πλατφόρμα αποκλειστικά για ηλεκτροκίνηση, αλλά σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα CLAR.
Αγνωστο ακόμα το εσωτερικό
Η BMW έχει όλο το κόσμο στο μαύρο σκοτάδι όσο αφορά το εσωτερικό της i5. Στην καμπίνα του αυτοκινήτου περιμένουμε έναν minimal οδηγοκεντρικό σχεδιασμό, παρόμοια με της iX, όπου την παράσταση θα κλέβει το BMW Operating System 8.5 με την κυρτή οθόνη. Όπως προείπαμε το i5 θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο του 2023 και η έκδοση station wagon θα ακολουθήσει το 2024.
Η BMW i5 αποκαλύπτεται, έστω και καμουφλαρισμένη!
Φωτογραφίες & video από τις δοκιμές εξέλιξης στον Αρκτικό Κύκλο.
Θα βγει κι έκδοση Μ με πάνω από 544 άλογα.
Το 2023 η sedan, το 2024 το station wagon.
Πως σου φαίνεται που πλέον και η 5αρα θα βγει ηλεκτρική;