Η συνεργασία των BMW και Toyota πάνω στο project Z4/Z5 – Supra είναι γνωστή στο χώρο της αυτοκίνησης εδώ και πολύ καιρό. Ώρα να μάθουμε και άλλες λεπτομέρειες
Κινητήρες από τα 2.000 κυβικά
Στο μηχανικό σύνολο των δύο μοντέλων θα βρίσκονται ισχυροί κινητήρες με χωρητικότητα από τα 2.000 κυβικά (ιπποδύναμη από τα 190 άλογα και πάνω). Αυτοί θα είναι τετρακύλινδροι και θα προέρχονται κατά βάση από τα ράφια της BMW. Η συνδρομή της Toyota θα αφορά στην κορυφαία υβριδική έκδοση.
Και τετρακίνητες εκδόσεις
Όσον αφορά τη μετάδοση της κίνησης των δύο μοντέλων, αυτή θα γίνεται με τον πίσω άξονα, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις και η υβριδική θα είναι τετρακίνητες. Όχι δεν θα έχουμε αντίστοιχη τετρακίνηση με αυτή που παρουσιάστηκε στην BMW M5 καθώς κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει στο προσανατολισμό και στο πλαίσιο των δύο μοντέλων.
Εσωτερικό με BMW επιρροές
Από τις φωτογραφίες που πάρθηκαν στη δοκιμή εντός πίστας, μπορούμε πούμε ξεκάθαρα πως το εσωτερικό ακολουθεί τη γερμανική λογική της BMW, μιας και στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων, χαμηλά βρίσκεται ο γνώριμος περιστροφικός διακόπτης με λειτουργία αφής, ενώ τα χειριστήρια στο τιμόνι θυμίζουν αυτά της νέας 5άρας.
Επιστροφή στην υφασμάτινη οροφή
Αξίζει να σημειώσουμε πως η BMW θα επανέλθει στη λύση της υφασμάτινης οροφής, αντίθετα με τη σκληρή οροφή της προηγούμενης γενιάς. Ο λόγος φυσικά, είναι ώστε να κρατηθεί το βάρος πιο χαμηλά, αλλά δεν αποκλείουμε να έχει συμφωνηθεί κάτι τέτοιο μεταξύ των δύο εταιρειών, αφού η Toyota Supra θα διατίθεται αποκλειστικά ως κουπέ.
Το 2018 τα απίσημα αποκαλυπτήρια
Η παρουσίαση της BMW Ζ4 θα γίνει σύντομα, ενώ το 2018 θα ξεκινήσει να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Μάλιστα, σημειώστε πως η παραγωγή των δύο μοντέλων έχει προγραμματιστεί να αρχίσει το 2018 στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Γκρατς της Αυστρίας.