H Citroen βάζει τέλος στην παραγωγή του C1, χωρίς όμως να έχει ανακοινώσει κάποιο νέο μοντέλο που θα πάρει την θέση του στη μίνι κατηγορία.
Η Citroen δηλώνει πως ύστερα από την εμπορική πορεία 17 χρόνων, θα σταματήσει την παραγωγή του C1. Όλα αυτά τα χρόνια το mini μοντέλο έχει πουλήσει σχεδόν 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, ο λόγος που κατέληξε σε αυτήν την απόφαση είναι «οι νέες προκλήσεις στην κινητικότητα» που έχει να αντιμετωπίσει τώρα πια η μίνι κατηγορία, «τη μεγάλη μεταβολή της κινητικότητας μέσα στην πόλη και «τη μετάβαση σε νέες μορφές ενέργειας». Πίσω από όλα αυτά βέβαια, κρύβονται τα νέα αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων και τα υψηλά στάνταρ ασφαλείας που πρέπει να έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα, τα οποία δεν επιτρέπουν στους κατασκευαστές να έχουν στην γκάμα τους οικονομικά μοντέλα με κινητήρες καύσης στη mini κατηγορία.
Κάπου εδώ, να θυμίσουμε πως η πρώτη γενιά του Citroen C1 κυκλοφόρησε το 2005, ενώ αποτέλεσε ένα από τα τρία αδερφάκια της οικογένειας των Peugeot 108 και Toyota Aygo, εφόσον βασίζονταν στο ίδιο δάπεδο, κινητήρα και εσωτερικό. Ύστερα, το 2009 και το 2012 είχαμε δύο ανανεώσεις για το μοντέλο, πριν έρθει η επόμενη γενιά το 2014. Το 2018, το PSA Group και η Toyota ανακοίνωσαν πως θα λήξουν την συνεργασία τους για την κοινή παραγωγή των παραπάνω μοντέλων στο εργοστάσιο του Kolin, κάτι που ουσιαστικά σήμανε το τέλος του C1.
Χωρίς να έχει παρουσιάσει κάποιον αντικαταστάτη προς το παρόν, όσοι θέλουν κάποιο μικρό αυτοκίνητο της Citroen μπορούν να στραφούν είτε προς το διθέσιο ηλεκτρικό Ami, είτε στο λίγο μεγαλύτερο Citroen C3.
Παρελθόν θα αποτελεί το Citroen C1!
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr