Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Εντυπωσιακό από μόνο του, μα το φιστικί χρώμα έκανε τα περισσότερα κεφάλια να γυρίσουν.

Λιτό, λειτουργικό και με highlight την οθόνη αφής 7 ιντσών το εσωτερικό. Προσοχή στις δαχτυλιές.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα, δηλώνουν ξεκάθαρη C3 ταυτότητα, μέρα – νύχτα.

Δοκιμή: Citroen C3 1.5 BlueHDi 100 PS - Αθήνα – Έβρος με ένα ντεπόζιτο!

13/2/2019

Το αγαπημένο Citroen C3 εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο 1.500άρη κινητήρα πετρελαίου και ρίχνει την κατανάλωση στα τάρταρα. Με μικτή κάτω από 4λτ./100χλμ. και πλούσια ροπή, ποιος δεν το έχει ανάγκη;

Εμφάνιση-σχεδίαση: Στιλάτο και σικ όσο πρέπει
Το φιστικί αμάξωμα της δοκιμής, μας χάρισε αρκετά κομπλιμέντα από περαστικούς που δεν σταμάτησαν να το χαζεύουν. Από κει και πέρα και καθαρά σχεδιαστικά, ξεχωρίζουν τα στενά LED φώτα ημέρας, με τα κανονικά φωτιστικά να αποτελούν στοιχεία του μεγάλου σε όγκο προφυλακτήρα, δημιουργώντας  άκρως επιβλητική εικόνα. Στα πλαϊνά του αυτοκινήτου της δοκιμής, απουσίαζαν τα προστατευτικά Airbumps, ενώ στο πίσω μέρος κύριο χαρακτηριστικό αποτελούν τα έντονα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν αρκετά το DS3 και ξεχωρίζουν νύχτα-μέρα.

Εσωτερικό: Aνετο και συμπαγές, παρά τα σκληρά πλαστικά
Το εσωτερικό του C3 είναι όμορφο, με trendy διάκοσμο και όλα τα  σύγχρονα στοιχεία που περιμένει ο νέος οδηγός, όπως η οθόνης αφής 7 ιντσών. Η ποιότητα κατασκευής κρίνεται καλή, παρά την  χρήση σκληρών πλαστικών, ενώ η συναρμολόγηση αρέσει. Τα νέα super αναπαυτικά καθίσματα διαμορφώνουν μια πολύ καλή και ξεκούραστη θέση,  τόσο σε οδηγό όσο και επιβάτες. Οι χώροι κρίνονται καλοί για τις ανάγκες 4 επιβατών, ενώ αυτός των αποσκευών, έχει όγκο 300 λίτρων και κανονικό σχήμα, ικανοποιώντας μία οικογένεια.  

Κινητήρας-επιδόσεις: Απίστευτα οικονομικός και πολιτισμένος
Ο νέος 1.500άρης BlueHDi κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του Citroen C3 αποδίδει  100 ίππους και 250 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι φυσικά diesel, εκπέμπει μόλις 95 CO2 και πληροί προδιαγραφές Euro 6.2. Κινεί αρκετά σβέλτα το όχημα, πετυχαίνοντας καλά νούμερα, όπως το 0-100 σε 10 δευτ. και τελική άνω των 188 χλμ. Συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και πραγματικά εντυπωσιάζει για την οικονομία του. Η εταιρία υπόσχεται μικτή κατανάλωση 3.4 λτ./100χλμ. και εμείς μετρήσαμε σε πραγματικές συνθήκες ελάχιστα πιο πάνω, στα 4λτ./100χλμ. Ναι είναι από τους πιο οικονομικούς κινητήρες της αγοράς και με αρκετή ροπή, διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. κάνει τις προσπεράσεις, με κατέβασμα 1 ή 2 σχέσεων, παιχνιδάκι.

Οδική συμπεριφορά: Aριστος συνδυασμός άνεσης με πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά
Πολύ ευέλικτο και εύχρηστο στην καθημερινότητα, καταπίνει τις λακκούβες όπως κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Θα στρίψει με περίσσια άνεση και ασφάλεια, ακόμα και αν σηκώσει τον εσωτερικό τροχό. Ο ήχος από τον πετρελαιοκινητήρα είναι υπαρκτός, μα σε καμία περίπτωση δεν θα ενοχλήσει. Ένα αυτοκίνητο που δεν χάνει τον χαρακτήρα του, τα κάνει σχεδόν όλα καλά και προάγει την άνεση σε κάθε είδους μετακίνηση, είτε μικρή, είτε μεγάλη.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις