Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

ΔΟΚΙΜΗ: Kia Ceed 1.4 T-GDI 140 PS

23/4/2019

Τρέμε ανταγωνισμέ! Δοκιμάζουμε την πιο δυνατή βενζινοκίνητη έκδοση του νέου Kia Ceed και ξαναθυμόμαστε, γιατί η βενζίνη δεν θα πεθάνει ποτέ. Τα 140 άλογα του νέου 1.400άρη T-GDI ταιριάζουν και αυξάνουν, το ήδη υπάρχον έντονο οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου.

Από την μέρα που παρουσιάστηκε, έχει βαλθεί να αγχώνει τον ανταγωνισμό. Εμφάνιση, τεχνολογίες και οδηγικό προφίλ είναι για χειροκρότημα.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Πάντα ενδιαφέρον, με τον τρόπο του
Αποκλείεται η χαρακτηριστική tiger nose γρίλια, να μην σας τραβήξει την προσοχή αμέσως. Οι έντονες ακμές έχουν κυριεύσει το αμάξωμα, με τους αεραγωγούς να έχουν κατέβει χαμηλότερα λόγω του νέου προφυλακτήρα. Εξετάζοντας το από πίσω, έχει αλλάξει θέση η πινακίδα κυκλοφορίας, αφαιρέθηκαν εντελώς οι αεραγωγοί, ενώ αντί της γνωστής αεροτομής διατηρήθηκε το μικρό σπόιλερ στην οροφή. Γενικότερα οι καμπύλες μετατράπηκαν σε ακμές με αιχμηρή σχεδίαση, κάνοντας το νέο μοντέλο πιο δυναμικό και μοντέρνο. 



Εσωτερικό-χώροι: Πρακτικό και εξαιρετικά ποιοτικό
Μεγάλη προσοχή στην ποιότητα έδωσαν οι υπεύθυνοι της Kia, κάνοντας το νέο Ceed, σχεδόν premium. Θέλετε η μπόλικη χρήση μαλακού πλαστικού, το προσεγμένο φινίρισμα, η εξαιρετική συναρμογή; Μάλλον όλα αυτά μαζί, συνθέτουν την εντυπωσιακή εικόνα στο εσωτερικό, που σχεδιαστικά ακολουθεί οριζόντια αρχιτεκτονική και δεν μπορούμε να πούμε πως είναι ιδιαίτερα μοντέρνα. Τα βλέμματα κερδίζει η 7άρα οθόνη στο κέντρο του ταμπλό (8άρα εάν διαθέτει δυνατότητα πλοήγησης), ενώ η οδηγοκεντρική φιλοσοφία ολοκληρώνεται με οθόνη και ταμπλό να έχουν μία πολύ μικρή κλίση προς το μέρος του οδηγού. Ευρυχωρία και πρακτικότητα, δεν επηρεάζονται ούτε στο ελάχιστο φυσικά, με χώρο για 5 ενήλικες και μεγάλο πορτ-παγκάζ στα 395 λτ.



Κινητήρας - επιδόσεις: Αρκετή δύναμη χωρίς να ξεφεύγει η κατανάλωση
Πραγματικά μας εξέπληξε θετικά τόσο η λειτουργία, μα ακόμα περισσότερο οι επιδόσεις του νέου 1.4 T-GDI. Το συγκεκριμένο υπερσύγχρονο μηχανικό σύνολο φέρνει πάνω του δεκάδες λειτουργίες πετυχαίνοντας πολύ καλές επιδόσεις αλλά και κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, αποδίδει 140 άλογα και 242 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. και χρειάζεται ακριβώς 8.6 δευτ. για να πετύχει το 0-100. Η τελική του ξεπερνά τα 210 χλμ./ώρα, ενώ ο συνδυασμός του με το πολύ καλό 6άρι κιβώτιο, πετυχαίνει πραγματική κατανάλωση 7.5 λτ./100χλμ. Μία πολύ καλή τιμή για τις εντυπωσιακές επιδόσεις του μικρομεσαίου.
Οδηγική-συμπεριφορά: Ευχάριστο και με ζωντανές αντιδράσεις
Ολοκαίνουργια και κατά 30% πιο άκαμπτη η πλατφόρμα Κ2, πάνω στην οποία βασίζεται το νέο Ceed, φέρνει μαζί της πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και παρουσιάζει ένα άκρως ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ. Το αυτοκίνητο πατάει γερά στον δρόμο, δεν ενοχλείται από λακκούβες, ενώ οι 17 ιντσών τροχοί, ανεβάζουν αισθητά την πρόσφυση. Ενα καλοζυγισμένο και με καλή πληροφόρηση τιμόνι, δίνει στον οδηγό την αίσθηση και τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενώ το σύνολο είναι ιδιαίτερα ήσυχο και ευθύβολο σε ταξίδι. Δεν σε αγχώνει στιγμή, έχει γκάζι, πολύ καλά φρένα και μπορεί με άνεση να πάτε τα παιδιά στο σχολείο με ασφάλεια, ή να ταξιδεύετε σταθερά με υψηλές ταχύτητες.

Συμπέρασμα
Η συγκεκριμένη έκδοση, αναδεικνύει και αυξάνει το ταπεραμέντο του νέου Ceed. Φέρνει ένα πακέτο πολύ πλούσιου εξοπλισμού, επιδόσεις που δύσκολα συναντάς στα οικογενειακά και δεν ξεφεύγει στην κατανάλωση. Εάν τα κάνει όλα; Μάλλον ναι.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις